Gravitační vlny: Průlomový objev, který předpověděl Einstein

Jde o jeden z vůbec největších vědeckých průlomů. Američtí vědci poprvé zachytili gravitační vlny, jejich existenci předpovídal před takřka sto lety Albert Einstein. Objev otevírá dveře do nové dimenze výzkumu vesmíru, především černých děr a neutronových hvězd. Možná nám také prozradí víc o samotném vzniku vesmíru.
11.02.2016 21:50 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků)

Vědci potvrdili Einsteinovu předpověď. Odhalí víc o vzniku vesmíru?

Američtí vědci poprvé zachytili gravitační vlny, jejichž existenci předpověděl Einstein. Objev přináší nové poznatky o kosmu.
11.02.2016 17:10 |

Cože? Kanye West chce, aby jeho dcera byla jednou tak geniální jako on či Einstein

Pokud má někdo zájem pohlédnout do očí muži, jenž je prý stejně významný jako Albert Einstein, největší génius dvacátého století, musí se postavit před rappera Kanyeho Westa. Ten totiž svou roční dceru North hodlá vychovávat tak, aby byla stejně geniální jako Einstein. Či jako je on sám.
01.11.2014 07:00 |

Osobnosti: Kanye West (396 článků) , Albert Einstein (57 článků)

Přihlouplý rapper tvrdí: Moje dcera bude geniální, jako já či Einstein!

Pokud má někdo zájem pohlédnout do očí muži, jenž je prý stejně významný jako Albert Einstein, největší genius dvacátého století, musí se postavit před rappera Kanyeho Westa. Ten totiž svou jednoletou dceru North hodlá vychovávat tak, aby byla stejně geniální jako Einstein. Či jako je on sám.
04.11.2014 10:00 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků) , North West (16 článků)

Einstein se nemýlil! Co teprve teď vědci objevili?

Einsteinovy gravitační vlny byly potvrzeny. Geniální fyzik v rámci teorie relativity tvrdil, že se vesmír po velkém třesku neskutečně rychle nafoukl a že jím dodnes proudí signál vyvolaný gravitačními vlnami. Ty teď byly objeveny a potvrzeny, jak naznačuje profesor Lawrence M. Krauss z Louisiany.
14.01.2016 17:05 |

Vědec, který předpověděl katastrofu na Haiti: Udeří další obrovské zemětřesení!

Známý americký seismolog Erik Calais, který už dřív předpověděl obrovské zemětřesení na Haiti, kde zemřelo 300 tisíc lidí, předpověděl další ničivou katastrofu.
28.03.2013 14:05 |

Einstein měl pravdu! ZEMĚ PLAVE V "MEDU"

Gravitační sondy potvrdily více než půl století staré domněnky fyzika Alberta Einsteina. Slavný fyzik z rovnic odvodil, že Země svými pohyby otáčí také blízkým prostorem.
06.05.2011 05:55 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků)

Hitem tohoto léta jsou plážové vlny! Víte, jak na ně?

Stále nevíte, co tohle léto frčí a jak si upravovat své vlasy? V tom případě jste na správné adrese! Letošní léto jsou v kurzu vlny, vlny a zase jen vlny. Pokud tedy chcete být za kočku, rozhodně se je naučte. Tohle je malý návod.
12.07.2016 08:45 |

PRŮLOMOVÝ ROZSUDEK! Ústavní soud uznal stížnost majitele činžáku, který chce po státu 2,5 milionu kvůli REGULACI NÁJMŮ!

Ústavní soud ve čtvrtek vyhověl stížnosti majitele činžáku z Ostravy, který žádá kvůli regulaci nájemného od státu jako náhradu škody téměř dva a půl milionu korun. Průlomový verdikt ve sporech majitele domu o státem regulované činže vynesla soudkyně Michaela Židlická.
29.09.2011 14:20 |

Průlomový rozsudek: Muž dostal podmínku za urážení učitelů

Teplický okresní soud ve středu uložil desetiměsíční podmínku za výtržnictví muži, který vulgárně urážel učitele a zaměstnance Základní a Praktické školy v Krupce. Soudce i pedagogové považují verdikt za průlomový. Informovalo o tom dnešní vydání Práva.
13.05.2011 11:25 |

Průlomový rozsudek soudu se zastal podnikatele: Měl právo zveřejnit foto zloděje!

