Článek

FAE: Lumpárna pod pláštíkem ochrany spotřebitelů

 
Pochybným způsobem získávají kontakty na klienty pojišťoven a jim pak za nemalý peníz nabízejí „ochranu“ před nevýhodnými podmínkami pojistné smlouvy. Ty smlouvy přitom mohli s klienty uzavírat i jejich současní spolupracovníci. Tak se dá zjednodušeně popsat podnikání, jež se ukrývá za nejrůznějšími „spotřebitelskými“ spolky. V posledních letech je na vzestupu. Finanční a ekonomický institut (FAEI) se jím bude zabývat celý tento týden.
23.08.2016 09:20 |

podobné články

Podobné články

Naštvaní obyvatelé Ostravy: Laguny páchnou. Je to lumpárna

 
"Je to neopatrnost a velká lumpárna," nadává Pavel Pastor z ostravského sídliště Fifejdy, který trpí neuvěřitelným zápachem z nedalekých lagun Ostramo. „Několikrát se nám v posledních dnech stalo, že zejména kolem půlnoci se nám do bytu dostal těžký puch z lagun. Je to velká lumpárna zejména těch, kteří likvidaci lagun provádějí, podle mne neodborně a za těžké prachy. Bydlím tady už 38 let, celou dobu díky těm lagunám trpíme a je vůbec div, že jsme to přežili. Bylo zřízeno několik komisí, všichni jen naslibovali, že za pár let se to změní, že se laguny konečně vyčistí a nic. Táhne se to a miliardy lítají," říká obyvatel, který je už několik let v důchodu.
07.10.2011 15:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Označování potravin po česku

 
Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit“.
31.07.2017 10:05 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Jak poznáme kvalitu?

 
Sdružení českých spotřebitelů, z.ú. (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit“.
03.08.2017 12:45 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: Značka ŽIVOTNOST PLUS přijata do Programu Česká kvalita

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) dlouhodobě podporuje nástroje, které přispívají ke zlepšení důvěry spotřebitelů v korektní trh a férové obchodní podmínky, které zohledňují oprávněné zájmy spotřebitelů. To se týká i problému, který spotřebitelé vnímají velmi citlivě, a to konkrétně životnosti výrobku.
14.08.2017 22:00 |

podobné články

Zdena Mašínová: Putin je ďábel. Zeman je ožrala, přeji mu trápení, jaké jsem zažila v nemocnici. Uprchlická krize? Lumpárna

 
JINÝMA OČIMA Uprchlická krize je šílená lidská lumpárna. Můžou za ni mocipáni. Od Putina až po zločince na druhé straně, co podřezávají větev pod západní civilizací. To sdělila sestra protikomunistických bojovníků bratrů Mašínů ParlamentnímListům.cz. Zrovna se vrátila domů z těžké rekonvalescence po operaci a to, co si zažila, by přála prý jen tomu „ožralovi z Hradu“!
18.04.2016 04:50 |

podobné články

Lidé nemají na chleba a vláda vrací peníze církvi? Prachsprostá lumpárna, míní komunistka

 
Návrat majetku církvím je prý v době, kdy řada Čechů řeší doslova existenční problémy, hotová lumpárna. Pohádkový dar si prý církve rozhodně nezaslouží. Alespoň podle KSČM.
09.08.2012 16:25 |

podobné články

Co platí na tmavé kruhy pod očima?

