K Zemi letí další obří asteroid! Přinese zkázu na Halloween?

Letošní Halloween si přichystal jedno opravdu strašidelné překvapení! K Zemi se totiž podle amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) řítí rychlostí 125 tisíc km/h další obří asteroid. A tentokrát bude mnohonásobně blíže...
20.10.2015 14:00 |

Blíží se konec světa? Na Halloween se k Zemi řítí obří asteroid!

NASA vydala závažné prohlášení. Podle něho nás o letošním Halloweenu těsně mine obří asteroid.
21.10.2015 18:50 |

Vědci oznámili datum KONCE SVĚTA! Zemi zničí obří asteroid

Konec světa se neodvratně blíží. Když jeho zkázu nezpůsobí sami lidé, postará se o to gigantický asteroid, který planetu Zemi zničí přesně 16. března 2880!
16.08.2014 15:35 |

Zemi minul „nevypočitatelný asteroid“, přiblížit se mohl až k satelitům

Zemi s odstupem více než desetinásobku vzdálenosti mezi ní a Měsícem bezpečně minul asteroid 2013 TX68, který je pověstný svou nejistou trajektorií. Informovalo o tom Centrum pro planetky při Mezinárodní astronomické unii (IAU). Vědci do poslední chvíle neznali přesný čas největšího přiblížení a také nevěděli, do jaké blízkosti k Zemi se asteroid nakonec dostane. Nebylo totiž vyloučeno, že proletí níž než satelity na geostacionární dráze.
08.03.2016 12:00 |

Obří asteroid těsně minul zemi

Tak to bylo o fous. Zemi v noci na dnešek minul obří asteroid, přiblížil se k nám na vzdálenost 0,85 vzdálenosti Měsíce. Posledních 35 let nebylo žádné vesmírné těleso Zemi tak blízko.
09.11.2011 19:45 |

Asteroid 2012 DA14 se blíží k Zemi: Dopadly jeho úlomky na Rusko?

Na necelých 28.000 kilometrů se dnes přiblíží k Zemi asteroid 2012 DA14 o velikosti poloviny fotbalového hřiště a hmotnosti kolem 400.000 tun. Souvisí to nějak s meteorickým rojem, který způsobil zkázu v Rusku?
15.02.2013 12:10 |

Tak to bylo těsné: Zemi minul vánoční asteroid

Kolem Země ve čtvrtek odpoledne SEČ proletěl asteroid o délce zhruba dvou kilometrů. Těleso, které dostalo díky načasování přezdívku vánoční asteroid, se dostalo do vzdálenosti 28krát větší, než je Země od Měsíce.
24.12.2015 16:05 |

To bylo o fous... Kolem Země prolétl masivní asteroid

Masivní asteroid dosahující v průměru téměř dvou kilometrů, prolétl včera kolem planety Země. Informovala o tom NASA s tím, že vesmírné těleso se drželo v uctivé vzdálenosti a nepředstavovalo žádnou hrozbu pro život na planetě. Kdyby se ale s naší Zemí asteroid těchto rozměrů srazil, rovnalo by se to detonaci několika stovek jaderných bomb najednou a vedlo ke globální katastrofě a vymírání druhů i zániku civilizace.
09.09.2016 11:05 |

VAROVÁNÍ: Obří asteroid může vyhladit život na Zemi

V roce 2182 se může obří asteroid srazit se Zemí a vyhladit na ní veškerý život. O teorii španělských vědců zveřejněné v odborném časopise Icarus informoval webový portál deníku Daily Mail.
29.07.2010 08:30 |

Podle vědců Zemi zasáhne obří asteroid! Konec světa: 16. 3. 2880!

Na Zemi se řítí obří asteroid, který po dopadu úplně vyhubí lidskou rasu. Nemluvíme o filmu Armageddon, ale o skutečnosti! Podle astronomů z Tennessee konec světa přijde 16. 3. 2880! Ještě, že se toho nikdo z nás nedožije...
18.08.2014 05:10 |

Vědci v pohotovosti: K Zemi se blíží obří asteroid!

