Článek

Do nového měření sledovanosti jde s Novou mediální agentura Médea

 
Dvojí měření sledovanosti, které změní 15 let staré pořádky na televizním trhu, nepodporuje jen televize Nova, která už iniciovala tendr na nová data pod hlavičkou nově založeného Sdružení pro měření sledovanosti. „Již nyní v něm nejsme sami. Naším partnerem je největší mediální agentura v zemi Médea,“ prohlásil generální ředitel Novy Jan Andruško v rozhovoru pro časopis Týden.
18.06.2012 13:25 |

podobné články

Podobné články

Vzniklo nové Sdružení pro měření sledovanosti

 
Minulý týden se uskutečnila ustavující valná hromada Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), na které se jeho zakládající členové – TV Nova, lídr trhu v televizní sledovanosti a jednička na trhu televizní reklamy, a mediální agentura Médea, největší mediální agentura v České republice, dohodly na vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů (PEM).
18.06.2012 11:55 |

podobné články

ATO: Dvojí měření sledovanosti televizí by poškodilo mediální trh

 
Dvojí měření sledovanosti televizí, ke kterému se v Česku schyluje, by podle Asociace televizních organizací (ATO) poškodilo mediální trh. ČTK to dnes sdělila jednatelka asociace Vlasta Roškotová. Sdružení pro měření sledovanosti, jehož vznik v uplynulých dnech iniciovala televize Nova, vyhlásilo výběrové řízení na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání. Konkurenčním televizím se to nelíbí.
19.06.2012 19:20 |

podobné články

MÉDEA obhájila prvenství mezi mediálními agenturami

 
Mediální agentura MÉDEA obhájila dle žebříčku mezinárodní společnosti RECMA prvenství mezi mediálními agenturami na českém trhu. MÉDEA dosáhla za rok 2011 mediálního obratu 191 milionů EUR, což žádná jiná agentura v České republice loni nepřekonala. MÉDEA si tak dokázala udržet pozici lídra ve svém oboru a navíc oproti roku 2010 zvýšila mediální obrat o 15 %.
20.07.2012 11:55 |

podobné články

Do tendru na měření sledovanosti organizovaného Novou a Médeou se přihlásily dvě firmy

 
Do tendru na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v České republice, které organizuje Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), se přihlásily dvě firmy. Informoval o tom ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček. Server Mediaguru.cz píše, že tendru se zúčastní agentury AC Nielsen a GfK Czech.
09.09.2012 20:00 |

podobné články

TV Nova zakládajícím členem nového Sdružení pro měření sledovanosti

 
TV Nova se stala zakládajícím členem Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které vzniká jako platforma pro měření sledovanosti otevřená všem hráčům na trhu televizní reklamy, včetně televizních médií, mediálních agentur a zadavatelů televizní reklamy.
19.06.2012 09:25 |

podobné články

Mediaresearch: Do druhého tendru na peoplemetry se nepřihlásíme

 
Dosavadní provozovatel elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů, společnost Mediaresearch se nebude ucházet o zakázku na druhý takový výzkum, kterou formou tendru vyhlásila televize Nova a agentura Médea v nově založeném Sdružení pro měření sledovanosti.
27.06.2012 09:55 |

podobné články

Agentura Médea získala od České pošty zakázku za 13 milionů Kč

 
Mediální agentura Médea vlivného podnikatele Jaromíra Soukupa letos dostala od České pošty zakázku v hodnotě 13 milionů Kč. Zakázka, kterou Česká pošta společnosti Médea zadala na základě rámcové smlouvy uzavřené v loňském roce, se týká marketingové kampaně. Vyplývá to z oznámení zveřejněném v databázi veřejných zakázek.
01.05.2012 01:45 |

podobné články

Televize Prima k plánu na další měření sledovanosti: krok Novy nás dopředu neposune

 
Ani televize Prima nevítá plán konkurenční Novy spustit na tuzemském trhu další měření sledovanosti, vedle stávajícího, z něhož televize a mediální agentury dostávají data od roku 1997. K vytvoření další televizní organizace a snahám o nová data se už dnes rezervovaně vyjádřil šéf České televize.
18.06.2012 18:40 |

podobné články

Šéf ČT Dvořák: Dvojím měřením sledovanosti bude televizní trh trpět

 
Vyřešit spor o provozovatele peoplemetrů spuštěním dalšího systému elektronického měření sledovanosti žádné televizi nepomůže, míní generální ředitel České televize Petr Dvořák. Reagoval tak na dotaz Médiáře ohledně dnes zveřejněného plánu televize Nova a agentury Médea, které učinily první kroky plánu uvést na trh dalšího dodavatele dat o počtu a skladbě diváctva.
18.06.2012 15:20 |

podobné články

Osobnosti: Petr Dvořák (560 článků) , Petr Dvořák (555 článků)

