DVD recenze: Arrow neztrácí zájem diváků ani ve třetí řadě

Komiksový hrdina Arrow neusíná na vavřínech. Pořád mu jde především o město, ale bojovat musí i o své blízké. Ve třetí řadě mu zatopí Ra's al Ghul. A díky bonusům si budete moct spíchnout stejný oblek, v jakém nahání padouchy po Starling City.
12.07.2016 16:50 |

Rakety vypálené na Izrael mají nového soupeře. Arrow 3 úspěšně prošla testem

Izrael ohlásil, že úspěšně a plně vyzkoušel zdokonalenou verzi obranné rakety Arrow. Podle agentury Reuters izraelské ministerstvo obrany informovalo, že střela dnes ráno zasáhla cvičný cíl nad atmosférou, jehož dráha měla simulovat nepřátelskou raketu dlouhého doletu. Podle ministerstva jde o „zásadní milník“ pro systém izraelské protiraketové obrany.
10.12.2015 12:30 |

Můj táta se zabil, když zjistil, že jsem gay, říká hvězda seriálu Arrow

Jako Arsenal v komiksovém seriálu Arrow porazil bezpočet padouchů, ale v srdci si nosí stále smutek. Herec Colton Haynes (28) se dodnes nevypořádal s tragickou sebevraždou vlastního otce. Ten si sáhl na život, když jeho syn své rodině ve čtrnácti letech přiznal, že je gay.
12.08.2016 15:55 |

Osobnosti: Colton Haynes (12 článků)

Hvězda seriálů Arrow se zasnoubila s květinářem

Hvězda seriálů Vlčí mládě či Arrow a jeden z nejatraktivnějších amerických herců Colton Haynes už není k mání jako svobodný muž. Předloni zlomil srdce všem ženám, které snily o životě po jeho boku, když přiznal, že je gay. Teď zlomil srdce mnoha mužům milujícím muže, kteří snili o tomtéž. Osmadvacetiletý rodák z Kansasu se totiž zasnoubil s floristou Jeffem Leathemem, po jehož boku hodlá strávit zbytek života.
17.03.2017 13:30 |

Osobnosti: Colton Haynes (12 článků)

Český a slovenský trh s DVD loni klesl, prodej Blu-ray vzrostl

Český a slovenský trh s filmovými DVD loni klesl o 8,6 % na 366 milionů Kč. Naopak tržby z prodeje Blu-ray disků se zvýšily o 44 % na bezmála 72 milionů Kč. Celkové tržby za DVD a Blu-ray tak loni v ČR a na Slovensku klesly o 2,8 % na 438 milionů Kč. Ukazují to statistiky profesního sdružení DVD Group.cz.
04.02.2012 10:15 |

Nejlepší investice? Kupte luxusní kabelku, neztrácí hodnotu ani v recesi

Jednou z nejlepších forem investice je koupě luxusní kabelky. Jejich ceny totiž v poslední době ustavičně rostou a hodnotu neztrácí ani během hospodářských recesí. Majitelky se ale investičními kabelkami příliš nepotěší. Odborníci totiž doporučují, aby byly zavřené v trezoru. Napsal to web britského deníku Daily Telegraph.
29.05.2017 21:20 |

Zájem o fotbal Čechů se zvýšil: výhru nad Řeky vidělo 907 tisíc diváků

Přímý přenos druhého zápasu české fotbalové reprezentace na mistrovství Evropy, v němž porazila Řecko 2:1, v úterý večer sledovalo na sportovním kanále ČT4 v průměru 907 tisíc diváků starších patnáctilet, necelá třetina diváků u obrazovek. Sledovanost byla o více než 100 tisíc diváků vyšší než při pátečním zápasu proti Rusku (804 tisíc).
13.06.2012 17:25 |

Premiéry seriálů na ČT přitáhly milióny diváků

Pondělní večerní starty nových seriálů České televize se povedly. Kriminální Případy 1. oddělení přitáhly takřka 1,8 mil. diváků a komediální Čtvrtá hvězda, vysílaná ihned po této krimi, měla publikum 1,1 mil. diváků. Lidé byli zvědaví, co Česká televize pod vedením generálního ředitele Petra Dvořáka nového připravila, trvalejší zájem diváků se pozná až tak po třetím díle.
07.01.2014 18:30 |

Osobnosti: Petr Dvořák (523 článků) , Petr Dvořák (518 článků)

Když ji natáhne Batman Supermanovi: Recenze bojovky Injustice: Gods Among Us

Superman, Batman, Green Arrow, Catwoman, Joker, Lex Luthor a další superhrdinové i záporáci z kokosů od DC si dávají dostaveníčko, při kterém si natlučou pořádně do tlamy. Přichází totiž nová bojovka Injustice: Gods Among Us, ve které všichni svedou bitvu o záchranu světa v paralelní dimenzi. Všichni milovníci komiksu a dobrých mlátiček, zbystřete smysly!
16.04.2013 16:10 |

Osobnosti: Lex Luthor (3 články)

Tajný život mazlíčků vévodí návštěvnosti kin, film neohrozila ani vulgární komedie o potravinách

Žebříček víkendové návštěvnosti tuzemských kin vede třetí týden po sobě animovaná komedie Tajný život mazlíčků. Americký snímek už celkem přilákal přes 271 tisíc diváků a vydělal více než 37,7 milionu korun. Na druhém místě vstupuje do žebříčku mládeži nepřístupný počítačem animovaný film Buchty a klobásy. Vulgární vyprávění o skupině potravin, které se pod vedením odvážné uzeniny rozhodnou odhalit pravdu o své existenci, přilákalo o premiérovém víkendu přes 22 tisíc diváků. Na třetím místě je třetí filmové zpracování kultovního seriálu Star Trek s podtitulem Do neznáma, které za dva týdny zaznamenalo téměř 53 tisíc diváků.
29.08.2016 17:20 |

29.08.2016 22:20 |

30.08.2016 03:25 |