Hovínko z loňska, děda se posral strachy, že Ortel bude až čtvrtý, tříská se smíchy Pavel Novotný. Ale maminka hudebního kritika se moc nesměje

Pověstná lidová tvořivost, jejímž oblíbeným terčem jsou především čeští politici v čele s prezidentem Milošem Zemanem, zaúřadovala i v kauze „Ortel a Slavíci“. Ostrovtipu neunikli fanoušci Ortelu, s jejichž charakteristikou si lidoví vtipálci pohráli s kreativností sobě vlastní.
01.12.2016 10:05 |

Osobnosti: Pavel Novotný (423 článků) , Miloš Zeman (15630 článků)

Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů

"Protekční spratek" Pavel Novotný do toho praštil. Syn baviče Petra Novotného si vzal svou přítelkyni Veroniku, s níž má dceru Lauru, v kapli Sacre Coeur v Praze. Další články k tématu: Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura Pavel Novotný bude otcem, svatbu zatím neplánuje Usmíření v showbyznysu: Kristelová a Novotný zakopali válečnou sekeru Novotný si střílí z Kristelové, nafotil podle ní erotický kalendář Bavič Petr Novotný je dědečkem, rodina už oslavuje VIDEO: Ráda bych se vdávala, přiznala Ornella Štiková
27.04.2013 11:25 |

Osobnosti: Petr Novotný (253 článků) , Pavel Novotný (423 článků) , Ornella Štiková (970 článků)

Bulvárník Pavel Novotný: Zeman je sprostá jitrnice. Mluví jak Ortel a plebs přikyvuje. Vyměnil bych každého bílého nácka za tři Syřany. Evropa bude multikulti, i kdyby se čecháček posral

ROZHOVOR „Mně přijde u tak inteligentní bytosti odporný, na jak nízké pudy hraje. Já tomu sice z hlediska P.R. rozumím, ale Sobotky je mi vyloženě líto,“ tvrdí na konto chování prezidenta Miloše Zemana bulvární novinář Pavel Novotný. V rozhovoru ParlamentníchListů.cz se ale překvapivě zastal mluvčího Jiřího Ovčáčka. „Já ho svým způsobem obdivuji, neboť obhájit takového hrubiána a vola, jako je Zeman, je nemožné,“ tvrdí Novotný a nakládá to i herečce Veronice Žilkové.
03.02.2016 19:11 |

Osobnosti: Pavel Novotný (423 článků) , Miloš Zeman (15630 článků) , Jiří Novotný (145 článků) , Jiří Novotný (145 článků)

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (843 článků)

Bulvárník Pavel Novotný: Zeman je sprostá jitrnice. Vyměnil bych každého bílého nácka za tři Syřany. Evropa bude multikulti, i kdyby se čecháček posral

03.02.2016 19:21 |

Do televize nepatřím. Jsem ošklivý a koktám, říká Pavel Novotný

Syn baviče Petra Novotného Pavel, jemuž se přezdívá protekční spratek, přiznal, že není zrovna ukázkový typ vhodný do televize. Přesto je ale moderátorem pořadu o novinkách ze světa showbyznysu. Další články k tématu: Manipulátorka Bílá, dohody s hvězdami. Novotný odkryl praktiky bulváru Na Bartošové budeme parazitovat, až ji zabijeme, řekl Novotný Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura Hejda se pomstil za oběti bulváru, Novotného vyhodil z auta
03.10.2013 19:30 |

Osobnosti: Petr Novotný (253 článků) , Pavel Novotný (423 článků)

Na Bartošové budeme parazitovat, až ji zabijeme, řekl Novotný

Pavel Novotný, kterému přezdívají protekční spratek, se rozpovídal o praktikách v bulváru. Šéfredaktor bulvárního webu přiznal, že některé z nich jsou už za hranicí etiky. Poptávka po informacích o životě celebrit ze strany čtenářů je ale obrovská. Další články k tématu: Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný bude otcem, svatbu zatím neplánuje Bartošová skončila v nemocnici. Rychtář s Macurou se hádali v televizi Manipulátorka Bílá, dohody s hvězdami. Novotný odkryl praktiky bulváru
22.07.2013 15:55 |

