Disney začal točit film Star Wars: Episode VIII

Společnost Disney oznámila, že se začal točit film Star Wars: Episode VIII. Autorem scénáře i režisérem je Rian Johnson.
16.02.2016 14:00 |

Osobnosti: Rian Johnson (11 článků)

Filmová recenze Rogue One: Star Wars Story: Slabá hudba, fajn efekty a nic pro nováčky

V roce 1977 natočil režisér George Lucas film Star Wars, který se okamžitě stal legendárním a ovlivnil celý filmový průmysl. Následně vznikla další dvě pokračování a v roce 1999 se Lucas ke Star Wars vrátil a natočil další trilogii, která dějově předcházela původním filmům. Nakonec Lucas prodal licenci společnosti Disney za pohádkovou cenu a minulý rok tak vstoupil do kin další film s označením Epizoda VII: Síla se probouzí. Do českých kin v těchto dnech přichází další film s názvem Rogue One: Star Wars Story. Jak do celé ságy zapadá tento snímek? Potěší skalní fanoušky Star Wars a řekne něco těm, kteří byli tímto fenoménem dosud nedotčeni?
15.12.2016 08:50 |

Osobnosti: George Lucas (42 článků)

Star Wars šílenství: Pořiďte si sprchu s hlavou Darth Vadera nebo „hvězdné“ lodičky

Ve vesmíru začíná opět válka! Ano, již sedmý díl filmové série Star Wars míří do kin. V České republice premiéra už proběhla dnes o půlnoci. Hvězdné bláznovství ovládlo naprosto celý svět. Regály obchodů po světě plní „Star Wars“ výrobky. Pořídit si můžete náplast Star Wars, řasenku Star Wars, nebo dokonce Star Wars lodičky! Podívejte se do galerie, co všechno „vesmírného“ můžete koupit svým blízkým pod stromeček!
16.12.2015 23:05 |

Osobnosti: Darth Vader (69 článků)

Disney není spokojený s novými Star Wars. V létě se budou kvůli "odlehčení příběhu" přetáčet

Film Rogue One: Star Wars Story, který se má dějově odehrávat před Epizodou IV - Novou nadějí, čeká v létě přetáčení některých scén. Podle serveru Hollywood Reporter byl film promítnut šéfům studia Disney a připadal jim atmosférou odlišný od Star Wars ságy. Cílem přetáček, které začnou v půlce června, bude celkové "odlehčení nálady, příběhu a obnovení zábavného ducha dobrodružství". Snímek bude vyprávět o tom, jak rebelové získali plány Hvězdy smrti. Režisérem filmu je Gareth Edwards (Godzilla), hlavní roli ztvární Felicity Jones, ve vedlejších se objeví Forest Whitaker, Donnie Yen nebo Diego Luna. Do kin Rogue One: Star Wars Story dorazí v prosinci 2016.
01.06.2016 15:35 |

Osobnosti: Forest Whitaker (23 článků) , Diego Luna (2 články) , Donnie Yen (2 články) , Gareth Edwards (27 článků) , Felicity Jones (4 články) , Gareth Edwards (26 článků) , Star Jones (11 článků)

Princové William a Harry navštíví Luka Skywalkera. V Londýně se právě natáčí nové Star Wars

Britští princové navštíví filmová studia Pinewood nedaleko Londýna, kde se právě natáčí osmá epizoda Star Wars. Po lokacích je provede Daisy Ridley, která v sáze ztvárňuje postavu jménem Rey. Princové se setkají s Markem Hamillem, který hraje Luka Skywalkera, a také s režisérem Epizody VIII Rianem Johnsonem. Kensingtonský palác na Twitteru uvedl, že návštěva bude uznáním britského kreativního talentu, který obohacuje produkci filmu. Do kin snímek dorazí v prosinci 2017. O rok dříve však diváci zhlédnou jiný film z univerza Star Wars, který se také točil v Pinewoodských studiích, a to Rogue One: Star Wars Story, který se časově odehrává před Epizodou IV - Novou nadějí.
18.04.2016 16:35 |

Osobnosti: Mark Hamill (12 článků) , Rian Johnson (11 článků) , Daisy Ridley (29 článků)

Co rok, to nové Star Wars. Disney chce točit Hvězdné války tak dlouho, dokud budou lidi bavit

K dosud oznámeným čtyřem dílům Star Wars přibudou další, oznámil výkonný ředitel studia Disney Bob Iger. Neupřesnil však, kolik filmů diváky čeká a kdy se dostanou do kin. Doposud se předpokládalo, že po Star Wars: Síla se probouzí budou následovat další dvě pokračování, která vstoupí do kin v roce 2017, respektive 2019.
29.01.2016 15:10 |

