Hovínko z loňska, děda se posral strachy, že Ortel bude až čtvrtý, tříská se smíchy Pavel Novotný. Ale maminka hudebního kritika se moc nesměje

Pověstná lidová tvořivost, jejímž oblíbeným terčem jsou především čeští politici v čele s prezidentem Milošem Zemanem, zaúřadovala i v kauze „Ortel a Slavíci“. Ostrovtipu neunikli fanoušci Ortelu, s jejichž charakteristikou si lidoví vtipálci pohráli s kreativností sobě vlastní.
01.12.2016 10:05 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků) , Miloš Zeman (17563 článků)

Tomáš Ortel k napráskání rodiny, která zpívá ,,Mešitu": Pavle Novotný, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu...

„Odhaduji výhru pro pěveckou rodinu. A pokud vyjde i to odškodné, pak dozajista budu mezi prvními gratulanty,“ říká Tomáš Ortel pro ParlamentníListy.cz k případu, kdy bulvární novinář Pavel Novotný veřejně upozornil na rodinu, která umístila na YouTube video, kde s nezletilým synem zpívá píseň Mešita od skupiny Ortel. Navíc na toto „upozornil“ orgány zodpovědně za péči o děti. Rodina teď žene Novotného k soudu a chce omluvu a odškodné. Tomáš Ortel se mimo jiné vyjádřil i k tomu, zda jsou koncerty skupiny Ortel nějak výrazněji monitorovány policií. Tomáš Ortel v minulosti působil v neonacistické skupině Conflict 88, což dnes považuje za mladickou nerozvážnost. Jeho kritici tvrdí, že se s neonacisty přinejmenším zná a stýká, on sám odmítá, že by jeho písně byly neonacistické.
02.03.2017 10:30 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků) , Tomáš Ortel (50 článků)

Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů

"Protekční spratek" Pavel Novotný do toho praštil. Syn baviče Petra Novotného si vzal svou přítelkyni Veroniku, s níž má dceru Lauru, v kapli Sacre Coeur v Praze. Další články k tématu: Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura Pavel Novotný bude otcem, svatbu zatím neplánuje Usmíření v showbyznysu: Kristelová a Novotný zakopali válečnou sekeru Novotný si střílí z Kristelové, nafotil podle ní erotický kalendář Bavič Petr Novotný je dědečkem, rodina už oslavuje VIDEO: Ráda bych se vdávala, přiznala Ornella Štiková
27.04.2013 11:25 |

Osobnosti: Petr Novotný (298 článků) , Pavel Novotný (477 článků) , Ornella Štiková (984 článků)

Bulvárník Pavel Novotný: Zeman je sprostá jitrnice. Mluví jak Ortel a plebs přikyvuje. Vyměnil bych každého bílého nácka za tři Syřany. Evropa bude multikulti, i kdyby se čecháček posral

ROZHOVOR „Mně přijde u tak inteligentní bytosti odporný, na jak nízké pudy hraje. Já tomu sice z hlediska P.R. rozumím, ale Sobotky je mi vyloženě líto,“ tvrdí na konto chování prezidenta Miloše Zemana bulvární novinář Pavel Novotný. V rozhovoru ParlamentníchListů.cz se ale překvapivě zastal mluvčího Jiřího Ovčáčka. „Já ho svým způsobem obdivuji, neboť obhájit takového hrubiána a vola, jako je Zeman, je nemožné,“ tvrdí Novotný a nakládá to i herečce Veronice Žilkové.
03.02.2016 19:11 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků) , Miloš Zeman (17563 článků) , Jiří Novotný (149 článků) , Jiří Novotný (149 článků)

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (874 článků)

Tatínek je hovado a vězeňský práskač. Pavel Novotný sdělil PL noviny z kauzy „rodina poslouchá Ortel“ a dodal: Zeman je vychcánek a průser, ale skoro chytrý jako já. Vymetu bílý odpad, Evropa se změní. Dostanu přes hubu? Obětuji se, jako Ježíš

