Hladovět a žít déle: Vědci přišli se speciální dietou

Nová dieta založená na půstu prý prodlužuje život až o deset let a bez zdravotních komplikací. Ten, kdo bych chtěl vyzkoušet tento způsob shazování přebytečných kil, musí počítat s nízkým příjmem proteinů a žádným cukrem.
11.07.2015 15:06 |

Krkavčí rodiče: Čtyři malé holčičky nechali hladovět v mrazu a špíně!

Horší život než ve středověku! V otřesných podmínkách žily čtyři malé sestřičky (1, 3, 5 a 6) na jižním Slovensku. Nezodpovědní rodiče je nechali v mrazu a nepředstavitelné špíně hladovět a živořit. Dívenky zachránila policie.
03.05.2013 12:55 |

Vědci přišli na to, jak omezit vypadávání vlasů při chemoterapii

Němečtí vědci přišli s revolučním objevem, který zabrání vypadávání vlasů, ke kterému dochází v průběhu chemoterapie. Vědci pacientům nasazují speciální chladící čepice, které snižují teplotu kůže na hlavě. Nemocní díky tomu přijímají méně léků, které společně s rakovinnými buňkami likvidují i buňky vlasových kořínků.
28.05.2015 15:36 |

Kdyby Freddie Mercury žil o rok déle, mohl ho pokrok v léčbě AIDS zachránit

Pěvecká legenda Freddie Mercury mohla podle výpovědi jeho důvěrného přítele Davida Wigga pro britský deník Daily Mail možná žít mnohem déle. Lékaři totiž potvrdili, že kdyby frontman skupiny Queen, který zemřel v pouhých 45 letech na následky onemocnění AIDS, žil o rok déle, pokroky v medicíně a především pak v léčbě viru HIV a AIDS jej mohly zachránit.
18.02.2011 13:05 |

Osobnosti: Freddie Mercury (166 článků)

Vegani opravdu žijí déle!

Vědci z Harvardovy univerzity dávají opět zapravdu všem veganům, kteří tvrdí, že konzumace rostlinných bílkovin je pro člověka lepší životní cestou než strava založená na živočišných bílkovinách. Jedinci přijímající aminokyseliny z rostlinných zdrojů žijí déle a méně trpí chorobami srdce a cév. A čím více rostlinných bílkovin denně sní, tím jsou zdravější a žijí déle. Naopak čím více člověk denně pozře živočišných bílkovin, tím naopak žije kratší dobu a riziko chorob a náhlého úmrtí je vyšší.
04.08.2016 19:05 |

S naší dietou proti celulitidě se zbavíte i přebytečných kilogramů

Kromě pár kil navíc vás trápí i nepříjemná celulitida? Zabijte dvě mouchy jednou ranou! S naší dietou nejen zhubnete, ale hlavně zmírníte projevy celulitidy, která trápí většinu žen.
20.08.2009 15:05 |

Chcete sexy křivky? Tahle dieta z vás udělá bohyni!

V plavkách se necítíte dobře a snažíte se své špíčky schovat pod šátek, tričko, nebo plážové šaty? Pak je nejvyšší čas se svým tělem něco dělat! Začněte hubnout s účinnou a bezpečnou dietou, která vám zajistí úbytek na váze až 8kg za měsíc – s proteinovou dietou KetoDiet.
04.08.2012 11:15 |

Revoluce v hubnutí: Konec omezování, Fresh dieta se přizpůsobí vám!

Už žádné hladovění, počítání kalorií, ládování se jednotvárnou stravou. S Fresh dietou se můžete najíst dosyta. Dokonce musíte! Přesto budete úspěšně hubnout. Vyzkoušejte to! S Fresh dietou to konečně dokážete!
03.07.2013 12:10 |

Jak zhubnout s bílkovinovou dietou gouté

Do jídla investujeme měsíčně značnou sumu peněz, proč nespojit tuto investici s naplněním snu o hezčí postavě? Dejte jídlu nový rozměr s účinnou bílkovinovou dietou gouté, která nabízí pestrou paletu jídel a nápojů. Zákazníky ověřená a doporučená dieta francouzského původu plní očekávání klientů a její výsledky jsou skutečně vidět. Čas plyne, touhy zůstávají - odkládáním rozhodnutí nic nezískáte.
16.01.2016 12:05 |

Nizozemští vědci přišli se záchranou pro řidiče: Vymysleli asfalt, který se opraví sám!

Spása pro majitele aut a i pro auta samotná je zde. "Nizozemští vědci":http://www.extra.cz/tema/vedci vyvinuli nový speciální porézní asfalt, který se dokáže sám opravit a už nikdy nebudou hrozit obrovské výtluky na silnici, zejména po zimě.
29.10.2013 09:20 |

Chcete žít déle? Víme, co pro to musíte udělat!

