Článek

Hříšná pošta: Počet zásilek padá, stížností a reklamací je ale čím dál víc

 
Zatímco počet zásilek, které Česká pošta každý rok doručí, dramaticky klesá, počet stížností a reklamací ze strany lidí neustále roste. Například jen v roce 2015 řešila pošta 119 tisíc reklamací, z toho více než 19 tisíc bylo oprávněných. Lidé se také častěji obracejí na poštovního ombudsmana a stěžují si kvůli frontám na pobočkách. Jde o stovky stížností ročně.
25.11.2016 06:00 |

podobné články

Podobné články

Počet reklamací zájezdů letos stoupl o polovinu. Češi si stěžují zejména na jídlo

 
O 45 procent stoupl v letošním roce počet reklamací na zájezdy poskytované cestovními kancelářemi. Nejčastějším terčem stížností je kvalita jídla, výplývá z výzkumu cestovní agentury Invia a Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA). Podle cestovních kanceláří stojí za stoupajícím počtem reklamací skutečnost, že Češi stále častěji zneužívají nový občanský zákoník, který od ledna zavedl odškodnění za újmu při narušení dovolené.
17.09.2014 17:25 |

podobné články

Obří pokuta pro Českou poštu. Za nedoručování zásilek musí zaplatit 1,45 milionu!

 
Česká pošta dostala od ČTÚ rekordní pokutu 1,45 milionu korun za nedoručování zásilek v okolí Říčan. Doručovatelé uložili nejméně 400 zásilek bez pokusu o doručení u adresáta. Pošta už nedostatky napravila.
20.03.2014 14:10 |

podobné články

Česká pošta se podílela na vyšetření melanomu u více než šesti tisíc lidí

 
Česká pošta uspořádala v roce 2016 sérii akcí pro své zaměstnance, ale i pro své klienty s názvem „POŠTA SPOJUJE“, aneb ČESKÁ POŠTA PROTI MELANOMU. V květnu 2016 se pak stala partnerem 10. ročníku „STANU PROTI MELANOMU“. Celkem tak Česká pošta letos umožnila vyšetření 6 350 osob, u nichž bylo odhaleno 61 nebezpečných melanomů. Nejen za tuto aktivitu byla Česká pošta v letošním roce oceněna titulem Firma pro zdraví.
08.10.2016 12:40 |

podobné články

Reklamace modní obuvi? Nedejte se! Úplně běžná reklamace!

 
Počet stížností spotřebitelů nespokojených s vyřizováním reklamací obuvi prodávajícími stále roste. Za 9 měsíců roku 2012 přijala Česká obchodní inspekce celkem 646 podání. Inspektoři ČOI zjistili ve 123 případech alespoň jedno nebo i více porušení povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele. Problémy při reklamacích vyplývají nejčastěji z nesprávných, neúplných nebo i klamavých informací, které mají spotřebitelé k dispozici při výběru obuvi. V posledních měsících narůstá počet stížností na vyřizování reklamací tzv. módní či vysoce módní obuvi, které prodávající zamítají.
28.10.2012 20:10 |

podobné články

Nechce vám obchod uznat reklamaci? Zkuste inspekci, vyřešila už stovku sporů

 
Koupili jste si vadné boty, ale s prodejcem se nedá dohodnout na reklamaci? Už čtyři měsíce můžete požádat Českou obchodní inspekci o pomoc při mimosoudním řešení vašeho sporu. Tento nový způsob reklamací a dalších problémů už využilo přes tisíc spotřebitelů. Poměrně vysoký zájem už má také první výsledky: asi stovku spokojených spotřebitelů.
29.06.2016 06:20 |

podobné články

Česká pošta zavádí balíkomaty, nový způsob vyzvedávání zásilek

 
Česká pošta zavádí nový způsob vyzvedávání zásilek, který se již osvědčil na některých evropských poštovních trzích. Takzvané balíkomaty by v blízké budoucnosti měly být rozmístěny na mnoha místech v Česku.
30.07.2012 17:05 |

podobné články

Česká pošta vyfasovala rekordní pokutu ve výši 1,45 milionu. Nedoručovala zásilky

 
Česká pošta dostala o Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) dosud nejvyšší pokutu 1,45 milionu korun. Důvodem je nedoručování zásilek, a to nejméně 400 zásilek, bez pokusu o doručení u adresáta. Podrobnosti sdělil šéf úřadu Jaromír Novák. Vyjádření České pošty se momentálně zjišťuje. 
20.03.2014 11:05 |

podobné články

Pošta dostala další vysokou pokutu. Začnou chodit zásilky konečně včas?

 
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) uštědřil České poště další políček, tentokrát ve výši 1,5 milionu za zpoždění během doručování zásilek. Jde o druhou pokutu, kterou pošta dostala za jediný měsíc. Problém měl ČTÚ s prací pošty v roce 2012, kdy se jí nepodařilo doručit do druhého dne nejméně 95 procent zásilek.  
09.04.2014 14:30 |

podobné články

Podíl reklamovaných zájezdů klesá a činí 0,5 %. AČCKA přináší kuriózní reklamace z letošní sezóny

 
Z výsledků naší ankety mezi členskými cestovními kancelářemi vyplývá, že letošní trend reklamací je při meziročním srovnání opět klesající. Od r. 2014, ve kterém jsme zaznamenali vysoký nárůst počtu reklamací ve výši 60 %, v souvislosti s medializací nového občanského zákoníku, podíly reklamovaných zájezdů klesají (2013: 0,5 %; 2014: 0,8 %; 2015: 0,6 %). Letos činí podíl reklamací z celkového počtu předpokládaných prodaných zájezdů 0,5 %.
06.08.2016 13:05 |

podobné články

Pošťák přiveze jídlo a poseká zahradu. Co říká finské cestě Česká pošta?