„Podívejte, i naprostý kretén má právo na svůj výběr hudby. Otázkou je, zda máme my všichni právo sdílet naše nevyzrálé děti na internetu, aniž bychom se zeptali, a nevadí ti, že budeš na YouTube s rodiči debily ukazovat, jak někomu řežeš krk, a zpívat kraviny? Víš, že tatínek je hovado a Ortel rasista?“ objasňuje bulvární novinář, publicista a podnikatel Pavel Novotný ParlamentnímListům.cz, proč se pustil do sporu s rodinou, která na internet umístila video, jak si s malým synem prozpěvuje píseň skupiny Ortel. Novotný se v rozhovoru vyjadřuje, co je přesně jeho cílem, co si myslí o Ortelu a vysvětluje též své činy z hlediska člena ODS.
06.03.2017 07:50 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků)

Tatínek je hovado a vězeňský práskač. Pavel Novotný sdělil PL noviny z kauzy „rodina poslouchá Ortel“ a dodal: Zeman je vychcánek a průser, ale skoro chytrý jako já. Vymetu bílý odpad. Dostanu přes hubu? Obětuji se, jako Ježíš

06.03.2017 07:55 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků)

Profesor a psychiatr posoudili kauzu „Pavel Novotný žaluje na rodinu, která poslouchá Ortel“. Verdikt zní jasně

„Pavel Novotný může chápat tvorbu Ortelu jako kontroverzní, názor na tuto skupinu určitě rozděluje českou společnost, ovšem se stížností k orgánům ochrany dětí asi nebude mít úspěch,“ uvedl pro ParlamentníListy.cz profesor Miroslav Mareš, odborník na extremismus, v reakci na to, že bulvární novinář Pavel Novotný půjde před soud a ještě má z toho radost. Novotného totiž zažalovala rodina, kterou on sám „napráskal“ orgánům zodpovědným za péči o dítě. Vadí mu totiž, že rodina umístila na server YouTube video, na němž s nezletilým synem zpívá píseň kontroverzní skupiny Ortel. „Těším se na proces," reagoval navíc ke všemu Novotný.
02.03.2017 13:50 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků) , Miroslav Novotný (32 článků) , Miroslav Novotný (9 článků)

Bulvárník Pavel Novotný: Zeman je sprostá jitrnice. Vyměnil bych každého bílého nácka za tři Syřany. Evropa bude multikulti, i kdyby se čecháček posral

03.02.2016 19:21 |

Do televize nepatřím. Jsem ošklivý a koktám, říká Pavel Novotný

Syn baviče Petra Novotného Pavel, jemuž se přezdívá protekční spratek, přiznal, že není zrovna ukázkový typ vhodný do televize. Přesto je ale moderátorem pořadu o novinkách ze světa showbyznysu. Další články k tématu: Manipulátorka Bílá, dohody s hvězdami. Novotný odkryl praktiky bulváru Na Bartošové budeme parazitovat, až ji zabijeme, řekl Novotný Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura Hejda se pomstil za oběti bulváru, Novotného vyhodil z auta
03.10.2013 19:30 |

Osobnosti: Petr Novotný (298 článků) , Pavel Novotný (477 článků)

Na Bartošové budeme parazitovat, až ji zabijeme, řekl Novotný

Pavel Novotný, kterému přezdívají protekční spratek, se rozpovídal o praktikách v bulváru. Šéfredaktor bulvárního webu přiznal, že některé z nich jsou už za hranicí etiky. Poptávka po informacích o životě celebrit ze strany čtenářů je ale obrovská. Další články k tématu: Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný bude otcem, svatbu zatím neplánuje Bartošová skončila v nemocnici. Rychtář s Macurou se hádali v televizi Manipulátorka Bílá, dohody s hvězdami. Novotný odkryl praktiky bulváru
22.07.2013 15:55 |

Osobnosti: Pavel Novotný (477 článků)

Bavič Petr Novotný je po operaci, měl mozkovou příhodu

Šestašedesátiletý bavič Petr Novotný měl v pondělí ráno odletět do Ameriky. Na letišti Václava Havla ale zkolaboval a musel být převezen do nemocnice na neurologii. Podstoupil operaci a čeká ho kritická noc. Další články k tématu: Z televize Pohoda bude Relax, na obrazovku se vrací Krampol a Novotný Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura
28.10.2013 18:25 |

Osobnosti: Václav Havel (4566 článků) , Petr Novotný (298 článků) , Pavel Novotný (477 článků)

Ortel a Gipsy dostali šanci „rozdat“ si to před kamerou. Jak to dopadlo?

