Jupiter obestírá záhada. Nejspíš pohltil velkou planetu

Největší planeta v naší Sluneční soustavě Jupiter je zřejmě kanibal. Podle vědců Jupiter kdysi pohltil blízkou planetu, která byla asi desetkrát větší než Země.
16.08.2010 06:15 |

Africký Jupiter, taneční i kytarový

V hitparádě World Music Charts Europe výrazně stoupá novinka Hotel Univers projektu Jupiter & Okwess International, za nímž stojí konžský muzikant a zpěvák Jupiter Bokondji. Ten hledal svou hudební cestu jak v Kongu, tak na rockové a funky scéně.
19.08.2013 13:50 |

Merkur i Jupiter se objeví na víkendové obloze

Obloha tento týden nabízí planetu Merkur a Jupiter. Měsíc se blíží poslední čtvrti.
02.10.2010 00:20 |

Senzační objev amerických vědců: Našli planetu Devět!

Merkur, Venuše, Země, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun. Vyjmenovat osm planet sluneční soustavy se učí už žáci základní školy. Jenže jak to tak vypadá, Neptun není poslední! Dvojice amerických vědců je totiž přesvědčena, že našla novou – v pořadí již devátou – planetu! Říkají jí zatím X.
22.01.2016 12:15 |

Jupiter je tak velkou planetou, že ve skutečnosti kolem Slunce neobíhá

Každý školák ví, že největší planetou obíhající kolem Slunce je Jupiter. Ale od útlého věku nás učí v podstatě jednu chybu. Ne v tom, že je tato planeta tvořená plyny největší, ale v tom, že je oběžnicí Slunce. Ve skutečnosti vlastně tak úplně kolem naší hvězdy totiž nerotuje a Slunce částečně rotuje kolem Jupiteru.
03.08.2017 17:30 |

9 fotek blonďatého andílka Anety R., jejíž smrt obestírá tajemství. Věříte verzi o sebevraždě?

"Podivnou sebevraždu krásné Anety R.":http://www.extra.cz/nad-smrti-blondate-krasky-z-kladna-visi-mrak-podivnych-pochybnosti-zabila-se-sama obestírá tajemství. Policie si stále není jistá, jestli se Aneta opravdu sama ubodala, nebo nebohou dívkou někdo zavraždil.
02.10.2014 21:20 |

Venuši, Mars, Saturn a Jupiter - to vše nabídne červnová obloha

Večerní obloze budou v červnu vévodit planety Venuše, Mars a Saturn. Druhou polovinu noci ovládne planeta Jupiter.
29.05.2010 00:25 |

Vědci už ví, s čím se srazil Jupiter

Loni v červenci se Jupiter srazil s neznámým tělesem, které na jeho tváři udělalo obří šrám. Podle NASA šlo o velký meteorit.
04.06.2010 00:15 |

Nové tajemství halí Jupiter. Zmizel v něm asteroid

Podivnostem okolo planety Jupiter není konce. Nedávno na jeho povrch dopadl další asteroid, či kometa. Podivné ale je, že po něm není ani stopy.
17.06.2010 06:00 |

Pozorujte noční nebe. Nabídne Venuši, Mars, Saturn i Jupiter

Nejen amatérští astronomové mají o víkendu žně. Na nebi mohou pozorovat planety Venuši, Mars a Saturn, ráno dokonce Jupiter.
24.07.2010 03:25 |

Listopad nabídne Jupiter, Saturn a Venuši, ale i meteority

Listopadová temná obloha nabídne planety Jupiter, Saturn a Venuši. Měsíc bude nejlépe pozorovatelný kolem 13. listopadu.
17.10.2010 00:45 |

Nebi vládne Jupiter, dalekohledem je vidět kometa Hartley

Noční obloze vládne planeta Jupiter. Vidět jsou večerní přelety Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) a dalekohledem stále ještě kometa Hartley.
03.11.2010 10:40 |

Nebe zdobí Jupiter. Ráno ho střídají Saturn a Venuše

Noční obloze vládne "král planet" Jupiter. Za svítání ho střídají planety Saturn a Venuše.
13.11.2010 07:35 |

Noc nabízí Venuši, Saturn a Jupiter, ISS a Ursidy

Noční obloha nabízí planety Venuši, Saturn a Jupiter. Měsíc je v úplňku. Koncem týdne bude možné pozorovat večerní přelety Mezinárodní vesmírné stanice (ISS).
25.12.2010 17:10 |

Noc nabídne Jupiter, Saturn, Venuši, ISS a hvězdné soustavy

Noční obloha nabízí z planet Jupiter, Saturn a Venuši. Měsíc spěje k poslední čtvrti. Začaly jasné ranní přelety Mezinárodní vesmírné stanice (ISS).
24.01.2011 12:25 |

Únorová noční obloha nabídne planety Saturn, Jupiter a Venuši

Na únorové noční obloze budou zářit planety Saturn, Jupiter a Venuše jako Jitřenka. Měsíc bude nejlépe pozorovatelný kolem 11. února, kdy je v první čtvrti.
26.01.2011 10:45 |

Sledujte planety Jupiter, Saturn a Merkur. Viditelná je také ISS

Na obloze nízko nad obzorem za soumraku stále ještě září planeta Jupiter, postupně ji vystřídá Saturn, zvečera se začíná objevovat Merkur a ráno září Venuše jako jitřenka.
04.03.2011 14:10 |

SLEDUJTE ZATMĚNÍ MĚSÍCE! Ukáže se i Jupiter

V červnu budou oblohu zdobit planety Saturn, Mars a Jupiter. Měsíc bude nejlépe pozorovatelný kolem 9. června. V polovině měsíce nastane jeho úplné zatmění.
07.05.2011 00:10 |

Muž zalarmoval záchranáře, za výstražnou světlici však považoval Jupiter

Anglická pobřežní hlídka se vydala na záchrannou misi, když dostala hlášení od občana, který nad Severním mořem zahlédl výstražnou světlici. Ukázalo se však, že šlo o planý poplach, neboť si muž místo světlice zahlédl jasně zářící Jupiter.
11.10.2011 11:15 |