Karel Gott (76) se musel přestat holit! Na příkaz lékařů...

Porazil rakovinu mízních uzlin a teď podstupuje celkovou rekonvalescenci. V rámci ní si Karel Gott (76) nechává narůst vousy! Podle informací deníku Aha! mu to doporučili sami lékaři.
07.04.2016 05:10 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Medik radí - 6. díl - Jak přestat kouřit

S menším zpožděním, kvůli mému zdravotnímu stavu, je tu další díl "Medik radí". Dnešní díl měl být o tom, jak přestat kouřit, ale rozhodl jsem se, že Vám povím i o kouření obecně. To znamená, že zde uvedu i možné následky a nějakou statistiku. Doufám, že se Vám článek bude líbit. Co to vlastně kouření je? Kouření je vdechování tabákového kouře, jímž se do organismu dostává více než 2000 různých chemických látek schopných dalších reakcí, které mají mnohdy významné účinky na lidský organismus. Kouření je zařazeno jako nemoc pod diagnozou F-17(drogová závislost). Když nahlédneme do hrozivé statistiky, máme o další důvod víc, proč přestat kouřit. V České republice umírá každý rok asi 100 000 osob. Z tohoto počtu téměř 23 000 na nemoci způsobené kouřením. Kouření je příčinou úmrtí 60 lidí denně. Důsledky kouření jsou všeobecně známé a zasahují prakticky do všech odvětví medicíny. Patří sem rakovina plic, rakovina dýchacích cest a dutiny ústní a to i rtu, jazyka, hrtanu, hltanu, jícnu, žaludku, močového měchýře, slinivky, krve, prsů. Z dalších nemocí pak emfyzém plic (vymizení mezisklípkových sept), nedokrvenost srdce (ischemická choroba srdeční), častější výskyt infarktu myokardu, ateroskleróza obecně, Buergerova choroba, snížená fertilita (plodnost) a schopnost erekce, choroby trávicího ústrojí (např. vředy), zhoršený sluch, vliv na psychiku - kuřáci jsou častěji v depresi, kuřák onemocní roztroušenou sklerózou (sclerosis multiplex) 3× častěji než nekuřák a mnoho dalších nemocí. Přitom přestat kouřit je velmi obtížné. Jedná se především o drogovou závislost na nikotinu. Nejdůležitější pro začátek je rozhodnutí nekouřit, mít motiv a vůli změnit svůj „životní styl“. Pouze 3 ze 100 kuřáků dokáže s kouřením přestat bez pomoci odborníka. Neexistuje návod jak přestat s kouřením, každý kuřák reaguje na jinou léčbu, někomu pomůžou jen nikotinové náplasti, někdo musí přestat naráz. Kuřák potřebuje především vyřešit svou psychosociální závislost. Fyzickou závislost lze, alespoň dočasně, odstranit podáváním nikotinu. Ovšem jinou formou než vykouřenou cigaretou. Tuto možnost poskytují různé léky, které v současnosti může předepsat kterýkoliv lékař. Je to sice nákladné, ale když si to spočítáme, tak léčba pomocí Nicorette stojí asi 4150 Kč za 3 měsíce. Přitom by kuřák při dávce 20 cig/den za tři měsíce zaplatil 4350 Kč. V konečném důsledku tedy ušetří asi 200 Kč a po třech měsících je po závislosti. Pak už záleží na každém jednotlivci. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
04.08.2009 09:40 |

Dámy, víme, jak přelstít chloupky: 5 triků, jak se nebudete muset holit tak často!

To, že byla zima a vy jste zrovna neměla milence, bylo přece jen v něčem fajn. Vaše nohy připomínaly předloktí yettiho a bylo vám to šumák. Teď, i když stále nemáte milence, by bylo možná dobré se do sukének zase začít holit. Víme, je to otrava a musí se to dělat často. My ale známe triky, díky kterým se nebudete muset holit tak často.
28.06.2013 16:15 |