Na české hudební scéně platí Tomáš Ortel a Radek Banga alias Gipsy.cz za dva nesmiřitelné rivaly. Banga na sebe upozornil při předávání Slavíků, když při ocenění kapely Ortel opustil sál. Nyní v rozhovoru pro Blesk.cz naznačil, že by se nebránil ani přímé konfrontaci v médiích. Jen jsme ale dvojici pozvali do studia, zájem obou rázem opadl. Banga najednou tvrdí, že už bylo vše řečeno. A Ortel zase k setkání prý kamery nepotřebuje.
21.06.2017 05:10 |

Osobnosti: Tomáš Ortel (50 článků)

Xenofobní kapela Ortel: Zpívá o uprchlících, jenže o nich nic neví!

V českém showbyznysu to vře! Pořadatelé ankety Český slavík Mattoni 2015 pustili do finálového klání málo známou plzeňskou kapelu Ortel, jejíž texty jsou namířené proti cizincům, uprchlíkům či třeba homosexuálům. Výsledek? Ortel je druhou nejlepší skupinou po Kabátech a frontman Tomáš Ortel (39) třetím nejlepším zpěvákem po Karlu Gottovi a Tomáši Klusovi. Teď se osobnosti nemohou shodnout na tom, zda kontroverzní skupina patří na výsluní české hudební scény.
01.12.2015 05:15 |

Osobnosti: Tomáš Klus (736 článků)

03.12.2015 09:00 |

Osobnosti: Tomáš Klus (736 článků)

Facebook přidal 1500 nových smajlíků, zobrazit jimi můžete homosexuální lásku i hovínko

Nejpopulárnější sociální síť světa se stále mění a vyvíjí. Nyní přidala 1500 nových smajlíků, kterými lidé mohou vyjadřovat své emoce, nálady i náklonnost. Zatímco některé jsou velmi pokrokové a zobrazují třeba lásku mezi stejným pohlavím, jiné jsou značně infantilní. Jde například o usměvavé hovínko, kterým někoho můžete pobavit, ale jiného zase urazit.
06.06.2016 13:10 |

Proč se herec Miroslav Krobot nikdy nesměje? Důkaz jen pro otrlé

Herec Miroslav Krobot (65) se nikdy nesměje. I jeho filmové role jsou vždy vážného a seriózního charakteru. Ale během natáčení filmu Kvarteto se zapovídal s kolegou a několikrát se usmál. Jeho prořídlý chrup svědčí o dlouholeté absenci návštěv u zubaře.
11.08.2016 13:00 |

Osobnosti: Miroslav Krobot (100 článků)

Patrick Stewart namluví hovínko ve filmu plném emotikonů

Sir Patrick Stewart má pověst váženého herce, který sklízí úspěch třeba ve Star Treku nebo X-Menech. Jako pravý Brit si ale ze sebe umí udělat legraci, a tak v právě připravovaném animovaném snímku Emoji ve filmu namluví „hovínko“. Britský tisk si ho kvůli tomu začal už dobírat – nejčastěji o zprávě informuje s titulkem „Patrick Stewart: Od Shakespeara ke sr*čkám“.
24.01.2017 08:30 |

Osobnosti: Patrick Stewart (6 článků)

Drew Barrymore přezdívá Cameron Diaz "Hovínko"

Znají se od čtrnácti let a přátelství jim vydrželo dodnes. Drew Barrymore a Cameron Diaz jsou si velmi blízké. Dokazuje to i bizarní přezdívka, kterou Drew pro Cameron používá. V rozhovoru pro magazín Marie Claire o ní hovořila jako o Poo Poo. To anglicky znamená hovínko.
18.03.2016 18:05 |

Osobnosti: Drew Barrymore (163 článků) , Cameron Diaz (355 článků)

Jan Tříska jako americká star. Filmaře vyšel na čtvrt miliónu

Herec Jan Tříska  (74) je zvyklý na jiný komfort. Toho si je vědoma i produkce nového filmu Hranaři, ve kterém Tříska ztvárňuje záhadného muže Bishopa. Proto mu splnili každé přání, které vyřkl. To je ale vyšlo draho. Podle našich informací na neuvěřitelných čtvrt miliónu korun.
12.08.2011 06:45 |

Osobnosti: Jan Tříska (84 článků)