V Disneylandu vzniká obří park ze světa Star Wars. Nabídne i pilotování lodi Millenium Falcon

Společnost Disney zveřejnila první obrazový návrh Star Wars zábavního parku, který vznikne v kalifornském Disneylandu. Atrakce budou rozmístěné na 5,6 hektaru a jedná se o největší rozšíření parku za posledních 60 let. Na návštěvníky bude čekat legendární loď Millenium Falcon, kterou budou moci pilotovat. Návrh zahrnuje také velkou vodní plochu, tržiště, budovy a přistávací plochy. Výstavba začala letos v dubnu, dokončení zatím nebylo oznámeno. Web The Verge připomíná, že je na každý rok naplánován nový film ze světa Star Wars, což parku zajistí ještě větší zájem. Nejbližší premiéru má snímek Rogue One: Star Wars Story, který dorazí do českých kin 15. prosince.
13.07.2016 08:50 |

Daisy Ridley ze Star Wars: Hlavní postava z Rogue One není matka Rey

Britská herečka Daisy Ridley v rozhovoru pro stanici MTV vyvrátila spekulace ohledně rodičů postavy Rey, kterou hrála ve filmu Star Wars: Síla se probouzí (2015). Po zveřejnění traileru k snímku Rogue One: Star Wars Story, který filmu dějově předchází, začali fanoušci spekulovat, že hlavní postava Jyn Erso by mohla být matkou Rey. Herečka však prohlásila: "Jenom proto, že je bílá a má hnědé vlasy, nemusí hned být mou matkou." Dodala, že podle ní není důležité, kdo jsou rodiče Rey nebo Finna, protože "je skvělé, že jsou odnikud a najdou svoje místo". Herečka právě natáčí Epizodu VIII, která dorazí do kin v prosinci 2017. Rogue One: Star Wars Story má premiéru letos 15. prosince.
13.04.2016 13:30 |

Osobnosti: Daisy Ridley (29 článků)

Premiéra nových Star Wars se posouvá, do kin se osmý díl dostane až v prosinci 2017

Premiéra příští epizody Star Wars se posouvá, fanoušci si na osmý díl filmové série Hvězdné války budou muset počkat téměř dva roky. Epizoda VIII režírovaná Rianem Johnsonem se do kin dostane až 15. prosince 2017 namísto původně stanoveného data 26. května 2017. Snímek Star Wars: Síla se probouzí se stal nejvýdělečnějším snímkem v Severní Americe s tržbami 861 milionů dolarů (21,3 miliard Kč). Epizoda VIII by se začne natáčet v únoru v Londýně a přinese pokračování příběhu nových postav - Rey (v podání Daisy Ridleyové), Finna (Johna Boyegy) a zloducha Kyla Rena (Adam Driver). Ve snímku by se opět měli objevit i Carrie Fisherová jako generálka a Mark Hamill, který ztvárňuje Luka Skywalkera.
21.01.2016 09:25 |

Osobnosti: Mark Hamill (12 článků) , Rian Johnson (11 článků)

Datum premiéry nových Star Wars odhaleno. Epizoda VIII bude mít zpoždění

Společnost Walt Disney Co. posunula premiéru příští epizody Star Wars, fanoušci si na osmý díl filmové série Hvězdné války budou muset počkat téměř dva roky. „Epizoda VIII“ režírovaná Rianem Johnsonem se do kin dostane až 15. prosince 2017 namísto původně stanoveného data 26. května 2017.
21.01.2016 07:20 |

Osobnosti: Walt Disney (78 článků) , Rian Johnson (11 článků)

J. J. Abrams pustil nové Star Wars šéfům studia. Byly to hrozné nervy, říká režisér

Režisér J. J. Abrams promítnul film Star Wars: Síla se probouzí třem vysokým představitelům studia Disney, které v roce 2012 koupilo Lucasfilm za čtyři miliardy dolarů. V pořadu The Howard Stern Show se svěřil, že to byly "nepopsatelné nervy". Promítala se nehotová verze, u které se budou ještě vylepšovat triky. V kině seděli pouze čtyři lidé včetně režiséra, který brzy pocítil dle svých slov "největší úlevu ve svém životě". Vedoucí pracovníci studia film zhodnotili pozitivně, ale Abrams si pak v duchu říkal, že když za to utratili tolik peněz, film se jim zkrátka musí líbit, jak prozradil posluchačům pořadu. Star Wars: Síla se probouzí dorazí do českých kin 17. prosince.
02.12.2015 10:20 |