Kvůli hormonální poruše jí rostou vousy, přestala se holit a je šťastná

Devětatřicetiletá Rose Geil z amerického Oregonu se již od svých třinácti let potýká s hormonální poruchou, kvůli které si nechávala odstraňovat bujné ochlupení na obličeji. Musela se holit, zkoušela vosk, laser. Nic z toho ale nepomohlo a Rose to otravovalo život. Nakonec se s vousy smířila, přestala se holit a nyní je spokojená.
10.06.2016 00:15 |

Karel Gott už se zotavuje, v IKEM byl operován kvůli náhlé příhodě břišní

Zpěvák Karel Gott byl v pražském Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM) operován kvůli náhlé příhodě břišní. Média původně spekulovala, že zpěvák podstoupil operaci srdce. Gottův stav je nyní stabilizovaný, zotavuje se a rehabilituje. Gott byl v IKEM přijat v neděli odpoledne. Jeho manželka Ivana na Facebooku uvedla, že mu bylo delší dobu nevolno. Po vyloučení kardiálních příčin musel zpěvák v úterý podstoupit operaci břicha. "Pan Gott žádá o respektování soukromí. Své příznivce a kolegy Karel Gott moc zdraví a děkuje za všechna povzbuzující přání k brzkému uzdravení," uvedla jeho mluvčí Aneta Stolzová.
29.10.2015 19:20 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Karel Gott se zase po čase objeví v hudebních televizích. Natáčí totiž klip s Olgou Lounovou k duetu, který zpěvačka sama napsala - Dál za obzor. Nejslavnějšímu českému zpěvákovi to mnozí rozmlouvali, on se ale rozhodl, že chce oslovit i mladší generaci. Další články k tématu: Nedodělaná píseň Lounové a Gotta unikla na internet Akrobatický koncert Olgy Lounové: dva úrazy a Gott žádající duet VIDEO: Lounová se nechá točit jen z levé strany, skrývá totiž jizvu „Karel Gott!“ skandovali na Bushidovi hiphopeři AUDIO: Navždy mlád, zpívá Karel Gott do láteření německého rapera
02.08.2012 18:00 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků) , Olga Lounová (294 článků)

Karel Gott se dostal do pohádky, i se slavičí ilustrací

Zpěvák Karel Gott může vlastním dětem předčítat pohádku, v níž hraje hlavní postavu. Zlatý slavík se dostal na stránky nové knihy Jak maminka vylezla na věž, kde hraje sám sebe. Další články k tématu: VIDEO: Je nejlepší, ale to není reklama, laškuje Gott nad novým albem VIDEO: To nejlepší teprve přijde, ujišťoval Gott čtyřicátníka Korce Karel Gott na novém albu zpívá Aznavoura, Elvise i Michaela Jacksona
22.10.2012 10:45 |

Osobnosti: Michael Jackson (1610 článků) , Karel Gott (4386 článků)

Gott má roli v Hřebejkově filmu, pomohly zkušenosti s šílenou fanynkou

Zpěvák Karel Gott dostal roli v novém filmu Jana Hřebejka Škoda lásky. Hraje sám sebe a v jeho postavě se promítají i osobní zkušenosti s šílenými fanynkami. Další články k tématu: Polívku s Havlovou doplní v komedii Dědictví II také Karel Gott ČT dává čtvrt miliardy na filmy. Vlastní snímek chystá Sokol i Krobot Karel Gott si zahraje ve filmu německého rapera Bushida VIDEO: Klus, Eben i Gott se sešli na pracáku. Díky skupině Buty
21.06.2013 13:45 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků) , Jan Hřebejk (312 článků)

Karel Gott o nové image: Přestal jsem se holit a musel jsem se pochválit

Karel Gott (77) po překonání nemoci změnil svoji image. Vzhled seladona s polodlouhými vlasy je minulostí. Nyní se zpěvák může pochlubit šviháckým kratším sestřihem s přiznanými šedinami a bradkou.
02.09.2016 23:05 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Karel Gott nechá kvůli problémům s hlasem odpočívat hlasivky

Karel Gott vynechá kvůli problémům s hlasivkami 1. května výstavu reprodukcí svých obrazů v Kopřivnici a hudební setkání na zámku v Holešově. Lékaři mu doporučili hlasový klid a aby co nejméně mluvil. Dvaasedmdesátiletý zpěvák ostatní aktivity neruší. Další články k tématu: AUDIO: Karel Gott vydá remixy, jeden uvede v premiéře na České Miss RECENZE: Karel Gott po dlouhé době natočil album, které mu sedí
25.04.2012 15:10 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Jak se odnaučit kouřit? Metody které fungují

