Co vám v Jurském parku o dinosaurech neřekli

S úsvitem kinematografie můžeme datovat i první krůčky pravěkých stvoření po stříbrném plátně. Po celé století napomáhal film a později i televize tomu, aby se dinosauři mohli znovu procházet po Zemi. Dnes jsme plně zásobováni aspekty jejich vzhledu či chování, ale problémem zůstává, že většina těchto výkladů je mylná.
11.06.2015 22:30 |

Vědec: Jurský svět? Tak dinosauři a ptakoještěři nevypadali

Rozhovor s Vladimírem Sochou, autorem osmi knih o dinosaurech, o nesmyslech a omylech v Jurském světě či Jurském parku.
16.06.2015 15:41 |

Kráska Bryce v novém Jurském parku

Společnost Universal má připravený scénář nového Jurského parku a natáčení je na spadnutí. O jedné z hlavních rolí jedná Bryce Dallas Howardová, známá z nedávného filmového hitu Černobílý svět.
27.09.2013 12:40 |

Osobnosti: Bryce Dallas Howard (1 článek)

Herec, kterého si možná pamatujete z Jurského parku, unesl a znásilnil třináctiletou dívku!

Cameron Thor pracoval jako "učitel začínajících herců":http://www.extra.cz/takove-byste-chteli-mit-ve-tride-tady-je-15-fotografii-ucitelu-kteri-si-udelali-legraci-z-foceni-do-skolni-rocenky, i když sám toho ve světě filmu zase tolik nedokázal. Když se tedy nepočítá "jeho menší role v prvním Jurském parku":http://www.extra.cz/mate-radi-film-jursky-park-na-prodej-je-klec-na-velociraptory-z-uvodu-filmu, kde měl asi všehovšudy deset minut a celou dobu nosil černé brýle. Pamatujete si na tu postavu, co přinese tlustému programátorovi holicí pěnu, do které má schovat ukradené vzorky dinosauří DNA? Tak to byl on.
10.06.2014 07:20 |

Osobnosti: Cameron Thor (3 články)

Od Jurského parku až po Jurský svět: Recenze LEGO Jurassic World

„Život si vždycky najde cestičku,“ říkal už v prvním Jurském parku Ian Malcolm v podání herce Jeffa Goldbluma a měl zatraceně pravdu. Nejen že dinosauři pláchli a množili se, jejich řádění se dočkalo už tří pokračování, z nichž to poslední s názvem Jurský svět stále boduje v kinech. A navíc pravěcí ještěři zmutovali do kostičkové podoby. Další LEGO videohra je tu.
11.07.2015 17:30 |

Osobnosti: Jeff Goldblum (25 článků)

Konec vyhazování peněz oknem! Zjistěte, jak v supermarketu ušetříte balík

Vám ještě kamarádi neřekli, jak v supermarketu dokážou ušetřit i 300 Kč na každé tisícovce? Neřekli vám, že jsou na Kupi.cz jako doma, stejně jako stovky tisíc českých zákazníků?
27.03.2014 12:55 |

Zemřel Richard Attenborough, oscarový režisér filmu Gándhí

Mezi Attenboroughova nejznámější díla patří film Gándhí z roku 1982, za nějž získal dva Oscary jako režisér a producent. Jako herec se objevil i v Jurském parku.
25.08.2014 00:25 |

Osobnosti: Richard Attenborough (7 článků)

Zemřel Richard Attenborough, oscarový režisér filmu Gándhí

25.08.2014 07:50 |

Osobnosti: Richard Attenborough (7 článků)

Jako v Jurském parku? Vědci vzkřísí mamuty, první se má „narodit“ do 2 let

Vzkříšení dávno vyhynulých mamutů plánují do dvou let američtí vědci. Pravěké chobotnatce vrátí k životu pomocí genové manipulace s buňkami příbuzného slona. Oznámil to britský server The Telegraph.
17.02.2017 21:00 |

To je jen bomba, to počká. A nikomu nic neřekli....

Rodina Isaacových objevila v novém domě nevybuchlou bombu z 1. světové války. Nikomu o tom ale neřekli, protože nechtěli způsobit rozruch.
06.06.2010 11:50 |

Zeptali jsme se mužů: Co by nám ženám nikdy neřekli?