Nové video ze Star Wars: Síla se probouzí. Více Hana Sola, Reyi a lodi Falcon

Nový půlminutový spot k filmu Star Wars: Síla se probouzí odhaluje dosud neviděné záběry. Fanoušci tak mohou vidět více Reyi (Daisy Ridley) na planetě Jakku, lodi Falcon a také nové záběry na Hana Sola (Harrison Ford) na zatím neznámé planetě, která je pokryta sněhem. Poprvé také slyšíme hlas herečky Lupity Nyong’o, která ve voice-overu tajemně promlouvá o tom, že tytéž oči pozná v různých lidech. Film zrežíroval J. J. Abrams podle scénáře, který sepsal společně s Lawrencem Kasdanem (Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho) a Michaelem Arndtem (Hunger Games: Vražedná pomsta). Star Wars: Síla se probouzí dorazí do českých kin 17. prosince.
10.11.2015 09:25 |

Osobnosti: Michael Arndt (2 články)

Nové Hvězdné války budou v květnu 2017

Společnosti Disney a Lucasfilm oznámily, že režisér a scenárista Rian Johnson natočí film Star Wars: Episode VIII, který přijde do kin 26. května 2017.
13.03.2015 11:00 |

Osobnosti: Rian Johnson (11 článků)

Nové Hvězdné války se zpozdí o pár měsíců

Další film ze série Hvězdné války se zpozdí. Star Wars: Episode VIII nebude mít premiéru v květnu, nýbrž až v prosinci 2017, oznámila společnost Disney.
21.01.2016 16:05 |

Sedmá epizoda Star Wars začne třicet let po Návratu Jediho

Společnost Disney potvrdila začátek natáčení ostře sledovaného filmu Star Wars: Episode VII. Kolem obsazení filmu režiséra J. J. Abramse ale stále panují dohady.
19.03.2014 11:55 |

19.03.2014 11:55 |

Star Wars 1313 vás zatáhne do světa, kam slunce nevidí

Není Star Wars, jako Star Wars. Chystaná hra s podtitulem 1313 to dokazuje, protože by i dle proklamací tvůrců ráda nabídla něco trošinku jiného, než bychom od této značky čekali. Žádné sithovské a jediovské mindfucky nebo cestování napříč galaxií. Star Wars 1313 vás v kůži bounty huntera(-rů) pěkně šoupne do stejnojmenného podzemního podlaží na planetě Coruscant...
19.12.2010 10:00 |

Nové Hvězdné války budou točit v květnu u Londýna

Film Star Wars: Episode VII se bude natáčet v Pinewood Studios u Londýna v květnu, informovala BBC. Společnosti Disney a Lucasfilm potvrdily, že se odehrává třicet let po událostech z Epizody 6 - Návratu Jediho.
19.03.2014 10:45 |

Padla první klapka nových Star Wars. V Epizodě VIII se objeví i Benicio Del Toro

Režisér Rian Johnson (Looper) odstartoval natáčení filmu Star Wars: Epizoda VIII. Po první klapce následovalo natáčení scény, kterou končí předchozí díl s podtitulem Síla se probouzí. Rey (Daisy Ridley) vyhledá Luka Skywalkera (Mark Hamill) a předává mu jeho světelný meč. Autorem scénáře je režisér Johnson, kameramanem filmu pak Steve Yedlin (San Andreas). Hereckými posilami v zatím nespecifikovaných rolích budou Laura Dern (Divočina) a Benicio del Toro (Sicario: Nájemný vrah). Vrátí se Carrie Fisher, Adam Driver, John Boyega, Oscar Isaac, Lupita Nyong’o a Domhnall Gleeson. Premiéra filmu se měla původně uskutečnit v květnu 2017, byla však posunuta na 17. prosinec.
16.02.2016 15:20 |

Osobnosti: Laura Dern (8 článků) , Carrie Fisher (38 článků) , Oscar Isaac (3 články) , Rian Johnson (11 článků) , Domhnall Gleeson (1 článek) , Adam Driver (4 články) , Steve Yedlin (1 článek)

Princové William a Harry natočili epizodní role pro Star Wars VIII

Princové William a Harry – velcí fanoušci ságy Star Wars – neodolali možnosti zahrát si v nejnovější epizodě těchto hvězdných válek. A tak při návštěvě na natáčení epizody VIII ve studiích Pinewood pro ně režisér vymyslel malé postavy, do kterých se pro pár záběrů filmu proměnili.
27.04.2016 17:05 |