Jste již několik let aktivním kuřákem, ale často přemýšlíte nad tím, jak přestat kouřit? Nebo jste se o to už několikrát pokoušeli, bohužel neúspěšně? Možná jste jen nenalezli nejvhodnější způsob odvykání kouření. Jisté je, že odvykání kouření je opravdu náročné a vyžaduje veliké úsilí. Základním předpokladem pro úspěšné ukončení tohoto zlozvyku je rozhodnutí přestat. Vaše rozhodnutí o ukončení kouření, má při odvykání zásadní význam. Také je velmi důležité opravdu chtít s kouřením přestat, mít odhodlání a pevnou vůli. Pomoci vám mohou také některé informace o změnách a “uzdravení” vašeho těla poté, co si dáte svou poslední cigaretu. Změny v organismu poté, co přestanete kouřit V momentě, kdy přestanete kouřit, prokážete svému tělu obrovskou službu. Již 20 minut od vaší poslední cigarety se vrací do normálu váš krevní tlak i tepová frekvence a dochází ke zlepšení krevní cirkulace v horních i dolních končetinách. Po deseti hodinách od poslední cigarety se vrací do normálu koncentrace kyslíku v krvi . Po 24 hodinách odvykání je z vašeho těla vyloučen oxid uhelnatý a vaše krev je okysličenější. Vaše plíce a dýchací cesty se také začínají čistit. Do 48 hodin odbourá vaše tělo veškerý nikotin. Vaše smysly, především chuť i čich se zlepšují. Do 72 hodin se rozšíří dýchací cesty a bude se vám snadněji dýchat. Do 12 týdnů dojde ke zlepšení krevního oběhu, chůze a běh pro vás budou snadnější a budete se méně zadýchávat. Mezi třetím a devátým měsícem se vám výrazně zlepší funkčnost plic. Také vymizí problémy, jako jsou kašel, dušnost či pískoty na hrudi. Do 5 let od poslední cigarety vám klesá riziko srdečního infarktu na polovinu rizika kuřáka a do 10 let vám klesne vznik plicní rakoviny na polovinu rizika kuřáka. Jak přestat kouřit? Způsobů, jak ukončit svou závislost na kouření, je v dnešní době spousta. Existuje několik pomůcek, které... Čtěte více Příspěvek Jak se odnaučit kouřit? Metody které fungují pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.02.2016 09:40 |

Gott získal titul Čestný znalec piva, za pivaře se přitom nepovažuje

Zpěvák Karel Gott si do své ohromné sbírky ocenění přidal další. Na slavnostním vyhlášení soutěže o nejlepšího výčepního plzeňského piva přijal v Měšťanské besedě v Plzni titul Čestný znalec, Honorary Connoisseur, piva. Na tento titul je velmi pyšný, ale zdůrazňuje, že ho nedostal za množství vypitého moku. Další články k tématu: Gott se pochlubil fotkou z dovolené, ukázal tělo v plavkách Ivana Gottová: Mnohokrát jsem se manžela ptala, proč právě já Karel Gott nechá kvůli problémům s hlasem odpočívat hlasivky Gott s 37. slavíkem v kapse: Žiju s tím, že to nejlepší teprve přijde GLOSA: Iglesias zvedl publikum na nohy a vrátil čas o desítky let
21.06.2012 17:45 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Karel Šíp prozradil, že mu hudební kariéru zničil František Ringo Čech

Jeden z nejlepších českých moderátorů, bavičů a textařů Karel Šíp býval baskytaristou a měl i svou kapelu. Tu ale rozpustil dřív, než se stačila prosadit. Může za to František Ringo Čech a Karel Šíp mu to měl tehdy hodně za zlé. Další články k tématu: Karel Šíp: Politici jsou rizikoví hosté, proto si je do pořadu nezvu Karel Šíp oslavil narozeniny knižně, Gott mu sepsal báseň Karel Šíp o Janu Krausovi: Je to rebel, občas možná bez příčiny Karel Šíp se pěkně zapotil. Nepřišli mu fotbalisti Karel Šíp: Takhle vypadala moje řecká svatba! Partička s Ondřejem Sokolem má znovu šanci vyhrát TýTý
19.04.2013 12:45 |

