Článek

ČOI: I nesprávně provedená montáž oken podléhá reklamaci

 
Nejen výběr kvalitních oken, ale i správně provedená instalace a montáž oken je důležitým prvkem proti nebezpečným vlivům podnebí a jiných přírodních katastrof.
06.10.2016 20:00 |

podobné články

Podobné články

Sleva 50 % na kuchyně? Tak to je bomba! Kuchyně za polovinu a montáž za korunu

 
Sleva 50 % na kuchyně a montáž za 1 korunu? Tato jedinečná šance čeká do 4. října v obchodních domech kika. Zaměření kuchyně, její plánování a montáž. Světlé barvy a lesklé plochy. Široký výběr vestavěných spotřebičů a 3D plánování kuchyní zdarma. Kuchyně propracované do posledního detailu. Sporák tam, kde ho chcete právě vy, lednice po ruce či prostorný dřez. Staňte se králem své kuchyně!
28.09.2015 15:05 |

podobné články

Počet reklamací zájezdů letos stoupl o polovinu. Češi si stěžují zejména na jídlo

 
O 45 procent stoupl v letošním roce počet reklamací na zájezdy poskytované cestovními kancelářemi. Nejčastějším terčem stížností je kvalita jídla, výplývá z výzkumu cestovní agentury Invia a Asociace českých cestovních kanceláří a agentur (AČCKA). Podle cestovních kanceláří stojí za stoupajícím počtem reklamací skutečnost, že Češi stále častěji zneužívají nový občanský zákoník, který od ledna zavedl odškodnění za újmu při narušení dovolené.
17.09.2014 17:25 |

podobné články

Nechce vám obchod uznat reklamaci? Zkuste inspekci, vyřešila už stovku sporů

 
Koupili jste si vadné boty, ale s prodejcem se nedá dohodnout na reklamaci? Už čtyři měsíce můžete požádat Českou obchodní inspekci o pomoc při mimosoudním řešení vašeho sporu. Tento nový způsob reklamací a dalších problémů už využilo přes tisíc spotřebitelů. Poměrně vysoký zájem už má také první výsledky: asi stovku spokojených spotřebitelů.
29.06.2016 06:20 |

podobné články

Podíl reklamovaných zájezdů klesá a činí 0,5 %. AČCKA přináší kuriózní reklamace z letošní sezóny

 
Z výsledků naší ankety mezi členskými cestovními kancelářemi vyplývá, že letošní trend reklamací je při meziročním srovnání opět klesající. Od r. 2014, ve kterém jsme zaznamenali vysoký nárůst počtu reklamací ve výši 60 %, v souvislosti s medializací nového občanského zákoníku, podíly reklamovaných zájezdů klesají (2013: 0,5 %; 2014: 0,8 %; 2015: 0,6 %). Letos činí podíl reklamací z celkového počtu předpokládaných prodaných zájezdů 0,5 %.
06.08.2016 13:05 |

podobné články

Hříšná pošta: Počet zásilek padá, stížností a reklamací je ale čím dál víc

 
Zatímco počet zásilek, které Česká pošta každý rok doručí, dramaticky klesá, počet stížností a reklamací ze strany lidí neustále roste. Například jen v roce 2015 řešila pošta 119 tisíc reklamací, z toho více než 19 tisíc bylo oprávněných. Lidé se také častěji obracejí na poštovního ombudsmana a stěžují si kvůli frontám na pobočkách. Jde o stovky stížností ročně.
25.11.2016 06:00 |

podobné články

Reklamace modní obuvi? Nedejte se! Úplně běžná reklamace!

 
Počet stížností spotřebitelů nespokojených s vyřizováním reklamací obuvi prodávajícími stále roste. Za 9 měsíců roku 2012 přijala Česká obchodní inspekce celkem 646 podání. Inspektoři ČOI zjistili ve 123 případech alespoň jedno nebo i více porušení povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele. Problémy při reklamacích vyplývají nejčastěji z nesprávných, neúplných nebo i klamavých informací, které mají spotřebitelé k dispozici při výběru obuvi. V posledních měsících narůstá počet stížností na vyřizování reklamací tzv. módní či vysoce módní obuvi, které prodávající zamítají.
28.10.2012 20:10 |

podobné články

ČOI: Osm z 13 pražských restaurací účtovalo cizincům příplatek

 
Kontroly České obchodní inspekce (ČOI) ve vytipovaných 13 restauracích v centru Prahy zjistily v osmi z nich diskriminační jednání vůči cizincům. Restaurace jim účtovaly příplatek za servis, který čeští zákazníci neplatili. ČOI restauracím udělí pokuty. ČTK to dnes sdělila Ivana Divišová z odboru komunikace a styku s veřejností ČOI.
24.07.2014 09:10 |

podobné články

ČOI zjistila 19 případů diskriminace. Kvůli Ukrajině bylo dvakrát odmítnuto ubytování Rusům