 
Pošťáci budou už brzy sekat trávníky. Tedy, jenom ve Finsku a pouze v úterý. Za úpravu zeleně na zahradě jednou týdně tu lidé zaplatí v přepočtu asi 3500 korun. Tamní pošta se tak snaží čelit úbytku zásilek a rozšiřuje tak dosavadní portfolio nabízených služeb. Stejný problém přitom řeší i Česká pošta, ta ale zatím o ničem podobném podle informací Blesk.cz neuvažuje.
22.04.2016 12:05 |

podobné články

ČEZ: Na elektrokole zvládli Messengeři rozvést více zásilek

 
Kurýrní služba Messenger během července testovala za podpory Skupiny ČEZ elektrokola od českého výrobce ekolo.cz a elektroskútr české značky AKUMOTO. Elektrické dopravní prostředky v náročných podmínkách každodenního rozvozu zásilek obstály. Za celý měsíc rozvezli kurýři více zásilek, a to především expresně, což se pozitivně promítlo také do jejich výdělku.
07.08.2012 15:25 |

podobné články

Česká pošta zvýší od srpna některé ceny, se Zákaznickou kartou klienti ušetří

 
Česká pošta bude po pěti letech měnit ceny některých svých služeb, a to u základních listovních služeb, poštovní poukázky typu A a mezinárodních poštovních zásilek. Nově také pro své klienty Pošta připravila Zákaznickou kartu, která pro ně bude znamenat výraznou úsporu.
20.06.2013 10:05 |

podobné články

Poštovní Vánoce začaly o měsíc dříve

 
Zcela nečekaně začal na Poště předvánoční nápor již během měsíce října. Oproti stejnému měsíci loňského roku stoupl počet vnitrostátních balíkových zásilek o více než 30 procent. Přitom největší nárůst zásilek Pošta očekává jako vždy až v polovině prosince.
15.11.2012 11:05 |

podobné články

NSS odmítl další stížnosti na volby, mezi nimi i dvě námitky Suverenity

 
Nejvyšší správní soud (NSS) v úterý odmítl či zamítl další stížnosti na volby do Poslanecké sněmovny. Patří mezi ně i dvě stížnosti Suverenity - bloku Jany Bobošíkové. Celkem na NSS došlo 45 stížností, zbývající čtyři soud projedná 29. června. Žádné stížnosti nebylo dosud vyhověno. Oznámil to mluvčí soudu František Emmert.
22.06.2010 16:25 |

podobné články

Osobnosti: Jana Bobošíková (590 článků) , František Emmert (22 článků)

Veřejný ochránce práv: Nejvíc stížností přišlo z Prahy a jižní Moravy, nejméně z Vysočiny

 
V průběhu roku 2015 se ochránkyně zabývala podněty a stížnostmi lidí ze všech krajů České republiky. Nejvíce jich bylo z Jihomoravského kraje (1324 stížností) a z Prahy (942 stížností). Hned za nimi následuje Moravskoslezský kraj (676 stížností) a Středočeský kraj (579 stížností).
12.04.2016 15:20 |

podobné články

Česká pošta: Získejte lepší představu o putování zásilek

 
Obrovské třídírny (přesněji sběrné přepravní uzly) patří k páteřním bodům poštovní logistiky, denně jimi protečou miliony zásilek.
03.06.2014 10:11 |

podobné články

Česká pošta: Zpoždění v doručování EMS zásilek v regionu Doněck a Luhansk na Ukrajině

 
Ukrajinský poštovní operátor oznamuje, že s ohledem na současnou bezpečnostní situaci ve východní části země, dochází ke zpoždění v doručování EMS zásilek adresovaných do zmíněných regionů. Jde o místa s PSČ 83000-87999 a 91000-94999.
26.07.2014 12:00 |

podobné články

Česká pošta přebírá řízení vlastní bezpečnosti

 
Česká pošta ve spolupráci se svojí dceřinou společností Česká pošta Security s.r.o. k poslednímu březnu úspěšně provedla první vlnu přepojení dálkově monitorovaných pošt a objektů na vlastní dohledové centrum společnosti Česká pošta Security s.r.o. Celkem se jedná o více než 700 poboček a dalších objektů.
16.04.2016 12:35 |

podobné články

Česká pošta pokračuje v přebírání řízení vlastní bezpečnosti

 
Česká pošta ve spolupráci se svojí dceřinou společností Česká pošta Security s.r.o. po úspěšné první vlně přepojení dálkově monitorovaných pošt a objektů na vlastní dohledové centrum společnosti Česká pošta Security s.r.o. k poslednímu březnu pokračuje v přebírání řízení vlastní bezpečnosti.
30.04.2016 17:20 |

podobné články