Osobnosti: Karel Šíp (302 článků) , Jan Kraus (1004 článků) , Ondřej Sokol (273 článků) , František Ringo Čech (145 článků) , Karel Gott (4386 článků) , Ondřej Kraus (32 článků)

Zpěvák Karel Gott podstoupil operaci srdce. Jeho stav je stabilizovaný, informovala manželka

Zpěvák Karel Gott musel být hospitalizován a podstoupil operaci srdce. Šestasedmdesátiletý Gott měl již v létě problémy se srdeční arytmií. Kardiologové v pražském Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM) mu poté doporučili zvolnit pracovní tempo. Podle serveru Blesk.cz byl Gott do IKEM převezen v úterý. Podle vyjádření manželky je už v pořádku a pozdravuje své příznivce.
27.10.2015 19:31 |

Osobnosti: Karel Gott (4386 článků)

Massa: Znič Hamiltona?! Takový příkaz si VŮBEC NEPAMATUJI!

Jezdec stáje Ferrari uvedl, že si vůbec nepamatuje na příkaz jeho technického inženýra, který ho instruoval k zničení Lewise Hamiltona. Podle stáje Ferrari navíc tento příkaz nebyl zákeřný.
04.10.2011 14:55 |

Osobnosti: Lewis Hamilton (495 článků)

Příkaz k prohlídce v budově ČT byl protiústavní, rozhodl soud

Ústavní soud (ÚS) dnes zrušil soudní příkaz k loňské kontroverzní prohlídce kanceláře v budově České televize. Prohlídku uskutečnilo ozbrojené komando Vojenské policie. Příkaz vydal Obvodní soud pro Prahu 6, podle dnešního nálezu to učinil protiústavním způsobem. Ústavní soudce Jiří Nykodým začal v 09:00 číst obsáhlé odůvodnění nálezu.
19.09.2012 09:15 |

Příkaz k loňské prohlídce vojenskou policií v budově ČT byl protiústavní, rozhodl soud

Ústavní soud (ÚS) dnes zrušil soudní příkaz k loňské kontroverzní prohlídce kanceláře v budově České televize. Prohlídku uskutečnilo ozbrojené komando Vojenské policie. Příkaz vydal Obvodní soud pro Prahu 6, podle dnešního nálezu to učinil protiústavním způsobem. Ústavní soudce Jiří Nykodým začal v 9 hodin číst obsáhlé odůvodnění nálezu.
19.09.2012 09:50 |

Příkaz k loňské razii vojenské policie v budově ČT byl protiústavní, rozhodl soud

19.09.2012 10:01 |

Rath zůstane ve vazbě, příkaz na jeho propuštění do věznice nepřišel

Poslanec David Rath, který je stíhaný za korupci, zřejmě zůstane i nadále ve vazbě. Krajský soud v Praze dnes dopoledne v neveřejném zasedání rozhodl o stížnosti proti jeho propuštění na kauci, verdikt ale nesdělil. Podle mluvčí ruzyňské věznice Pavly Bohatové ale do 17:00 věznice neobdržela žádný příkaz k jeho propuštění. Pokud by soud rozhodl v Rathův prospěch, příkaz k propuštění by co nejdříve putoval do věznice.
02.04.2013 17:00 |

Osobnosti: David Rath (4321 článků)

Dcera Cher: Začal jsem se holit

LOS ANGELES (Famous) – Zpěvačka a herečka v jedné osobě známá jako Cher rodila jedinkrát v životě a přivedla na svět tehdy dceru Chastity. Její holčička se však narodila s duší chlapce a loni oznámila, že je klukem Chazem, jenž hodlá podstoupit změnu pohlaví. Po roce hormonální léčby už mluví Chaz hlubším hlasem a dokonce se začal holit.
28.10.2009 12:45 |

Osobnosti: Cher (149 článků)