FOTO Stará batolata. Stárnutí jde zpomalit i urychlit

Americký fotograf podpořil svými fotkami práci profesorky z Harvardu, která dokázala, že proces stárnutí lze ovlivnit.
24.02.2015 07:01 |

Šéf řecké mise MMF: Řecko musí urychlit reformy

Řecko musí v rámci chystaného druhého úvěrového programu urychlit strukturální reformy, které v zadlužené zemi podpoří ekonomický růst a zvýší konkurenceschopnost, a zpomalit snižování rozpočtového deficitu, které oživení ekonomiky naopak brání. Řekl to pro dnešní vydání řeckého listu Katimerini šéf inspekčního týmu Mezinárodního měnového fondu Poul Thomsen.
01.02.2012 10:15 |

Tyhle babči se stárnutí nebojí! Podívejte se na 5 žen po sedmdesátce, které propadly kouzlu módy

Téměř každý z nás se bojí stárnutí, protože jen myšlenky na něj s sebou nesou negativní představy spojené s nemocemi, osaměním a zranitelností. Pojem "stárnutí":http://www.extra.cz/tema/starnuti se asi víc dotýká žen než mužů, neboť ty mají pokročilý věk spojený se změnami jejich těl a vzhledu, což se jich dotýká mnohem víc než silnějšího pohlaví. Seznamte se se šesti úžasnými ženami, které se snaží změnit pohled na stárnoucí proces a v lecčems bychom se od nich mohli učit.
17.09.2013 14:15 |

MPSV bude prezentovat politiku přípravy na stárnutí na půdě OSN

Téma stárnutí je na sociálních fórech OSN jedním z nejsledovanějších témat. Ministerstvo zahraničních věcí, prostřednictvím Stálé mise ČR při OSN v New Yorku, požádalo Ministerstvo práce a sociálních jako koordinátora přípravy na stárnutí o spolupráci při přípravě národní akce v rámci 53. zasedání Komise pro sociální rozvoj, která se plánuje na únor 2015. Cílem je zviditelnění České republiky a témat jako je pozitivní stárnutí, podpora participace starších osob ve společnosti a mezigenerační pomoc.
18.01.2015 16:32 |

Co podporuje stárnutí a zkracuje život?

Britští vědci odhalili další z fyzických mechanismů buněčného stárnutí. Přišli na to, že stárnutí se urychluje a buňka umírá dříve, když se v ní kumuluje enzym karbonická (uhličitanová) anhydráza. Zcela jistě souvisí s procesem stárnutí mitochondrií – energetických továren v buňkách – a předčasnou smrtí buněk či organismů. Otázkou je, zda její potlačování může fungovat jako omlazující proces či elixír mládí.
11.10.2016 16:05 |

Lze zpomalit stárnutí? Vědci si lámou hlavu nad tajemstvím lidského těla

Vědci z Dukeovy univerzity zkoumají rozdíly mezi biologickým věkem a věkem, který tzv. papírovým (tj. ten, který máme uveden v rodném listu). Asi tisíc dobrovolníků se zúčastnilo jejich experimentu, který si klade za cíl odhalit tajemství dlouhověkosti. Vědci také hledají odpověď na otázku, zda lze zpomalit běh biologického času. Zatím se jim podařilo zjistit, že právě biologický čas je u každé části těla jiný.
05.09.2015 12:46 |

Úkol pro každý věk: Zpomalit stárnutí kloubů!

Stárnutí je neodkladný proces a projevuje se různými příznaky v různých obdobích života. Pokud jde o klouby, ty začínají stárnout již kolem 25. roku lidského života, kdy se v organismu postupně zpomaluje produkce kolagenových vláken.
19.05.2015 06:15 |

Obáváte se vrásek a bojíte se operace?

Proto začněte včas se stimulací produkce vlastního kolagenu pod vznikajícími vráskami. Klinika GHC Praha vám nabízí široký výběr nejnovějších metod korektivní dermatologie. Techniky zahrnují neinvazivní omlazení fotorejuvenací a radiorejuvenací, výplně kyselinou hyaluronovou a fibrinovým gelem z vlastní plasmy, mezoterapii a případně i niťový lifting povadlých struktur obličeje, krku, dekoltu a hřbetů rukou. Stále populárnější je omlazování pomocí vlastní plasmy. Nehrozí riziko alergie, zlepšení je pozvolné a trvalé. Unikátní je kombinace metod na několikanásobné zpomalení stárnutí pleti, tzv. "program fitness pro pleť", který zahrnuje opakované použití chemického peelingu, fotorejuvenace a mezoterapie, kdy jsou povrchové, střední i hluboké vrstvy pokožky ovlivněny v synergickém efektu. Při opakování 3x ročně je tak možné zpomalit stárnutí pleti až pětinásobně!
16.10.2013 16:05 |

