Jurský park? V Číně našli desítky dinosauřích vajec

Fosilní dinosauří vejce stará desítky milionů let byla objevena v jihočínském městě Che-jüan, které již drží světový rekord v počtu nalezených vajec na svém území.
23.04.2015 07:30 |

Do Varů přijela hvězda Jurského parku: Lauru Dern kdysi hanebně podrazila její kolegyně Angelina!

"Jurský park":http://www.extra.cz/tema/jursky-park, to je "ihned první film":http://www.extra.cz/mate-radi-film-jursky-park-na-prodej-je-klec-na-velociraptory-z-uvodu-filmu, na nějž si vzpomenete, objeví-li se někde tahle tvář nebo padne jméno Laura Dern (47). Typově výrazná, charismatická herečka si rolí paleobotaničky Ellie Sattler zajistila doživotní místo ve filmové encyklopedii, přestože je to k její herecké historii hodně nespravedlivé.
12.07.2014 14:35 |

Osobnosti: Laura Dern (8 článků)

Jurský svět ukazuje, že T-Rex je kámoš a devadesátky retro

Jurský svět není zdaleka tak dobře napsaný film jako původní Jurský park, přesto nabízí skvělou podívanou a jde o povedený letní hit.
11.06.2015 14:05 |

Jurský park a Jurský svět, znáte dobře tyto filmové megahity?

Od dob, kdy diváky ohromil první díl Jurského parku uplynulo již 24 let. Následovaly další 2 pokračování a tím se série na dlouhých 14 let uzavřela. Zlomový byl rok 2015, kdy spatřilo světlo světa další pokračování, film Jurský svět. Máte rádi tyto filmy? Udělejte si kvíz a zjistíte, jak dobře je znáte!
07.05.2016 12:00 |

Australský miliardář chce vlastní Jurský park s opravdovými dinosaury

Známý australský obchodník Clive Palmer má podle deníku Sunshine Coast v plánu vystavět vlastní Jurský park. A rozhodně nemá jít o nějaký park plný strojů, je totiž v kontaktu s genetickými inženýry ve snaze oživit dávno vymřelé dinosaury.
02.08.2012 19:10 |

»Australský Jurský park«: 170 cm dlouhá stopa dinosaura!

Vědci jsou u vytržení! V rozsáhlé a odlehlé pobřežní oblasti Walmadany našli skvěle zachovalé stopy už 21 různých dinosaurů staré až 140 milionů let! Ne nadarmo vykopávkám přezdívají »australský Jurský park«. Mezi čerstvě objevenými otisky objevili i svatý grál – rekordně velký otisk dinosauří tlapy! Noha sauropoda byla dlouhá jako »podměrečný« muž – 170 cm!
18.04.2017 12:10 |

Jurský park byl omyl. Dinosauři byli hlavně vegani

Pravěcí agresivní ještěři byli hlavně mírumilovnými požírači trávy a listů a ne krvelačnými bestiemi, jak je vykreslil filmový Jurský park.
24.01.2011 00:40 |

Po stopách slavných filmů: Kde se točil Jurský park a kde Trosečník?

Přemýšlíte občas u filmu o tom, kde se natáčel? Poodhalíme vám tajemství  míst, kde vznikly filmové trháky. Pokud vás tedy zajímá, kde se točil Jurský park, kde Trosečník, kam se vydat na filmovou Pláž a který slavný herec má kvůli své roli doživotně zakázaný vstup do Číny, pak čtěte dál!
22.02.2012 00:20 |

Šedesátník Jeff Goldblum randí s o polovinu mladší bývalou gymnastkou

Hvězda filmů Moucha a Jurský park Jeff Goldblum 22. října oslaví šedesáté narozeniny. Na svůj věk ale rozhodně nevypadá. V kondici ho udržuje také vztah s devětadvacetiletou bývalou gymnastkou Emilií Livingstonovou. Další články k tématu: Spielbergův Jurský park se vrátí do kin, dinosauři budou trojrozměrní
17.10.2012 11:10 |

Osobnosti: Jeff Goldblum (27 článků)

V Austrálii vznikne jurský park

Australský miliardář promění část svého golfového resortu na jurský park plný robotických dinosaurů.
10.04.2013 13:55 |

Máte rádi film Jurský park? Na prodej je klec na velociraptory z úvodu filmu!