 
Česká obchodní inspekce (ČOI) odhalila v prvním pololetí při kontrolách zaměřených na diskriminaci spotřebitele 19 případů. Kromě diskriminace Romů kontroloři zjistili i problémy v chování k Rusům. ČOI v pololetí provedla celkem 690 kontrol, kromě diskriminace zjistili porušení dalších povinností ve 365 provozovnách. Celková výše pokut dosáhla 705.000 korun, z toho dvě pokuty za diskriminaci činily 470.000 korun. ČOI to dnes uvedla v tiskové zprávě.
22.09.2014 13:26 |

podobné články

Obchodníci zákazníky šidí a podvádějí čím dál více

 
Inspektoři České obchodní inspekce (ČOI) řešili v první polovině letošního roku 11 983 podání spotřebitelů, podnikatelů i profesních sdružení. Nejčastěji se zabývali problémy týkajícími se reklamací, nekalých obchodních praktik nebo vadného zboží, informovala v pátek mluvčí ČOI Miloslava Fléglová.
07.09.2012 10:55 |

podobné články

E-shopy šidí lidi, kontrolám se smějí. Mládek dá inspekci „větší páky“

 
Česká obchodní inspekce (ČOI) zjistila klamavé praktiky a jiná pochybení při internetovém prodeji ve více než osmdesáti procentech případů. Nejčastěji při informování o reklamaci, obchodních podmínkách a nově i o mimosoudním vyjednání. Každoročně pochybení narůstají a nepomáhají ani vyšší a častější pokuty. Resort Jana Mládka připravuje změnu zákona o ČOI, aby její některé pravomoci posílil a pomohl zjednat ve virtuálním tržišti pořádek. Prozatím doporučuje nakupovat jen na ověřených webech.
30.09.2016 05:20 |

podobné články

Alza je v problémech: Porušila zákon, tvrdí inspekce. Obchod se brání

 
Největší tuzemský e-shop Alza.cz porušil podle České obchodní inspekce (ČOI) zákon, když o druhém vánočním svátku otevřel kamennou provozovnu v Praze. Z 349 kontrol obchodů to bylo jediné porušení zákazu prodeje. S e-shopem bude zahájeno správní řízení, ve kterém se bude rozhodovat mimo jiné o výši pokuty, sdělil mluvčí ČOI Jiří Fröhlich. Prodejce míní, že zákon neporušuje. Provozovny slouží k výdeji zboží, řešení reklamací a prezentaci výrobků smluvních partnerů Alza.cz, uvedla společnost již před Vánocemi.
27.12.2016 13:10 |

podobné články

Výrobce oken Euro Jordán je v INSOLVENCI! Stovky lidí se už oken nedočkají...

 
Téměř tisíc sedmset lidí se dostalo do velkých problémů kvůli firmě Euro Jordán, která vyrábí a montuje plastová okna. Lidé zaplatili vysoké zálohy, oken se už ale nedočkají. Firma je totiž od úterý v insolvenčním řízení.
03.05.2011 19:20 |

podobné články

Singapurské služebné nápadně často padají z oken

 
Už osm indonéských služek vypadlo od začátku letošního roku z oken vysokých budov v Singapuru. V důsledku těchto neštěstí indonéské velvyslanectví v městském státě požaduje, aby tamní úřady zakázaly mytí venkovních oken či věšení prádla z nich, píše dnes agentura AP.
11.05.2012 16:10 |

podobné články

Pracujete v kanceláři bez oken? Tohle byste měli vědět!

 
Také nemůžete usnout? A pracujete celý den v prostředí bez oken a přirozeného světla? Pak je důvod nespavosti nalezen. Osoby, které pracují v kancelářích a provozech bez oken a přirozeného světla, často nemohou večer zabrat a koukají do stropu. Či z okna. Nepřirozené světlo je připraví v průměru o tři čtvrtě hodiny spánku denně.
08.08.2014 15:00 |

podobné články

Na World Trade Center viseli myči oken: Jen těsně unikli jisté smrti!

 
Mytí oken je občas dost riskantní i v obyčejném paneláku, ale představte si mýt tu hroznou skleněnou plochu na nejvyšších budovách na planetě! Kromě úmorné práce jde taky o pěkně nebezpečný job – o tom se přesvědčili dva myči oken v New Yorku!
13.11.2014 06:10 |

podobné články

Vondrovo ministerstvo zadalo zakázku na montáž radiostanic za 28 milionů

 
Ministerstvo obrany objednalo u firmy MEDTEC-VOP zakázku na montáž radiostanic a GPS přijímačů do obrněných vozidel Iveco. Hodnota zakázky činí více než 28 milionů korun.
04.08.2012 15:40 |

podobné články

Jak vyřídit reklamaci vánočních dárků?

 
Lidi jsou jen lidi, a proto dělají chyby. Věci jsou jen věci, a proto se kazí. Obě tyto pravdy ale platí dvojnásob u povánočních reklamací. Největší chybu uděláte, když se nebudete bránit. Koupit šunt ještě neznamená nechat se napálit.
27.12.2011 08:20 |

podobné články

Hojda (KSČM): Mýty a fakta o reklamaci závad na D 47

 
Vyjádření poslance PČR a stínového ministra KSČM pro resort dopravy a průmyslu Pavla Hojdy k informacím o reklamaci stavby D47.
27.01.2012 05:30 |

podobné články

Osobnosti: Pavel Hojda (26 článků)

Poplatek za neuznanou reklamaci? Nesmysl! Přepravu ani testování neplaťte

 
Prodejci, kteří svým zákazníkům účtují poplatek za zamítnutou reklamaci, porušují právní předpisy. Ve čtvrtek na to upozornil spotřebitelský časopis dTest a vyzval kupující, aby tento neoprávněný poplatek neplatili.
12.04.2012 10:00 |

podobné články