 
Tmavé kruhy pod očima zná snad každá žena. Většina z nás s nimi již měla tu čest a při pohledu do zrcadla se nám naskytl odraz tmavých fleků, kvůli kterým naše oči působily unavené a naše tvář zašlá. Kruhy pod očima vznikají propadem tkáně nacházející se pod vnitřním očním koutkem a mnohdy mohou zasahovat až do úrovně lícních kostí. Tmavé kruhy pod očima nevypadají vůbec dobře, někdy se k nim přidají ještě nevzhlednější váčky vznikající otoky v očním okolí. Jak proti těmto kruhům bojovat? Dá se jim nějak zabránit? A jak se jich zbavit, když nám budou hyzdit tvář? Jak na tmavé kruhy pod očima? Příčin, kvůli kterým vznikají tmavé kruhy pod očima, může být hned několik. Často je tato vada na kráse spojována s nezdravým životním stylem, především pak s nedostatkem spánku. I to je samozřejmě jeden z důvodů, za jejich vznikem ale může stát i stres nebo dědičné indispozice. Nás však dnes neznamená, proč kruhy pod očima vznikají. My se dnes společně zaměříme na to, jak se kruhů zbavit. Poradíme vám několik tipů, triků a fíglů, s jejichž pomocí můžete na tmavé kruhy pod očima vyzrát. Tak jdeme na to! První pomocí na kruhy pod očima je pořádně studený obklad. Měl by být tak studený, jak jen vaše citlivé oční okolí dokáže snést. Snažte se studený obklad přikládat pouze na okolí pod očima, nikoli přímo na oční víčka. Jedna z babských rad říká, že na tmavé kruhy pod očima skvěle fungují vychlazené sáčky čaje, nejlépe pak zeleného neb heřmánkového. Zkuste to, nemůžete nic ztratit. Prevencí proti vzniku kruhů pod očima je dostatek vody. Jak jistě víte, naše tělo je tvořeno vodou, proto je potřeba vodu neustále doplňovat. Kromě kruhů pod očima působí pozitivně i na další tělesné pochody. Vracíme se k radám našich babiček, které nedaly dopustit na... Čtěte více Příspěvek Co platí na tmavé kruhy pod očima? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů: K opatřením vlády na trhu s alkoholem

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) má své aktivity založeny zásadně na odbornostech úzce souvisejících s technickou normalizací, posuzováním shody, akreditací, dozorem nad trhem a dalšími technickými specifickými procesy, které jsou předpokladem pro funkci vnitřního trhu EU. Zakládají vzájemnou důvěru mezi státy i jednotlivými hospodářskými subjekty a v posledním článku i důvěru spotřebitelů v bezpečnost výrobků na trhu a ve společný vnitřní trh.
21.09.2012 15:35 |

podobné články

Skandál s koňským masem změnil chování spotřebitelů v Evropě. A co Češi?

 
Šest z deseti britských spotřebitelů kvůli skandálu s koňským masem změnilo nákupní zvyky. Podle webu listu The Guardian to vyplývá to z nového průzkumu, který také ukazuje, že aféra výrazně otřásla důvěrou spotřebitelů v potravinářský průmysl.
13.03.2013 15:55 |

podobné články

Volba spotřebitelů: Při nákupu u Čechů rozhoduje cena a kvalita výrobku

 
Skupina Atoz Retail dnes na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky čtrnáctého ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé letos vybírali ze 133 výrobků / výrobkových řad ve 43 kategoriích. Z průzkumu agentury STEM/MARK vyplynulo, že při rozhodování spotřebitelů o nákupu rozhoduje cena, kvalita, ale také značka a původ výrobku.
28.04.2014 19:50 |

podobné články

Sdružení českých spotřebitelů finančně vzdělává seniory

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) se ve svých aktivitách zaměřuje na ty skupiny spotřebitelů, které jsou obzvlášť zranitelné v některých situacích na trhu. Mohou to být děti, osoby se zdravotním postižením, ale ve velké míře jsou to senioři. Právě senioři se mohou dostat i do závažných dluhových problémů kvůli neschopnosti se bránit, důvěřivosti, ale především kvůli neznalosti předpisů, vlastních práv, nedostatečnému pochopení smlouvy.
28.04.2015 16:46 |

podobné články

Český statistický úřad: Důvěra podnikatelů i spotřebitelů se snížila

 
Celková důvěra v domácí ekonomiku se v červenci mírně snížila. Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu) oproti červnu mírně poklesl o 1 bod. Indikátor důvěry podnikatelů se meziměsíčně mírně snížil o 1,1 bodu. Mezi podnikateli se důvěra mírně zvýšila v průmyslu; ve stavebnictví, v obchodě a ve vybraných odvětvích služeb se snížila. Indikátor důvěry spotřebitelů se mírně snížil o 0,7 bodu. Ve srovnání s hodnotami v červenci 2014 jsou ale souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
24.07.2015 14:01 |

podobné články

Český statistický úřad: Důvěra podnikatelů i spotřebitelů dále rostla

 
Celková důvěra v domácí ekonomiku se v lednu zvýšila. Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený v bazickém indexu, se oproti prosinci zvýšil o 1,9 bodu na hodnotu 98,4. Indikátor důvěry podnikatelů se meziměsíčně zvýšil o 1,7 bodu na hodnotu 96,0. Mezi podnikateli se důvěra zvýšila v průmyslu, ve stavebnictví a v obchodě; ve vybraných odvětvích služeb se zvýšila mírně. Indikátor důvěry spotřebitelů se meziměsíčně zvýšil o 2,6 bodu na hodnotu 110,0. Ve srovnání s lednem 2015 jsou souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
25.01.2016 10:51 |

podobné články

Český statistický úřad: Důvěra podnikatelů se meziměsíčně mírně zvýšila, důvěra spotřebitelů se nezměnila

