Homosexuální geny má polovina heterosexuálů

Proč je homosexualita stále konstantně přítomná v lidské společnosti po tisíce let, ačkoli není pro homosexuálního jedince evolučně výhodná? Pokusili se na to odpovědět odborníci z Gruzie. Vzali v úvahu nové objevy, podle nichž je homosexualita částečně dědičná. A pokud by tyto geny měly přetrvávat v míře, v níž přetrvávají, pak je nosí ve své výbavě minimálně polovina heterosexuálů.
15.04.2016 18:05 |

Když muž ztloustne, začne plodit potomky s obézními geny!

Geny ovlivňují zásadně mnohé vlastnosti člověka včetně ovládání vlastního apetitu a konzumace potravin. Ví se, že děti rodičů majících problémy s přejídáním se také přejídají. Ale u mužů platí, že jejich životní styl ovlivňuje genetické zdraví potomků i tehdy, když oni sami vadné geny nezdědili. Muž totiž začne tvořit spermie s „obézními“ geny ve chvíli, kdy se sám stane obézním. I když sám od svého štíhlého otce takové geny nezdědil.
07.12.2015 13:05 |

Církev se otřásá v základech: Papež František chce požehnání pro homosexuální páry!

Svazky dvou osob stejného pohlaví nemůžou být rovny manželství heterosexuálů. Na tomto stanovisku se prý v katolické církvi nic nezměnilo a zastáncem tohoto názoru je i papež František. Ten však prosazuje liberalizaci církve a hodlá příští měsíc na synodu biskupů předložit návrh, aby kněží směli během duchovního obřadu požehnat dvěma mužům či dvěma ženám, kteří žijí ve věrném vztahu.
18.09.2015 16:00 |

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nesou geny vymřelých druhů člověka

Etnika žijící ve vysokých nadmořských výškách nemají stejné geny jako ta, která volí místa níže nad hladinou moře. Jinými slovy, kdyby se běžný Evropan rozhodl žít v Himalájích, bylo by mu těžko. Nemá totiž vhodné geny pro trvalý pobyt v extrémním prostředí. Ale kupříkladu Tibeťané zvládají život v tisícovkách metrů nad mořem díky genu, který získali od lidského druhu, který už dávno vymřel.
09.07.2014 08:50 |

Geny vs. výchova: Co má větší vliv na známky ve škole?!

Má na výsledky ve škole větší vliv genetický základ určený při narození, nebo naopak vliv prostředí a výchovy působící na tyto geny během ontogeneze člověka. Psychiatři z londýnské King’s College tvrdí, že platí to první. Z více než šedesáti procent ovlivňují výsledky ve škole geny, zbytek odchylek je ovlivněn výchovou.
09.10.2014 13:00 |

Vědci volají po změně zákona: Chtějí si hrát s lidskými geny

Britští vědci vyzývají ke změně legislativy, chtějí mít možnost modifikovat geny a následně je implantovat do dělohy. Oplodnění změněnými geny je totiž v současnosti v Británii zakázáno. Čeká lidstvo v případě uvolnění zákazu temná budoucnost?
03.09.2015 05:40 |

Melanésané nesou geny neznámého druhu člověka

Lidé žijící v části Oceánie známé jako Melanésie, mají unikátní genetickou informaci. Vědci už prokázali, že tamní etnika mají ve své DNA geny neandertálců a denisovanů. S oběma vymřelými druhy lidí se křížil druh Homo sapiens několik tisíc let a také Evropané nesou několik procent neandertálských genů. Ale Melanésané mají ještě další geny, které nepocházejí ani od neandertálců, ani od denisovanů a nejsou ani vlastní druhu Homo sapiens. Zřejmě náležely třetímu, dosud neznámému druhu hominidů.
27.10.2016 12:00 |

Heterosexuální pár z Lince chce uzavřít registrované partnerství

Muž a žena z Lince začali v Rakousku bojovat o to, aby mohli místo manželství uzavřít registrované partnerství. To je určeno homosexuálním dvojicím, které do něj v alpské republice mohou vstupovat od letoška. Páru z Lince vadí, že svazky heterosexuálů a osob stejného pohlaví nejsou rovnocenné. Partnerství totiž obsahuje mnohem méně povinností i práv než manželství. Napsala to agentura DPA.
10.02.2010 20:45 |

Homosexuálové zaplavili Sao Paulo. Konala se Gay Pride party

Asi tři miliony homosexuálů i jejich příznivců z řad heterosexuálů v neděli zaplnily ulice brazilského Sao Paula.
07.06.2010 10:15 |

OBJEV VĚDCŮ: Homosexuála poznáte podle obličeje! GALERIE TĚCH NEJZNÁMĚJŠÍCH

To tu ještě nebylo! Čeští výzkumníci zpracovali dvě zajímavé studie. V první zkoumali, jestli se liší obličeje gayů a heterosexuálů. A následně, jestli se dá sexuální orientace poznat jen z fotky.
09.11.2013 06:06 |

Mareš se svěřil se svou módní úchylkou: Co největšího má ze všech českých heterosexuálů?