Šéf televize Óčko Wolde: Nový výzkum sledovanosti nemůže trhu přinést víc peněz

 
Pokud skutečně z iniciativy televize Nova a agentury Médea odstartuje v Česku paralelní měření sledovanosti, zpočátku to zdraží plánování a nákup reklamního prostoru v médiích a v důsledku trhu nevydělá víc. Myslí si to Štěpán Wolde, generální ředitel hudební televize Óčko a majitel produkční společnosti Media One, který v minulosti budoval českou pobočku mediálního zastupitelství malých televizí At media.
19.06.2012 12:45 |

podobné články

Médea opět největší mediální agenturou v Česku

 
V každoročně vydávaném žebříčku auditorské společnosti Recma obhájila Médea prvenství z loňského roku a opět se stala největší mediální agenturou v České republice. V celkovém souhrnu aktivit za rok 2012 utržila 158 milionů eur a na mediálním trhu jí patří 16% podíl. Meziročně se přitom jedná o růst 5 %. Druhou příčku obsadila agentura OMD (celkový souhrn aktivit 125 milionů eur), třetí byl MediaCom (celkový souhrn aktivit 120 milionů eur).
30.07.2013 13:00 |

podobné články

VV byly chvíli v insolvenčním řízení, Médea návrh hned stáhla

 
Městský soud na návrh reklamní agentury Médea v pátek poslal vládní stranu Věci veřejné do insolvenčního řízení. Agentuře ve vlastnictví známého mediálního magnáta Jaromíra Soukupa má VV dlužit za reklamní služby až 12 miliónů korun. V průběhu dne Médea svůj návrh stáhla s tím, že se hodlá s VV dohodnout.
04.03.2011 18:25 |

podobné články

Médea stáhla návrh na insolvenční řízení s Věcmi veřejnými

 
Městský soud na návrh reklamní agentury Médea v pátek poslal vládní stranu Věci veřejné do insolvenčního řízení. Agentuře ve vlastnictví známého mediálního magnáta Jaromíra Soukupa má VV dlužit za reklamní služby až 12 miliónů korun. V průběhu dne Médea svůj návrh stáhla s tím, že se hodlá s VV dohodnout.
04.03.2011 23:20 |

podobné články

Největší mediální agenturou v Česku v roce 2011 zůstala Médea

 
Největší mediální agenturou na tuzemském trhu zůstává Médea. Loni meziročně zvýšila obrat o 15 % na 191 milionů eur, uvádí v aktuálním žebříčku mezinárodní výzkumná společnost Recma.
20.07.2012 17:00 |

podobné články

Další kořist Číňanů: Kupují pivovar Lobkowicz a podíl v mediální agentuře Médea Group

 
Čínská společnost CEFC kupuje pivovar Lobkowicz, významný podíl v letecké firmě Travel Service a také podíl v mediální společnosti Médea Group podnikatele Jaromíra Soukupa. Již v pátek informovala česká delegace, která je společně s prezidentem Milošem Zemanem na návštěvě Číny, že stejná společnost bude kupovat fotbalovou Slavii a jedná se i o sponzoringu české národní fotbalové reprezentace.
05.09.2015 08:36 |

podobné články

Osobnosti: Miloš Zeman (20905 článků)

ČT měla o Vánocích rekordní podíl na sledovanosti 37 procent

 
Letošní vánoční vysílání České televize (ČT) od 24. do 26. prosince získalo v celodenním průměru 36,98 procenta na sledovanosti diváků starších patnácti let. Ve srovnání s loňskem to znamená nárůst o pět procentních bodů. Zároveň je to rekordní hodnota od roku 1997, kdy se v Česku zavedlo elektronické měření sledovanosti.
04.03.2013 09:15 |

podobné články

ČT měla o Vánocích rekordní podíl na sledovanosti 37 procent

 
Letošní vánoční vysílání České televize (ČT) od 24. do 26. prosince získalo v celodenním průměru 36,98 procenta na sledovanosti diváků starších patnácti let. Ve srovnání s loňskem to znamená nárůst o pět procentních bodů. Zároveň je to rekordní hodnota od roku 1997, kdy se v Česku zavedlo elektronické měření sledovanosti.
03.08.2015 18:25 |

podobné články

Přímý přenos ze Sněmovny lákal Čechy k televizi hlavně v neděli

 
Přitahovali Čechy k obrazovkám o víkendu poslanci a obstrukce ve sněmovně? A jak je zajímaly víkendové politické debaty? ParlamentnímListům.cz poskytla exklusívní čísla sledovanosti společnost Médea ve spolupráci s Médea research, k. s.
07.11.2011 17:30 |

podobné články

Nova požádala o členství v ATO, uvedla vedoucí výzkumu ČT

 
Televize Nova požádala o řádné členství v Asociaci televizních organizací (ATO), která poskytuje údaje o sledovanosti. Na konferenci Forum media to uvedla vedoucí výzkumu České televize Renata Týmová. Nova z organizace loni vystoupila a založila Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které přišlo s dalším projektem měření.
14.11.2013 16:16 |

podobné články