 
Celková důvěra v domácí ekonomiku se v květnu mírně zvýšila. Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený v bazickém indexu, se oproti dubnu zvýšil o 0,4 bodu na hodnotu 96,0. Indikátor důvěry podnikatelů se meziměsíčně mírně zvýšil o 0,5 bodu na hodnotu 94,3. Mezi podnikateli se důvěra zvýšila mírně v průmyslu a ve vybraných odvětvích služeb, v obchodě se mírně snížila a ve stavebnictví se snížila. Indikátor důvěry spotřebitelů se meziměsíčně nezměnil a zůstal na hodnotě 104,3. Ve srovnání s květnem 2015 jsou souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
24.05.2016 09:45 |

podobné články

SČS: Energie ke spotřebiteli – jaká práva, jaká rizika?

 
Sdružení českých spotřebitelů (SČS) vydává další ze svých publikací, kterými se snaží přispívat ke správné a účinné funkci vnitřního trhu EU. Publikace se týká práv spotřebitelů ve styku s dodavateli energií, kdy jsou spotřebitelé častokrát obětí mnohých nekalých praktik ze strany dodavatelů energií. SČS nadále eviduje vzrůstající počet takových stížností od spotřebitelů.
18.09.2016 12:45 |

podobné články

Důvěra podnikatelů v ekonomiku se meziměsíčně téměř nezměnila, důvěra spotřebitelů se opět zvýšila

 
Celková důvěra v domácí ekonomiku se v září mírně zvýšila. Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený v bazickém indexu, se oproti srpnu mírně zvýšil o 0,3 bodu na hodnotu 97,1. Indikátor důvěry podnikatelů se meziměsíčně nepatrně snížil o 0,1 bodu na hodnotu 95,2. Mezi podnikateli se důvěra zvýšila ve vybraných odvětvích služeb; v průmyslu se mírně snížila; ve stavebnictví a v obchodě se snížila. Indikátor důvěry spotřebitelů se meziměsíčně zvýšil o 2,1 bodu na hodnotu 106,4. Ve srovnání se zářím 2015 jsou souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
27.09.2016 09:50 |

podobné články

Důvěra podnikatelů v ekonomiku se zvýšila, důvěra spotřebitelů se meziměsíčně mírně snížila

 
Celková důvěra v domácí ekonomiku se v listopadu zvýšila. Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený v bazickém indexu, oproti říjnu vzrostl o 1,8 bodu na hodnotu 99,3. Indikátor důvěry podnikatelů se meziměsíčně zvýšil o 2,3 bodu na hodnotu 97,5. Indikátor důvěry spotřebitelů se meziměsíčně mírně snížil o 1 bod na hodnotu 107,9. Ve srovnání s listopadem 2015 jsou souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
25.11.2016 09:10 |

podobné články

Sobotkův kabinet chce ještě zlepšit ochranu spotřebitelů i podnikatelů

 
Ochranu spotřebitelů bude v Česku zřejmě upravovat nový spotřebitelský kodex. Návrh v pondělí projedná vláda. Dosud práva spotřebitelů určují občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele, připomíná ČTK.
18.12.2016 11:05 |

podobné články

SČS: Nová evropská regulace bankovních účtů - šance pro spotřebitele

 
„Finanční služby jsou z hlediska ochrany spotřebitele prioritou Sdružení českých spotřebitelů,“ uvádí téma Libor Dupal, předseda Sdružení českých spotřebitelů (SČS), člen Skupiny uživatelů finančních služeb při Evropské komisi - DG pro vnitřní trh a služby a pokračuje: „Evropská komise zveřejnila návrh na novou regulaci bankovních účtů, která je „v zájmu levnějších, transparentnějších a dostupnějších účtů“. Který občan EU by to nechtěl a nevítal?“
17.05.2013 10:20 |

podobné články