Konečně. Vědci objevili elixír mládí. Objev má už dva patenty a tisíce ohlasů

Jedině věda dokáže dokonale popsat proces stárnutí organismu. Věda naštěstí nachází i způsoby, jak tento nezvratný proces zpomalit. Krémy Pyratine obsahují patentované látky ze skupiny cytokininů, které redukují i hluboké vrásky, dramaticky zpomalují stárnutí pleti a účinně bojují např. proti růžovce.
24.01.2014 09:05 |

Potvrzeno. Vědci objevili elixír mládí. Objev má dva patenty a tisíce spokojených zákazníků

02.03.2014 18:05 |

Ověřeno. Vědci našli elixír mládí. Objev má dva patenty a tisíce spokojených zákazníků

03.10.2014 08:05 |

Patentováno. Vědci našli elixír mládí. Objev má už tisíce spokojených českých zákazníků

Jedině věda dokáže dokonale popsat proces stárnutí organismu. Věda naštěstí nachází i způsoby, jak tento nezvratný proces zpomalit. Krémy Pyratine obsahují patentované látky ze skupiny cytokininů, které redukují i hluboké vrásky, dramaticky zpomalují stárnutí pleti a velmi účinně bojují proti růžovce.
16.01.2015 15:01 |

Krémy jsou nanic! Ládujte se těmito 6 potravinami a dejte sbohem vráskám a stárnutí pleti!

Stárnutí je naprosto přirozeným procesem našeho těla. Dá se ale šalamounsky zpomalit!
20.09.2015 13:21 |

Batolata tancují breakdance! Nevěříte?

Zdá se to neuvěřitelné, ale je to tak! Batolata tancují breakdance! Miminka dokázal ve své nové reklamě ´roztancovat´ režisér Michael Gracey.
07.07.2009 11:55 |

Šokující průzkum dětských lékařů: Češi krmí batolata špatně!

Každý rodič chce pro své dítě vždycky jen to nejlepší. Jenže... Z výzkumu dětských lékařů vyplynulo, že Češi krmí svá batolata do značné míry špatně.
27.11.2015 05:00 |

Rodiče šílí! Nejnovější hit americké firmy: Podpatky pro batolata!

Podpatky byly vždy výsadou dívek a žen. Díky americké firmě PeeWee- Pumps si je ale mohou nasadit na nožky i batolata! Šijí pro ně totiž střevíce z plyše.
28.02.2016 12:05 |

Rodiče šílí! Nejnovější hit americké firmy: Podpatky pro batolata!

02.03.2016 14:45 |

Mnohé potraviny mohou urychlovat stárnutí

Smažené brambůrky, rozpečený chléb či sušenky: mnohé potraviny údajně mohou urychlovat stárnutí, jestliže se připravují příliš brutálně či za vysokých teplot. "Jde především o jídla ze smažených brambor, jako jsou hranolky nebo chipsy, z opékaných cereálií, a patří sem i káva," vysvětluje profesor Eric Boulanger, expert na biologii stárnutí na univerzitě v Lille. Zabývá se tam produkty pokročilé glykace (škodlivými novými molekulami vytvářenými vazbou cukru v krvi na bílkoviny) nazývané AGE.
30.03.2014 15:25 |

Praha se zapojí do projektu, který řeší stárnutí populace

Stárnutí obyvatelstva je v současnosti jedním z významných problémů, jimž čelí země Evropské unie. Zástupce Hlavního města Prahy do konce března podepíše partnerskou smlouvu s Evropskou rozvojovou agenturou o spolupráci na projektu „Aktivní stárnutí jako odpověď na nadcházející sociální krizi v České republice a v Evropě". Dnes o tom rozhodla městská Rada.
08.03.2011 18:00 |

Květa Fialová má elánu na rozdávání: Ve dvaaosmdesáti letech bojuje za aktivní stárnutí

Když se přemýšlelo nad patrony Evropského roku aktivního stárnutí, padla volba mimo jiné na herečku Květu Fialovou (82). A jelikož je Květa i přes svůj věk stále čiperná a aktivní stárnutí jí rozhodně není cizí, s radostí nabídku na patronát přijala.
02.03.2012 13:10 |