Deset nejkrásnějších měst na světě: Kam se letos vydat podle Lonely Planet?

Přemýšlíte, kam se letos vydat na eurovíkend či na krátký poznávací zájezd? Nejznámější vydavatel cestopisů Lonely Planet zveřejnil seznam deseti nejkrásnějších měst na světě. A najdou se na něm i utajené klenoty, které teprve čekají na velké odhalení.
21.02.2016 13:50 |

Nejkrásnější země na světě: Kam vyrazit letos na dovolenou podle Lonely Planet?

Pokud jste si ještě nevybrali, kam pojedete na dovolenou a potřebujete inspiraci, pak zbystřete! Oblíbený cestovní průvodce Lonely Planet vydal seznam deseti nejkrásnějších zemí, kam se v roce 2016 vydat na dovolenou. A na své si přijdou opravdu všichni vášnivý cestovatelé. Tak kam letos vyrazit za nezapomenutelnými zážitky?
06.02.2016 19:50 |

KRÁSNÁ OLOMOUC ovládla prestižní anketu! DALŠÍ TIPY NA VÝLETY

Vyhrála Olomouc! Slavný cestovatelský průvodce Lonely Planet vydal žebříček 50 nejkrásnějších míst v Evropě, která turisté ještě pořádně neobjevili a přitom rozhodně stojí zato navštívit.
04.06.2014 18:50 |

Tři nejlepší místa pro dovolenou roku 2011

Lonely Planet je edice prestižních průvodců po všech zemích světa. Pro každý rok vždy redaktoři připraví seznam zemí, kam stojí za to vyrazit.
12.11.2010 00:40 |

Bod pro Jižní Moravu: Je v seznamu míst pro nejlepší dovolenou v Evropě, Praha se tam nedostala!

Seznamy turistických průvodců, které každoročně sestavují cestovatelé a redaktoři magazínů, mají zajímavého nováčka. Zatímco každý cizinec ihned zamíří do Prahy, aby očumoval kostlivce na Orloji, dal si na Václaváku pivo za dvě kila a nechal se vymalovat na Karlově mostě, Lonely Planet nabízí jinou a daleko zajímavější alternativu.
20.06.2013 18:40 |

Česko boduje! V prestižním cestovatelském žebříčku je město Plzeň v TOP 10

Plzeň se dostala mezi desítku nejlepších evropských destinací pro letošní rok vybraných turistickým průvodcem Lonely Planet. Plzeň se tak zařadila po bok Olomouci, která dokonce byla zvolena nejkrásnějším místem Evropy! Průvodce prezentuje Plzeň jako město piva.
11.06.2014 13:00 |

Syrečky, pivo, krásné památky. Lonely Planet opěvuje Olomouc

Světoznámý průvodce láká zahraniční turisty na návštěvu Olomouce, města architektury, muzeí a studentského nočního života.
18.11.2014 13:05 |

Z Lost Planet 3 roztají hráčská srdce, jde o žhavou akci na zasněžené planetě

Sníh je všude, kam se podíváte, zima je všude, kam se vydáte, a k tomu se vám po krku pořád sápu mimozemští brouci Akridové. Vítejte zpět na E.D.N. III, té nejpromrzlejší planetě videoherního vesmíru. Tentokrát se v akční sérii Lost Planet podíváme, jak to všechno tehdy začalo.
15.09.2013 19:30 |

Na obloze se večer objeví netradiční seskupení planet a Měsíce

Pozorovatelé noční oblohy se v sobotu večer mohou těšit na netradiční seskupení dvou nejjasnějších planet s Měsícem. Podle astronomů půjde o jedno z nejhezčích seskupení jasných objektů na obloze v tomto roce. Za soumraku a na jeho konci se nad západním obzorem s Měsícem setkají dvě nejjasnější planety - Venuše a Jupiter.
20.06.2015 08:41 |

Pokrok v hledání cizích planet. Astronomové oslavují

Astronomové pořídili nové fotografie tří vzdálených planet. Využili k tomu nové techniky.
17.04.2010 10:25 |

Jak vypadají mimozemšťané? Dalekohledy to zjistí

Teleskopy, které používají astronomové k pozorování cizích planet, se stále zdokonalují. Bude ale trvat desítky let, než ukáží detaily planet obíhajících cizí hvězdy.
04.05.2010 01:45 |

Slunce má dvojče. Cizí hvězdu obíhá nejméně pět planet

Astronomové nalezli ve vesmíru hvězdné dvojče, které je nápadně podobné pozemskému Slunci. Kolem cizí hvězdy obíhá po elipsovitých drahách nejméně pět planet.
26.08.2010 01:30 |

Objevů cizích planet přibývá. Na některých je i kyslíková atmosféra

Počet cizích planet, které objevili astronomové ve vesmíru, stále stoupá a přesáhl už magickou hranici 500. Nyní se na vzdáleném tělese v naší Sluneční soustavě dokonce podařilo nalézt kyslíkovou atmosféru.
01.12.2010 13:55 |

Oznámení vesmírné strategie Planets at War

TopWare dnes oznámili vesmírnou strategii Planets of War, v níž si vyberete jednu ze dvou ras a pokusíte se ji úspěšně provést kampaní opřenou o dobývání nepřátelských území. Každý nový level (z celkem dvaatřiceti) má rozvíjet hrací prvky představené v tom minulém, takže začnete obyčejným zabíráním planet a skrze souboje s bossy a prozkoumávání planet se dostanete...
08.12.2010 14:25 |

50 miliard planet. Tolik jich schovává naše galaxie

Mléčná dráha obsahuje kolem 50 miliard planet. Stovky milionů z nich je nejspíš vhodných k životu.
22.02.2011 00:20 |

Pátrání po mimozemšťanech: NASA zveřejnila snímky 1235 planet

Pokud existují mimozemšťané, pak možná žijí na některé z 1235 planet, které na unikátním snímku zveřejnila vesmírná agentura NASA.
01.04.2011 00:45 |

15. výročí startu sondy Mars Pathfinder: Mise splněna! Mars dobyt!

Objevování kosmu je jednou z nejstarších lidských tužeb. Lidé odnepaměti vzhlížejí k obloze s nábožnou úctou nad velikostí vesmíru. Jednou z planet, která lidstvo odjakživa zajímala nejvíce, je rudá planet Mars.
04.12.2011 12:20 |

Překvapení na nebi: Uvidíme pět planet sluneční soustavy!

To bude podívaná! V první polovině března budete moci na večerní obloze postupně spatřit šňůru pěti nejjasnějších planet Sluneční soustavy!
29.02.2012 12:00 |

Na Prahu zaútočí Pitbull!

V Tipsport Aréně na pražském Výstavišti se 17. června představí americký rapper kubánského původu Pitbull. Známý hudebník, vlastním jménem Armando Christian Pérez, vystoupí s několika speciálními hosty. Koncert v rámci turné Planet Pit World Tour nabídne písně z nového alba Planet Pit i starší hity.
25.03.2012 03:42 |

Jste fanoušci Pitbulla? Máte se na co těšit! V červnu vystoupí na Výstavišti

V Tipsport Aréně na pražském Výstavišti se 17. června představí americký rapper kubánského původu Pitbull . Známý hudebník, vlastním jménem Armando Christian Pérez, vystoupí s několika speciálními hosty. Koncert v rámci turné Planet Pit World Tour nabídne písně z nového alba Planet Pit i starší hity. ČTK o tom dnes informovala za organizátory Dominika Janigová.
25.03.2012 03:43 |