Osobnosti: Pavel Novotný (423 článků)

Bavič Petr Novotný je po operaci, měl mozkovou příhodu

Šestašedesátiletý bavič Petr Novotný měl v pondělí ráno odletět do Ameriky. Na letišti Václava Havla ale zkolaboval a musel být převezen do nemocnice na neurologii. Podstoupil operaci a čeká ho kritická noc. Další články k tématu: Z televize Pohoda bude Relax, na obrazovku se vrací Krampol a Novotný Pavel Novotný se oženil. Den po 33. výročí svatby svých rodičů Pavel Novotný rozšířil klan bavičů, narodila se mu dcera Laura
28.10.2013 18:25 |

Osobnosti: Václav Havel (4306 článků) , Petr Novotný (253 článků) , Pavel Novotný (423 článků)

Facebook přidal 1500 nových smajlíků, zobrazit jimi můžete homosexuální lásku i hovínko

Nejpopulárnější sociální síť světa se stále mění a vyvíjí. Nyní přidala 1500 nových smajlíků, kterými lidé mohou vyjadřovat své emoce, nálady i náklonnost. Zatímco některé jsou velmi pokrokové a zobrazují třeba lásku mezi stejným pohlavím, jiné jsou značně infantilní. Jde například o usměvavé hovínko, kterým někoho můžete pobavit, ale jiného zase urazit.
06.06.2016 13:10 |

Proč se herec Miroslav Krobot nikdy nesměje? Důkaz jen pro otrlé

Herec Miroslav Krobot (65) se nikdy nesměje. I jeho filmové role jsou vždy vážného a seriózního charakteru. Ale během natáčení filmu Kvarteto se zapovídal s kolegou a několikrát se usmál. Jeho prořídlý chrup svědčí o dlouholeté absenci návštěv u zubaře.
11.08.2016 13:00 |

Osobnosti: Miroslav Krobot (100 článků)

Xenofobní kapela Ortel: Zpívá o uprchlících, jenže o nich nic neví!

V českém showbyznysu to vře! Pořadatelé ankety Český slavík Mattoni 2015 pustili do finálového klání málo známou plzeňskou kapelu Ortel, jejíž texty jsou namířené proti cizincům, uprchlíkům či třeba homosexuálům. Výsledek? Ortel je druhou nejlepší skupinou po Kabátech a frontman Tomáš Ortel (39) třetím nejlepším zpěvákem po Karlu Gottovi a Tomáši Klusovi. Teď se osobnosti nemohou shodnout na tom, zda kontroverzní skupina patří na výsluní české hudební scény.
01.12.2015 05:15 |

Osobnosti: Tomáš Klus (678 článků)

03.12.2015 09:00 |

Osobnosti: Tomáš Klus (678 článků)

Drew Barrymore přezdívá Cameron Diaz "Hovínko"

Znají se od čtrnácti let a přátelství jim vydrželo dodnes. Drew Barrymore a Cameron Diaz jsou si velmi blízké. Dokazuje to i bizarní přezdívka, kterou Drew pro Cameron používá. V rozhovoru pro magazín Marie Claire o ní hovořila jako o Poo Poo. To anglicky znamená hovínko.
18.03.2016 18:05 |

Osobnosti: Drew Barrymore (155 článků) , Cameron Diaz (348 článků)

Jan Tříska jako americká star. Filmaře vyšel na čtvrt miliónu

Herec Jan Tříska  (74) je zvyklý na jiný komfort. Toho si je vědoma i produkce nového filmu Hranaři, ve kterém Tříska ztvárňuje záhadného muže Bishopa. Proto mu splnili každé přání, které vyřkl. To je ale vyšlo draho. Podle našich informací na neuvěřitelných čtvrt miliónu korun.
12.08.2011 06:45 |