Fotku zloděje může okradený zveřejnit! Průlomový rozsudek vynesl Městský soud v Praze a zastal se okradeného podnikatele, který za to dostal od Úřadu na ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) pokutu.
28.05.2015 05:05 |

Chorvatský soud vynesl průlomový verdikt za vraždu: Vinen je stát

Soud v jihochorvatském Kninu připsal vinu za zabití postaršího srbského páru po chorvatské vojenské operaci Bouře v roce 1995 státu. Podle portálu BalkanInsight.com je verdikt průlomový, neboť je to poprvé, co byl chorvatský stát označen za odpovědný za zabití Srbů po skončení této vojenské ofenzivy.
25.01.2013 11:17 |

Soud vydal průlomový rozsudek: Banka musí vrátit poplatky za vedení úvěru

Obvodní soud v Praze 5 dnes rozhodl ve sporu o vrácení úvěrových poplatků ve prospěch klienta banky. Podle představitelů iniciativy Poplatkyzpet.cz je rozsudek průlomový. Čeká na něj 128.000 klientů bank, kteří žádají vrácení úvěrových poplatků prostřednictvím této služby. Dnešní rozhodnutí soudu se vztahuje k velmi specifickému případu a rozhodně jej nelze považovat za precedentní, reagovala Hypoteční banka.
18.04.2013 16:25 |

Einstein = makak²! Opičák vypadá jako převtělený génius!

V národním parku Taiping v Malajsii mají vzácnou návštěvu, přijel k nim vyučovat slavný fyzik Albert Einstein (†76). Jen teď vypadá jako makak medvědí a rád se vozí mámě na zádech. Malého makaka, který vypadá jako by se do něj převtělil geniální německý vědec, vyfotil profesor fyziky Michail Nazarov (66).
27.10.2012 12:15 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků)

Geniální dívka boří předsudky. Dcera metaře bydlí v karavanu a IQ má vyšší než Einstein

Dvanáctiletá Nicole Barrová přepsala inteligenční statistiky Mensy. Dívka, která žije s rodinou v karavanu v romské osadě  Harlow nedaleko Londýna, dosáhla v inteligenčních testech lepšího skóre než Albert Einstein či Stephen Hawking. "Dokazuje to, že není důležité, odkud jste," říká její otec James Barr, který se živí jako metař.
10.08.2015 11:00 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků) , Stephen Hawking (70 článků)

Do Prahy přicestoval Einstein. Ne Albert, ale mrchožrout z Dallasu

Pražská zoo přivítala ve svém areálu další přírůstek do své pestré rodiny. Z amerického Dallasu sem dorazil vzácný samec supa mrchožravého, který se jmenuje Einstein. Pozoruhodný je i tím, že svůj život zahájil ve volné přírodě.
19.11.2016 14:50 |

Dvouletý Brit má stejné IQ jako Einstein

Dvouletý Oscar Wrigley disponuje zřejmě stejným IQ jako Albert Einstein či Stephen Hawking. Slovíčko zřejmě je na místě, jelikož jeho IQ je vyšší než 160 a to již není nad tuto hranici přesně měřitelné. Jasné ovšem je, že je jedním z nejchytřejších dětí, které se na naší planetě kdy narodily.
11.10.2009 11:15 |

Osobnosti: Albert Einstein (57 článků) , Stephen Hawking (70 článků)

Nejmenší hříbě na světě měří 35 centimetrů a neváží ani tři kilogramy

Hříbě Einstein je pro svou výšku 35 centimetrů zřejmě nejmenším na světě. Bílé mládě poníka s hnědými skvrnami připomíná spíše plyšovou hračku. Einstein se narodil v pátek na farmě v americkém New Hampshire a jeho váha po porodu ukazovala pouhých 2,7 kilogramů.
27.04.2010 16:40 |

Jedenáctiletá Angličanka má vyšší IQ než Albert Einstein

Angličanka Victoria Cowieová se na první pohled neliší od jakékoli jiné jedenáctileté dívky, ale co se inteligence týče, převyšuje naprostou většinu populace. Její inteligenční kvocient dosahuje hodnoty 162, což je ještě více, než míval Albert Einstein či než mají dnes například vědec Stephen Hawking či softwarový magnát Bill Gates. Ačkoli byla na základě testů přijata do Mensy a ve škole vyniká, mezi vrstevníky prý tolik nezapadá.
16.03.2011 13:00 |

Osobnosti: Bill Gates (92 článků) , Albert Einstein (57 článků) , Stephen Hawking (70 článků) , Victoria (261 článků)

SEZNAMTE SE! Einstein je NEJMENŠÍ kůň na světě. A MÁ NAROZENINY...

Sice asi nikdy nevyhraje žádný dostih, ale v USA je populární jakoby vyhrál Kentucky Derby. Einstein je pouhých 50 centimetrů vysoký. Malý koník přilákal obrovský mediální zájem, když se narodil v dubnu loňského roku.
25.03.2011 20:05 |