Článek

Kandidát do RRTV Mezuláník: Zpráva o hospodaření ČT je plná nejasností, chybí v ní...

 
PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Kritika veřejnoprávní televize v poslední době zesílila poté, co s návrhem na její reformy vystoupil senátor Jan Veleba a do stavu České televize se ostře pustil i prezident Miloš Zeman. Zároveň je stále před projednáním zpráva o hospodaření ČT ve sněmovně a blíží se i volba nových členů Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Pro server ParlamentníListy.cz se k těmto i dalším otázkám vyjádřil jeden z kandidátů na členství v radě Radek Mezuláník.
05.04.2015 00:06 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (16961 článků)
Podobné články

Televizní radní Mezuláník vyzval šéfa ČT Dvořáka, ať zváží setrvání ve funkci

 
Radní Radek Mezuláník na dnešním zasedání rady České televize vyzval generálního ředitele televize Petra Dvořáka, aby zvážil své setrvání ve funkci. Dořákovi, který stojí v čele ČT od loňského podzimu, vyčetl řadu údajných pochybení v ekonomické a personální oblasti a nedostatečnou komunikaci s radními. Dvořák Mezulánikovy výroky označil za „píárový proslov“ a plácnutí do vody.
20.06.2012 14:45 |

podobné články

Osobnosti: Petr Dvořák (519 článků) , Petr Dvořák (514 článků) , Radek Dvořák (45 článků)

Rada České televize čelí stížnosti na díl Událostí o protiromských pochodech

 
Několik stovek intelektuálů, studentů a akademiků si stěžuje Radě České televize (ČT) na reportáž o srpnovém protiromském pochodu v Ostravě. Podle nich se v ní televize postavila na stranu radikálů. Stížnost na generálního ředitele ČT podal radě i její člen Radek Mezuláník. Dostala ale také dopis, podle něhož byla reportáž pokus o pluralitu názorů a radní by neměli "nátlakové kampani" podlehnout. ČTK o stížnostech informoval Mezuláník. ČT má podle své mluvčí o stížnostech informace zatím jen z médií, její vedení je ale připraveno je řešit. 
04.09.2013 19:15 |

podobné články

Jak jsme mohli ovlivnit volby? Televizní dramaturg nechápe výtky mediální rady

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahajuje správní řízení s Reportéty ČT, a to kvůli reportáži o prezidentských kandidátech. Podle RRTV byl znevýhodněn kandidát na prezidenta Jan Fischer. Dramaturg pořadu Reportéři ČT Marek Wollner s obviněním zásadně nesouhlasí a na blogu iDnes.cz se vůči vyjádření RRTV ostře vymezuje.
14.04.2013 18:40 |

podobné články

Osobnosti: Jan Fischer (1731 článků)

RRTV kritizuje Primu a ČT za nevyváženost zpravodajství

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) kritizuje TV Prima a Českou televizi za nevyváženost ve zpravodajství a publicistice. Například v diskusním pořadu Partie prý Prima porušuje zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání, protože do něj od počátku prosince do konce března nepozvala zástupce KSČM. Vyplývá to z tiskové zprávy ze zasedání RRTV.
21.04.2011 16:30 |

podobné články

TV Nova měla účelově informovat o Romech, vysloužila si kritiku

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) v úterý kritizovala televizi Nova za to, že na začátku roku účelově a předsudečně informovala o romské menšině ve zpravodajství v souvislosti s kriminalitou, napsal server Mediář.cz. Šlo například o lednové zastřelení romského mladíka v Tanvaldu. Nova se proti stanovisku RRTV důrazně ohrazuje a se závěry RRTV nesouhlasí.
04.09.2012 23:10 |

podobné články

TV Nova měla účelově informovat o Romech, vysloužila si kritiku

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) v úterý kritizovala televizi Nova za to, že na začátku roku účelově a předsudečně informovala o romské menšině ve zpravodajství v souvislosti s kriminalitou, napsal server Mediář.cz. Šlo například o lednové zastřelení romského mladíka v Tanvaldu. Nova se proti stanovisku RRTV důrazně ohrazuje a se závěry RRTV nesouhlasí.
05.09.2012 10:25 |

podobné články

Rada poslala vládě vyhlášku k omezení hlasitosti reklam

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) poslala vládě návrh vyhlášky, která stanovuje způsob měření hlasitosti reklam. Po loňské novele zákona je to další krok k řešení jedné z nejčastějších diváckých stížností, které RRTV na toto téma dostávala. Vyhláška vycházející z praxe mezinárodních institucí má platit od letošního června, potvrdila předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
18.04.2013 16:00 |

podobné články

RRTV dala Nově pokutu 600 000 za násilí v odpoledním seriálu

 
Provozovatel Novy CET 21 dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu v celkové výši 600 000 korun za odvysílání násilných scén před 22. hodinou. Konkrétně jde o tři díly seriálu Kriminálka Las Vegas vysílané v jeho desáté a jedenácté řadě. RRTV o uložení pokuty rozhodla na svém posledním zasedání tento týden, uvedla na webu.
19.09.2013 11:00 |