Osobnosti: Jan Tříska (68 článků)

Herec Jan Tříska: Klobouk dolů před Merkelovou. Mezi stem lidí se vždycky najde někdo, kdo je vůl

Herec Jan Tříska žije v Los Angeles, dění kolem uprchlíků ale bedlivě sleduje. Zpoza velké louže oceňuje zejména přístup německé kancléřky Angely Merkelové. Nediví se, že ji časopis Time vybral za osobnost roku. To, že je z mnoha stran kritizovaná a doma jí klesají preference, Tříska přisuzuje skutečnosti, že běžné obyvatelstvo nemá rádo jinakost. „Mezi sto lidmi se vždycky najde někdo, kdo je vůl,“ upozorňuje herec.
08.02.2016 11:31 |

Osobnosti: Jan Tříska (68 článků) , Angela Merkelová (1530 článků)

Legendární herec Jan Tříska: Únava a vyčerpání!

Na pár dní se v rodné zemi zastavil herec Jan Tříska (79), který jinak žije v kalifornském Los Angeles! Na Pražském hradě byl hvězdou večerů nazvaných Pocta Shakespearovi. Tříska tam jako vždy podal famózní výkon. Málokdo ale věděl, že není úplně ve formě!
25.07.2016 05:10 |

Osobnosti: Jan Tříska (68 článků)

Tříska se na týden vrátil do Prahy. Kvůli Havlovi

Legendární herec Jan Tříska (75) přiletěl v úterý z Los Angeles do Prahy. Ve středu se zúčastní slavnostní premiéry snímku Hranaři, kde se stal jedním z pěti hlavních hrdinů. A dokonce v něm osahává ženské vnady podobně jako v Obecné škole. Tříska má v Česku v plánu ještě jedno milé setkání. Chce vidět svého dobrého kamaráda Václava Havla, popovídat si s ním o životě a popřát mu zdraví do nového roku.
30.11.2011 14:20 |

Osobnosti: Václav Havel (4306 článků) , Jan Tříska (68 článků)

Tohle nepochopíte: Tříska na Ples v Opeře dorazil ve starých džínách a flanelové košili

Herec Jan Tříska umí překvapit. Na slavnostní Ples v Opeře v Brně dorazil v džínách, hnědých botách, ze kterých vykukovaly bílé ponožky, a kostkované flanelové košili. "Jsem tady v pracovním. Já se za chvíli budu převlékat a jsem tu najatý na práci, tudíž jsem oblečen pracovně," řekl Super.cz Tříska, který se za chvíli opravdu převlékl do alžbětinského kostýmu a v Mahenově divadle zahájil ples recitací.
20.01.2014 12:50 |

Osobnosti: Jan Tříska (68 článků)

Nemohoucí Jan Tříska v domově důchodců: Točil mezi mrtvolami!

Takhle blízko smrti a umírání ještě Jan Tříska (77) nebyl! Herec zvyklý na luxusní bydlení v Kalifornii skončil v českém domově důchodců. „Strašně to tu na mě doléhá,“ přiznal Tříska, který měl strach z nákazy.
12.07.2014 05:05 |

Osobnosti: Jan Tříska (68 článků)

Lidé si mezi sebou rozesílají texty písniček romského zpěváka Bangy, který vypískal Tomáše Ortela. A nestačí se divit

Skupina Ortel a její frontman Tomáš Ortel je mnohými považován za xenofoba, rasistu a nácka. Najde se ale také hodně těch, kteří ho velebí jako příkladného vlastence. „Ortel je Karel Kryl dneška. Třeba se poserte,“ vzkazují z Bloku proti islamizaci. Na sociálních sítích se také hromadně šíří texty písní frontmana Gipsy.cz a kritika Ortelu Radka Bangy, které ukazují, že Bangův slovník jemnocitem zrovna neoplývá.
28.11.2016 10:20 |

Osobnosti: Karel Kryl (119 článků) , Tomáš Ortel (39 článků)