Některé osobnostní charakteristiky podle zdravotníků mohou být indikátorem pevného zdraví a dlouhého života. Vědci si dávno všimli, že inteligentní a vzdělaní lidé žijí zdravěji a déle než ti méně rozumově nadaní, kteří mají nižší vzdělání. Podle expertů ze Severní Karolíny je indikátorem dlouhého života především jedna lidská vlastnost – svědomitost.
19.03.2014 07:30 |

KONEČNĚ! Vědci objevili lék na cukrovku!

Nejrozšířenější forma cukrovky, diabetes druhého typu, jde vyléčit přísnou nutriční dietou. Zjistili to vědci z univerzity v britském Newcastlu, informuje v pátek server televize SkyNews.
24.06.2011 08:05 |

Díky velkému pozadí budete žít déle

To, že stres a nemoci zkracují naše životy, jsme už slyšeli několikrát. Ale podle posledních studií dokáže také tvar postavy pořádně zamíchat s délkou našeho žití. Vědci přišli na to, že ženy, ve tvaru jablka umírají dříve, naopak ženy ve tvaru hrušky mají tuhý kořínek. Spočítejte si, jak jste na tom právě vy.
24.05.2013 06:20 |

Putin zakázal mluvit sprostě. Internet začne hlídat speciální program

Kniha Hovno hoří i komiks Kurva velký Sin City budou muset mít v Rusku speciální obal. Alespoň to tak vypadá při prosazování nového zákona v Rusku. Žádné klení ani nadávky v divadlech, v knihách, ve filmech, ani v médiích. Pokuta za každý přestupek je zhruba 29 tisíc korun. Speciální obal, který informuje o jadrnějším obsahu bude muset podle všeho zahalovat i díla autorů, jako byl Michail Lermontov či Alexandr Puškin. Na internet prý má dohlížet speciální program, který bude nadávky vyhledávat.
01.07.2014 18:55 |

V Děčíně ožila zahrada u speciální školy

Speciální základní škola a Speciální mateřská škola Děčín vybudovaly novou školní zahradu u své hlavní budovy na Teplické ulici a přilehlé budovy pracoviště U Zámečku. Žáci 1. až 9. ročníku ZŠ Praktické tak získali venkovní prostory pro zpestření výuky, praktické vzdělávání i upevňování vzájemných vztahů mezi sebou i pedagogy. Oživení zahradních prostor speciální školy podpořila Nadace ČEZ částkou 240 tisíc korun.
16.10.2015 15:35 |

Vědci vyřešili problém s tenisovými míčky. Pomůže jim to předpovídat pády lavin

Britským vědcům stačilo k vyřešení složitého fyzikálního problému 128 tenisových míčků a speciální počítačový program, který spočítal množství jejich možných uspořádání. K výsledku nebylo možné se dobrat bez potřebné technologie, běžnému vědci by nestačil k výpočtům ani celý život. Počet možností totiž převyšuje počet částic ve vesmíru. Vědci jsou teď schopni předpovídat možná uspořádání zdánlivě nahodilých částic a doufají, že do budoucna budou schopni predikovat například pohyb lavin nebo písečných dun v poušti.
03.02.2016 18:55 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Vědci založili odbornou platformu Vědci pro Šumavu

Vědci, kteří se dlouhodobě zabývají výzkumem šumavské přírody, založili novou odbornou platformu s názvem Vědci pro Šumavu. Jejím posláním je prezentace vědeckých poznatků týkajících se Šumavy směrem k médiím, státní správě i široké veřejnosti. Prvním krokem je podpora vládního návrhu novely zákona č. 114/1992 Sb.
02.02.2016 14:15 |

Čeští vědci podali rekordní počet patentů, za Evropou ale zaostávají

Úřad průmyslového vlastnictví (ÚPV) zaznamenal loni rekordní počet patentových přihlášek. Čeští vědci přišli pro 984 registrací. Nejvíce patentů zaznamenaly obory organické chemie, skladování, lékařství a dopravy. Podle Českého statistického úřadu (ČSÚ) však čeští vědci zaostávají za ostatními státy Evropy.
08.04.2014 19:20 |

Vědci konečně přišli na to, kde prdíme nejvíc: Tahle informace vás fakt překvapí

Konečně něco zajímavého, "co pro nás zjistili američtí vědci":http://www.extra.cz/tak-ale-lidi-prestante-jist-ty-rostliny-boli-je-to-tvrdi-vedci. Tohle jsme opravdu nikdo netušili.
30.12.2014 14:16 |