Šatník Leoše Mareše  (38) den ode dne bobtná. Moderátor totiž patří k lidem, kteří se svého oblečení neumí zbavit, a tak jeho šatna připomíná muzeum pánského designu s průřezem kolekcí od devadesátých let.
11.12.2014 12:50 |

Osobnosti: Leoš Mareš (2745 článků)

Francouzští gayové podporují homofobní stranu více než heterosexuálové

Mohlo by se to s klidem nazývat francouzským paradoxem. Strana, která kdysi považovala homosexualitu za biologickou a společenskou anomálii a která tvrdě vystupovala proti manželství dvou osob stejného pohlaví, je dnes oblíbenější u gayů než u heterosexuálů. Zatímco v sexuální většině má podporu jen šestnácti procent, v sexuální menšině šestadvacet procent.
31.03.2015 21:05 |

Manželka Johnnyho Deppa: Kvůli bisexualitě nemám práci!

Herečka Amber Heard před pěti roky otevřeně přiznala, že je plně bisexuální. Sice se poté vdala za kolegu Johnnyho Deppa, ale Hollywood ji sexuální jinakost neodpustil. Je to svět velmi homofobní, ačkoli plný homosexuálů, takže odmítá dávat role heterosexuálů těm, kdo se k menšinové orientaci přiznají. Amber za svou bisexualitu platí také, producenti jí nechtějí dávat větší role.
01.07.2015 10:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (658 článků) , Amber Heard (114 článků)

Všichni jsme teplí! Prague Pride láká na Conchitu i průvod

Letošní ročník Prague Pride bude probíhat pod heslem "Všichni jsme stejně teplí" a organizátoři doufají, že 120 plánovaných akcí naláká více heterosexuálů.
04.08.2015 16:00 |

Práva homosexuálů jsou stejná jako práva heterosexuálů, řekl Zeman

Prezident Miloš Zeman v úterní debatě s asi třemi stovkami středoškoláků v Klatovech podpořil homosexuály, kteří by podle něho měli mít stejná práva jako heterosexuálové. Hovořil také o zbraních a zkritizoval probíhající obstrukce ve Sněmovně.
09.02.2016 14:05 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15925 článků)

Colton Haynes: Mám vředy z toho, jak jsem hrál nonstop heterosexuála

Sedmadvacetiletý herec Colton Haynes se prý k homosexualitě přiznal už na střední. Kamarádům a rodině. Jenže pak nastoupil úspěšnou kariéru v Hollywoodu a dostal role sexy heterosexuálů. Tak je začal hrát. Nonstop čtyřiadvacet hodin denně. Dostal vředy a málem se z toho zbláznil. Tak odešel ze seriálů Arrow a Vlčí mládě a rozhodl se věnovat víc sám sobě.
09.05.2016 09:05 |

Osobnosti: Colton Haynes (7 článků)

Uprchlíci, skočte do Vltavy. Proslavený hubatý politik vyvěsil drsné plakáty, nám pověděl například něco o velvyslanci USA

ROZHOVOR „Někteří lidé se mne snaží cenzurovat, zvláště ti, za kterými stojí mocní,“ říká bývalý odborářský předák a nynější náměstek hejtmana v Pardubickém kraji Jaromír Dušek (SPO). Jeho volební poutače do krajského zastupitelstva totiž vzbudily rozruch. To ho ovšem neodradilo ani od dalších kontroverzních postojů: „Dokonce jsem z legrace nedávno prohlásil, že založím minoritní skupinu heterosexuálů pro obranu našich rovných příležitostí na trhu práce.“
14.09.2016 13:40 |

První sex ovlivňují geny více než vlivy prostředí

Časná sexuální výchova je velmi důležitá. Shodují se na tom američtí psychiatři a sexuologové, podle nichž totiž více než vlivy z prostředí ovlivňují nástup pohlavní aktivity u dětí geny.
22.09.2009 10:40 |

Nezvládáte stres? Můžou za to geny

Zvládáte špatně stres? Můžou za to geny, které vám předali vaši rodiče! Britští vědci pokročili ve výzkumu stresu, který je čím dál častěji součástí našeho každodenního života. Jejich studie určily gen, který ovlivňuje schopnost pohotově a s klidem udržet naše nervy na uzdě. Ovlivnit, jak dokážeme zvládat situace s chladnou hlavou, když jde opravdu do tuhého, se proto dá jen těžko.
11.07.2010 05:10 |