Muži občas říkají otřepané fráze, při kterých si myslí úplně něco jiného. Ale, co by nám ženám nikdy neřekli, i kdyby si to mysleli? Zjistili jsme, že jsou vůči nám docela ohleduplní. Překvapivě se dokonce naučili říkat to, co chceme slyšet. Posuďte sami.
04.09.2013 12:10 |

Politolog varuje Sobotku. Vládu prý nesestaví a Hašek s Tejcem neřekli poslední slovo

Politolog z Institutu politologických studií Josef Mlejnek se domnívá, že Michal Hašek s Jaromírem Tejcem ještě neřekli své poslední slovo a vlastně se pokusili dát předsedovi ČSSD Bohuslavu Sobotkovi při své společné rezignaci na stranické funkce polibek smrti.
10.11.2013 17:31 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (8233 článků) , Michal Hašek (2257 článků)

7 celebrit, do nichž byste fakt neřekli, že mají romské kořeny

Mají v krvi umění, hudbu a nezřízený životní styl, někteří se za své kořeny stydí, jiní se k nim hrdě hlásí. A někteří dokonce vypadají tak, že byste to do nich neřekli.
12.11.2014 17:11 |

Česko má svou první živou Barbie: Nikdy byste neřekli, kolik jí je let!

Lolo Ta Bella – to je umělecké jméno první české Barbie. Gabriel Jiráčková je dívkou, která se rozhodla jít naplno za svými sny a pomalu, ale jistě se začala přeměňovat na živoucí panenku. I když jí je teprve 17 let, nikdy byste to do ní neřekli. Vypadá totiž o mnoho let starší. Proti skutečné panence Barbie, které je nicméně právě dnes 58 let, je to ovšem pořád mladice.
09.03.2017 05:40 |

Osobnosti: Lolo Bella (6 článků)

Navigators se v novém klipu vydali do pravěku

Šikovná funky partička Navigators o sobě dala vědět novým videoklipem Getting Out. Rozvinula v něm známé vtipy o hudebních dinosaurech do nečekaných rozměrů.
20.09.2011 10:25 |

V Arkansasu našli stopy po dinosaurech

Vědci z Arkansaské univerzity objevili na soukromém pozemku v Arkansasu dobře zachované zkamenělé stopy dinosaura. Jsou staré 120 milionů let a je mezi nimi také otisk páru nohou masožravého druhu tříprstého dinosaura.
06.10.2011 13:30 |

V jantaru z Kanady bylo objeveno dinosauří peří

Kanadští paleontologové přišli s objevem, který z pohledu tvůrců filmu Jurassic World nemohli načasovat lépe. Nový díl slavné série o dinosaurech má premiéru v červnu, ale už teď mohou všichni jejich fanoušci zpozornit.
20.04.2015 19:06 |

Věda vrací úder: Kolik by stála opravdová Hvězda smrti

Vědci si rádi hrají a promýšlejí všechny možné i nemožné eventuality. Jen najít vhodnou příležitost. S nejrůznějšími šílenými spekulacemi se tak nejčastěji setkáme v souvislosti s vědeckofantastickými trháky. V létě jsme se mohli poučit o dinosaurech, na podzim o kolonizaci Marsu a teď se na řadu dostává zlatý grál všech kinematografických nadšenců – Hvězdné války.
06.01.2016 11:05 |

Trailer: Dinosauři v Jurském světě se opět vymykají kontrole

Podívejte se na druhou ukázku z dobrodružného filmu Jurský svět, který do našich kin dorazí letos v červnu.
21.04.2015 15:45 |

Filmové premiéry: Jurský svět a Láska šílená

Tento týden jdou do kin jen dvě premiéry. První letošní letní velkofilm, za nímž stojí jako výkonný producent Steven Spielberg, je určen všem fanouškům prehistorických monster. Vítejte v Jurském světě! Tou druhou je film Láska šílená s mottem „Láska si vybírá nás, smrt si však vybíráme my“.
11.06.2015 07:10 |