podobné články

Vaňhová (ČSSD): Ministerstvo financí kontrolovalo hospodaření kraje

 
Zástupci ministerstva financí předali dnes hejtmance Janě Vaňhové zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření Ústeckého kraje za rok 2011. Zpráva ve svém závěru konstatuje, že při přezkoumání hospodaření Ústeckého kraje za rok 2011, podle zákona č. 420/2004 Sb. o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, nebyly zjištěny chyby a nedostatky.
19.05.2012 21:35 |

podobné články

Audit odhalil nedostatky v hospodaření Budějovic

 
Dílčí nedostatky v hospodaření města České Budějovice odhalil audit. ParlamentniListy.cz o tom informovala mluvčí města Jitka Welzlová. Každoročně vystavuje nezávislý auditor městu vysvědčení za jeho roční hospodaření. V letošním hospodaření za letošek našel auditor několik nedostatků.
31.05.2012 10:25 |

podobné články

NKÚ zřejmě prověří hospodaření Nemocnice Na Homolce. Ale až za pár let

 
Nejvyšší kontrolní úřad vyhověl jen z části podnětu poslanců z kontrolního výboru, kteří mu navrhovali, aby neprodleně zkontroloval hospodaření pražské Nemocnice Na Homolce i jejích dceřiných společností. Protože nemocnici nyní prošetřuje policie, využije NKÚ poslanecký podnět při přípravě kontrolního plánu až ve střednědobém výhledu. Ze zákona také nemůže prověřit hospodaření dceřiných společností nemocnice. Sdělila to mluvčí úřadu Olga Málková. Hospodaření nemocnice provází několik sporných kauz.
09.11.2014 18:05 |

podobné články

Osobnosti: Olga Málková (33 článků)

Rada dala televizím pokuty za 13 miliónů, nejvíc zaplatí ČT

 
Pokuty v celkové výši 13,8 miliónu korun udělila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém letošním 17. zasedání televizím Nova, Prima a České televizi (ČT). Nejvíce má zaplatit veřejnoprávní ČT, jíž rada uložila sankce v hodnotě 8,45 miliónu korun. Prima pak zaplatí 4,15 miliónu a Nova 550 000, informovala předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
08.10.2009 17:05 |

podobné články

Prima dostala od televizní rady třímiliónovou pokutu

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden televizi Prima pokutu ve výši tří milionů korun za odvysílání reportáže o skupině Jackass Praha, která podle RRTV mohla ohrozit mravní vývoj mládeže.
23.06.2010 16:40 |

podobné články

Provozovatel Novy dostal od rady pokuty ve výši 430 000 Kč

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden společnosti CET 21, která provozuje televizi Nova, tři pokuty o celkové výši 430 000 korun. Pokuty rada udělila také České televizi a Primě, informovala předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
06.08.2010 12:50 |

podobné články

Nova požádala RRTV o licenci na novou stanici

 
TV Nova požádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o licenci pro novou televizní stanici. Její pracovní název je Kanál 5. Vysílat by měla přes pozemní digitální vysílače a v kabelových televizích.
17.08.2011 16:25 |

podobné články

Rada pro vysílání vydala Primě osvědčení o zániku platnosti původní licence. RTA mluví o arbitráži

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) vydala společnosti FTV Prima osvědčení o zániku platnosti licence Primy, kterou od ledna nahradila stanicí Prima family. FTV Prima se tím vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné s Regionální televizní agenturou (RTA), jež kvůli tomu prozatím ukončila vysílání. RTA s postupem FTV Prima nesouhlasí a se svými stížnostmi se již obrátila na RRTV, ČTÚ a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
18.01.2012 22:10 |

podobné články

Provozovatel Novy dostal od RRTV pokuty ve výši 450 000 Kč

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělila tento týden společnosti CET 21, která provozuje televizi Nova, dvě pokuty v celkové výši 450 000 korun. Vyplývá to ze zápisu rady. Rada také udělila licenci k provozování televizního vysílání programu www.regionalnitelevize.cz šířeného prostřednictvím kabelových systémů společnosti Regionální televize CZ.
18.03.2012 14:15 |

podobné články

Rada pro vysílání se znovu zabývá výměnou licence Primy za Prima family

 
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) souhlasila s podáním kasační stížnosti proti rozsudku Městského soudu v Praze z konce června, kterým bylo nepravomocně rozhodnuto, že zánik původní licence televizního kanálu Prima je nezákonný. Zánik původní licence u soudu napadla Regionální televizní agentura (RTA), která se do konce loňského roku do vysílání Primy připojovala a kvůli zrušení původní licence o vysílací čas přišla. Vyplývá to ze zápisu z úterního jednání RRTV.
02.08.2012 09:45 |

podobné články

Nový program Novy se bude jmenovat Kanál 7

 
Nový program Novy se podle žádosti jejího provozovatele jmenuje Kanál 7. Zaměřen bude na archivní pořady z oblasti dramatické tvorby, zábavy, zpravodajství a publicistiky, sdělila předsedkyně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) Kateřina Kalistová. O udělení licence k novému programu bude RRTV rozhodovat na některém z nejbližších zasedání. To příští se uskuteční 5. února. 
29.01.2013 12:05 |

podobné články