Kdo by neměl rád film Jurský park? V devadesátých letech na něm spousta našich dnešních čtenářů vyrůstala, způsobil obrovský zájem o dinosaury a je senzační, že výborně funguje i dnes, po 20 letech, a dokonce i ty triky jsou tam pořád prvotřídní.
09.03.2014 11:50 |

Hvězda filmu Jurský park se oženila: Už potřetí... Vyjde to?

Herec Jeff Goldblum se během minulého víkendu oženil. Za manželku pojal jednatřicetiletou kanadskou krásku Emilie Livingstonovu. Veselku měli v losangeleském hotelu Chateau Marmont a pozváni na ni byli příbuzní a přátelé. Hvězda filmů Moucha či Jurský park se ženila už potřetí.
16.11.2014 19:30 |

Osobnosti: Jeff Goldblum (27 článků)

Fenomén Jurský park: 10 fascinujících věcí, které jste o megafilmu určitě nevěděli!

Jurský park byl v 90. letech filmovou peckou. Bez debat! Není snad člověka, který by ho neviděl. Teď se dočkal dalšího, v pořadí už čtvrtého pokračování. Ještě než se vydáte do kina, zavzpomínejte s námi, staromilci, na "jedničku". Tohle jste totiž tutově nevěděli nebo jste si toho nevšimli!
12.06.2015 20:16 |

Nový Jurský park nalákal Judy Greerovou či Katie McGrathovou

Další pokračování Jurského parku je na spadnutí a shání herečky ve velkém - do dinosauřích spárů míří Judy Greerová, Katie McGrathová a Lauren Lapkusová.
04.04.2014 13:50 |

Přelomový objev paleontologů: Dinosauří ocas zalitý v jantaru

Kdo by neznal film  Jurský park , ve kterém se skupině vědců podaří oživit, pravda, spíše křídové, ale o nic méně impozantní zástupce druhohorních dinosaurů. Klíčem jejich úspěchu se ve fantazii tvůrců stal komár zalitý v jantaru, respektive krev, kterou krátce před svým skonem z dinosauřích těl nasál.
19.12.2016 18:30 |

Státní veterinární správa vrátila do Polska přes 160 tisíc vajec kvůli závadám ve značení

Na základě kontroly na cestě, provedené společně s celníky, a následné kontroly, provedené v místě určení zásilky v třídírně vajec v Praze 9, vrátila Státní veterinární správa (SVS) zpět do Polska více než 160 000 kusů vajec. Část vrácených vajec nebyla označena vůbec, část byla označena částečně, nečitelně či neúplně. Vejce proto nemohla být puštěna na trh.
24.06.2016 14:40 |

Pod schody v Číně našli kostru dinosaura

Čínská policie nalezla v přístěnku pod schody domu v jihočínské vesnici celou dinosauří kostru a 213 dinosauřích vajec. Nešlo však o nález paleontologický, nýbrž kriminalistický - kostra i vejce byly ukradeny během stavebních výkopových pracích v provinciích Kuang-tung a Liao-ning.
08.08.2015 08:25 |

RECENZE: Jurský svět. Ještě víc atrakcí, efektů a moralit

Když před dvaceti lety vtrhl do kin Spielbergův Jurský park, bylo to jako zjevení. V té době neuvěřitelné triky oživily a rozhýbaly pravěká zvířata, která jsme sice znali z obrazů Zdeňka Buriana a ze Zemanovy Cesty do pravěku, ale poprvé jsme je slyšeli řvát, viděli utíkat a útočit, jako kdyby byla živá.
12.06.2015 10:15 |

Hvězdné války mají rekordní tržby, překonaly Jurský svět

Sedmý díl filmové série Hvězdné války díky rekordním víkendovým tržbám v Číně překonal dílo Stevena Spielberga Jurský sark a dostal se na třetí příčku kasovně nejúspěšnějších filmů všech dob. První dva dny promítání filmu Star Wars: Síla se probouzí v čínských kinech přinesly na tržbách 53 milionů dolarů (1,3 miliardy Kč), což znamenalo dosud nejúspěšnější filmovou premiéru v této zemi, uvedla dnes společnost Walt Disney.
10.01.2016 19:20 |

Osobnosti: Steven Spielberg (137 článků) , Walt Disney (78 článků)

Čínská policie našla dinosauří kostru a vejce. Někdo je před tím ukradl

Čínská policie objevila kostru „papouščího dinosaura“ a 213 dinosauřích vajec pod schody domku v jihočínské provincii. Oba nálezy byly před tím ukradeny při výkopových pracích v provinciích Kuang-tung a Liao-ning.
08.08.2015 11:05 |