Dechberoucí snímky země ze záznamů NASA

Záznamová zařízení vesmírných družic zachytila záběry planety Země v celé její pozoruhodné nádheře. NASA fotografie zveřejnila ke Dni Země, jenž proběhl 22. dubna. Snímky pořízené z velké výšky ukazují podmanivou krásu planety ze všech možných úhlů.
28.04.2011 11:55

Družice Kepler objevila dvě planety velké jako Země

Družice Kepler, pomocí které americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) pátrá po obyvatelných planetách mimo naši sluneční soustavu, objevila první dvě planety téměř stejně velké jako Země. S odvoláním na americké vědce o tom informovala agentura AP, podle níž je však povrch obou planet příliš horký, než aby na nich mohl být život.
20.12.2011 20:50 |

UFO, nebo škrábanec? Nové snímky NASA rozpoutaly bouřlivou diskuzi

Před několika dny, konkrétně 24.dubna, zachytila kamera v observatoři Národního úřadu pro letectví a kosmonautiku (NASA) snímky Slunce, které vyvolaly vášnivé debaty. Někteří zarytě tvrdí, že na fotografiích vidí UFO, druzí míní, že jde o pouhý škrábanec.
28.04.2012 20:00 |

Fotografie: Nejkrásnější tváře planety

Řeka zalitá zapadajícím sluncem, písečná bouře, italské Benátky nebo inaugurace amerického prezidenta Baracka Obamy pohledem z vesmíru. V dubnu před deseti lety začal americký Národní úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) uveřejňovat na svých webových stránkách snímky modré planety.
03.05.2009 05:35 |

Osobnosti: Barack Obama (1238 článků)

UNIKÁTNÍ FOTO! Podívejte se na PRVNÍ SNÍMKY MERKURU!

Americký Národní úřad pro letectví a kosmonautiku (NASA) zveřejnil první snímky povrchu planety Merkur.
30.03.2011 10:40 |

NASA objevila dvě planety nejpodobnější Zemi. Je tam život?

Dvě planety podobné Zemi, které jsou kandidáty na život mimo sluneční soustavu, se podařilo najít pomocí vesmírného teleskopu Kepler amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA).
18.04.2013 22:10 |

Našli jsme dvě planety podobné Zemi, hlásí NASA

18.04.2013 22:45 |

Svět sociálních sítí: Tak vypadá Země z internetu!

GALERIE: Toto nejsou satelitní snímky naší Země v noci. Světelné body ukazují příspěvky na sociální sítě Twitter (posílání krátkých zpráv) a Flickr (sdílení fotek).
15.07.2011 13:40 |

Umělec představil jedno z nejpůsobivějších časosběrných videí Země

Snímky planety Země z Mezinárodní vesmírné stanice (ISS) samy o sobě berou dech. Když je ale navíc někdo šikovně poskládá dohromady, provede na nich drobné úpravy a ještě je doplní o zajímavou hudbu, pak nezbývá, než výsledný snímek s úžasem sledovat. Jedno z nejpůsobivějších videí tohoto druhu vytvořil americký fotograf Knate Myers z Nového Mexika.
23.07.2012 20:00 |

Objev NASA: Země má dvojče!

Existuje život i mimo planetu Zemi? Odpověď na tuto otázku se možná už brzy dozvíme. Napomůže tomu zcela jistě unikátní objev, který se povedl vědcům z amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) pomocí družice Kepler.
23.12.2011 05:00 |

Na Zemi přistál balón s mimozemským životem, tvrdí vědec

Na povrch planety Země u Wakefieldu v anglickém hrabství West Yorkshire přistál balón se stopami života, které však ze Země nepocházejí.
20.09.2013 10:55 |

Superhurikán na Saturnu je velký jako Indie

Planetární sonda Cassini zachytila první detailní snímky hurikánu na severním pólu Saturnu. Bouře je široká 2000 kilometrů, což je asi dvacetkrát více než běžný hurikán na Zemi, a vítr dosahuje rychlosti až 540 kilometrů za hodinu. Záběry zveřejnil americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA).
02.05.2013 18:50 |

NASA objevila lebku na planetě Mars

Americký Národní úřad pro letectví a vesmír (NASA) zachytil na snímcích pořízených kosmickou sondou objekt připomínající lebku člověka. Vyplývá to ze snímku s vysokým rozlišením, který NASA zveřejnila ve čtvrtek.
11.06.2009 11:25 |

Nejčastějším cílem vesmírných sond jsou Venuše a Mars

Automatické sondy představují nejúčinnější nástroj, kterým lidstvo disponuje ve své snaze zkoumat ostatní planety. Není překvapivé, že k nejprobádanějším tělesům patří nebližší souputníci Země, tedy Venuše a Mars.
11.02.2011 06:00 |

Vesmírný objev: Myšák Mickey je na Merkuru!

Americká vesmírná agentura NASA zveřejnila několik snímků planety Merkur, které před rokem pořídila sonda Messenger. A na jedné fotografii našli vědci hrdinu Disneyho grotesek – myšáka Mickeyho!
18.06.2012 12:15 |

Rihanna zveřejnila soukromé fotografie. Nahrává v pyžamu a cpe se popcornem

Nezdravé jídlo, nahrávání v pyžamu, učení textů, tanečních kroků a vylepšování oblečení - to je typický den velké hvězdy. Vy máte možnost shlédnout snímky, které toto vše mapují a vidět barbadoskou zpěvačku Rihannu  (23) z trochu jiného úhlu.
08.11.2011 20:40 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

Američané vyslali k Marsu novou sondu! Má odhalit tajemství planety

Spojené státy vyslaly v do vesmíru novou družici, která má vyjasnit historii Marsu. Snahou mise Maven amerického Ústavu pro letectví a vesmír (NASA) bude hlavně pochopit vývoj podnebí planety a proč přišla o téměř veškerou svou atmosféru.
18.11.2013 07:06 |

Sonda pořídila nové záběry tajemného Saturnova hexagonu

Americký úřad pro letectví a vesmír (NASA) ve středu zveřejnil video unikátního šestiúhelníkového útvaru, jenž obíhá okolo severního pólu Saturnu. Je označován jako hexagon a zachytila ho sonda Cassini.
06.12.2013 18:00 |

Na fotce z Marsu objeven záhadný tvor, vypadá jako ještěrka!

Bloger Scott C. Waring, který se celý život zabývá nadpřirozenem a hlavně mimozemským životem, upozornil na jakousi ještěrku na fotkách z planety Mars, které v březnu uveřejnila NASA a které byly pořízeny kamerou Curiosity Rover. Myslí si, že tvora vysadila na Marsu právě NASA kvůli testování.
29.05.2013 21:55 |

RECENZE: Cudlínovy fotografie ukazují stejné lidské osudy

Liberecká Galerie U Rytíře připravila průřezovou výstavu fotografa-dokumentaristy Karla Cudlína. V starobylých sklepích radnice, kde se galerie nalézá, je vystavena stovka fotografií, které ukazují život lidí ve všech koutech planety.
10.12.2013 16:20 |

NASA plánuje fúzní pohon vesmírných raket. Cesta na Mars by trvala jen měsíc

Dalším velkým skokem pro lidstvo na poli vesmírného výzkumu se mohou stát rakety poháněné energií z jaderné fúze. Podle portálu Space.com to prohlásil vědecký šéf amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) John Grunsfeld.
12.06.2013 08:10 |