Jmenuje se sice něžně – Florence, ale je chladný jako kámen. Doslova! Jedná se totiž o obří asteroid, který 1. září mine Zemi. A jeho míry nejsou vůbec mírné – v průměru má totiž 5 kilometrů! S rozlohou 20 000 km² je tak 2x větší než třeba Václavské náměstí v Praze.
21.08.2017 05:15 |

Do Země zřejmě udeří obří asteroid a vyhladí na ní život: Víme, kdy přesně!

K zemi se řítí obří asteroid, po jehož srážce dojde ke katastrofickým událostem, změně klimatu a zániku většiny živých organismů. To není šíření poplašné zprávy, to je vědecká prognóza. Ovšem všichni současní lidé a desítky generací po nich můžou zůstat klidné. Ke srážce nedojde dříve než v roce 2880.
20.08.2014 12:00 |

Kolem Země proletěl asteroid blíže, než je Měsíc. NASA o něm do poslední chvíle netušila

Rádi věříme sebevědomým astronomům v jejich předpovědích, že planetě Zemi nehrozí ve viditelné budoucnosti srážka s větším asteroidem. Jenže v neděli prolétl kolem naší planety obří asteroid ve vzdálenosti bližší, než obíhá Měsíc, a NASA o něm do poslední chvíle netušila. Teprve den před průletem její pracovníci obří kus skály odhalili. Je to důkazem, že na srážku s tímto vesmírným tělesem se lidstvo nemůže připravit.
05.09.2016 17:05 |

Na Halloweena proletí kolem Země asteroid. Fanatikové věří, že nás zničí

Poslední říjnový den, kdy si anglofonní země budou užívat svátek duchů a přízraků známý jako Halloween, proletí kolem Země 2,5 kilometrů široký asteroid. Podle NASA však planetu mine v uctivé vzdálenosti větší, než je mezi ní a Měsícem. Patrný bude teleskopem a nesplní předpovědi náboženských fanatiků, kteří věří, že do naší planety udeří.
22.10.2015 10:00 |

Zemi hrozí srážka s obřím asteroidem, tvrdí Rusové. NASA o něm nic neví!

Dva ruští astronomové Andrej Orješko a Timur Krjačko objevili obří asteroid YQ1. Podle nich by se měl srazit se Zemí. Jde o asteroid o průměru 230 metrů a po jeho dopadu by se uvolnila energie 25 tisíc jaderných bomb.
13.02.2013 07:00 |

Děsivý objev: Vědci našli obří asteroid, který může za pár let zničit Zemi!

Astronomové z Krymské astrofyzikální observatoře objevili nový, téměř půlkilometrový asteroid, který by se za 19 let mohl srazit se Zemí. V takovém případě by rozmlátil planetu.
17.10.2013 11:15 |

Pozor! K Zemi se řítí obří asteroid. Hrozí katastrofa...

Automatický robotický dalekohled na Kavkazu objevil obrovský asteroid, který znepokojil vědce napříč světem. Ukazuje se, že těleso by v budoucnu mohlo změnit dráhu tak, že by se srazilo se Zemí. A to by byla katastrofa.
04.11.2014 12:05 |

Rusové varují: K Zemi se řítí velmi nebezpečný OBŘÍ ASTEROID!

Potenciálně nebezpečný asteroid, alespoň dvacetkrát větší než meteorit, který předloni zasáhl ruské město Čeljabinsk, se přiblíží k Zemi už 26. ledna.
07.01.2015 06:56 |

Na zítra nic nechystejte: Dneska možná Zemi zničí obří asteroid!

Asteroid kolosálních rozměrů, který by byl schopen po srážce se Zemí vyhladit život, proletí v pátek velmi blízko kolem Země. Vesmírné těleso známé mezi astronomy jako 2014-YB35 je varováním pro lidstvo, že jeho dějiny mohou navždy skončit v řádu několika minut.
27.03.2015 19:05 |

K Zemi se řítí obří asteroid! Vyplní se apokalyptické proroctví krvavého měsíce?

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) potvrdil, že k Zemi se řítí obrovský asteroid. Planetka proletí kolem Země v sobotu rychlostí asi 60 tisíc kilometrů za hodinu.
09.10.2015 18:35 |