Co to proboha je? Vědci našli u Mexika obří monstrum

Vědci na internetu zveřejnili video, na kterém můžete vidět zřejmě obřího pavouka, který nahání strach. Snímky ukazují, že má dokonce devět nohou místo osmi. Někteří si ale myslí, že se jedná o kraba. Co to asi tak může být?
18.07.2016 15:35 |

Co to proboha je? Na ulici se objevilo neznámé obří monstrum!

Ve Vietnamu nedávno vzbudilo velkou pozornost monstrum, o němž nikdo netuší, jak se vůbec dostalo na pevninu. Vypadá jako z nějakého hororu a místní obyvatelé měli co dělat, aby ho převezli na místo, kde nebude překážet.
23.11.2013 17:07 |

Ministr Jan Mládek míří s podnikateli na pracovní návštěvu Mexika

Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek v průběhu své návštěvy Mexika – hlavního města Mexico City a federálního státu Guanajuato – kam odcestuje v neděli, uskuteční řadu jednání s představiteli státního i soukromého sektoru s cílem prohloubit vzájemnou obchodní, investiční i technologickou spolupráci a podpoří rozpracované a nové projekty českých firem. Na návštěvě Mexika ministra doprovodí delegace podnikatelů ze sektorů energetiky, letectví, IT technologií a zástupci technologických firem a institucí z oblasti přesného strojírenství, robotiky či kybernetiky.
19.06.2015 10:36 |

Osobnosti: Jan Mládek (663 článků)

Ti si umějí užívat života. Belohorcová s manželem vyrazili do Mexika za skvělou zábavou

Den poté, co Zuza Belohorcová  (39) oslavila se svými dětmi typicky anglosaský svátek Halloween , odcestovala ze svého druhého domova na floridském Miami do Mexika. Na jihu na manžele čekala skvělá zábava, vyrazili totiž na Velkou cenu Mexika.
03.11.2015 10:10 |

Boj o křesťany: Papež zahájí návštěvu Mexika, setká se s patriarchou Kirillem

Papež František se v pátek vydává na šestidenní návštěvu Mexika, jejímiž hlavními tématy budou násilí, chudoba a migrace. Cílem jeho cesty je též oživit chřadnoucí víru v zemi čítající druhou největší katolickou komunitu na světě (po Brazílii). Cestou do Mexika se papež na Kubě večer SEČ setká s ruským patriarchou Kirillem. Bude to první schůzka nejvlivnějších představitelů obou církví v dějinách.
12.02.2016 07:30 |

PODÍVEJTE SE! Moře vyplavilo na pláž záhadné monstrum

V Jižní Karolíně se na jedné z pláží objevilo záhadné monstrum. Lidé, kteří ho našli, netušili, co je obří tvor zač.
28.03.2012 11:55 |

Jsi monstrum, píšou o malém princi Georgeovi! Co proboha provedl?!

Vévoda a vévodkyně z Cambridge se rozhodli zveřejnit další sérii oficiálních snímků prince George k jeho narozeninám. Tříletý chlapeček roste do krásy a nad jeho roztomilostí srdce jen plesá. Ne však každému. V jednom záběru totiž svého pejska Lupa nabádá k olíznutí zmrzlinu. Je to monarchistické monstrum, zlobí se kvůli tomu tisíce lidí na sociálních sítích.
25.07.2016 09:05 |

Osobnosti: George George (357 článků)

Prsaté slovenské monstrum na nás chystá žalobu! Kuk se na jeho bradavku z dob, kdy se ještě neživilo jako strašidlo!

Redakce eXtra.cz v čele se svým šéfredaktorem čelí vážně míněným výhrůžkám od slovenského strašidla jménem "Michaela Gašparovičová":http://www.extra.cz/tema/michaela-gasparovicova, což je bývalá modelka, dnes monstrum, které se rozhodlo stát celebritou, a to "pravděpodobně přes prsa, protože přes mozek to půjde asi těžko":http://www.extra.cz/cudnost-vydrzela-mesarosove-par-dni-uz-zase-vystrkuje-sve-obri-silikonove-balony.
31.07.2014 22:45 |

4,5metrové monstrum natočili na Aljašce: Plavil se v řece prehistorický had?

Plavalo ve vodě jako had. Jenže na Zemi žádný takový had nežije. Craig McCaa ze Státního pozemkového úřadu natočil na Aljašce v řece Chena obří monstrum, jehož původ nedokáže nikdo vysvětlit.
31.10.2016 17:30 |

Na Aljašce natočili skoro pětimetrové monstrum. Co to je za záhadné stvoření?

Craig McCaa ze Státního pozemkového úřadu natočil na Aljašce v řece Chena obří monstrum a nikdo neví, o co jde. Záhadný tvor plave jako had, ale o žádném takovém plazovi nejsou nikde žádné záznamy.
31.10.2016 22:20 |

VIDEO: Záviděl by i Robert Rosenberg! Takové monstrum ještě svět neviděl!

Oceány pořád skrývají různé podivuhodné tvory. Toto rozhodně není obří penis Roberta Rosenberga, jak by se mohlo na první pohled zdát. Co to je za monstrum?
23.04.2017 19:20 |

Osobnosti: Robert Rosenberg (162 článků)

V Mexiku se objevilo zvláštně vypadající monstrum! Je na čase se bát?

Oceán vyplavil na mexické pobřeží podivného živočicha. Na oblíbené pláži Bonfil leželo čtyřmetrové monstrum, o kterém nikdo nic neví. Vědci nejsou schopni určit, o jakého živočicha jde, a tak Mexiko zasáhl strach, jestli se příšera nerozmnožila.
12.03.2016 18:00 |

Zkáza života na Zemi: Vědci našli způsob, jak odklonit obří asteroid!

Lidstvo má schopnosti i vědomosti k tomu, aby dokázalo odklonit vražedný asteroid prakticky jakékoli velikosti, pokud ho zaznamená s dostatečným časovým předstihem. Podle vědců by dokonce bylo schopno vychýlit z letové dráhy desetikilometrové monstrum, jaké před 65 miliony let vyhubilo dinosaury.
29.11.2013 19:00 |

Vědci už prý ví, co je monstrum ze Španělska! Věříte jim?

Záhadnou bestii našli u španělského městečka Villaricos. A vědci nyní přišli s první teorií, komu podivná kostra patří. Prý je to dosud neznámý druh hlubinné ryby nebo pozůstatky žraloka.
23.08.2013 18:45 |

Dělají si z nás vědci legraci?! Nebo v Grónsku našli tuto obludu!

VIDEO: Dva vědci tvrdí, že v okolí Grónska nafilmovali monstrum, které připomíná legendární mořskou pannu.
18.05.2014 21:25 |

Vědci objevili sedmnáct milionů staré „obří“ sperma

Asi nejstarší a jedny z největších spermií živočišné říše nalezli paleontologové z Mnichova při bádání v australském Queenslandu. Obří buňky jsou staré sedmnáct milionů let a byly v perfektní kondici fosilizovány, takže se dochovaly do dnešních dní. Produkovali je vodní korýši z třídy Lasturnatky. Na to, jak miniaturních rozměrů dosahují, vytvářejí velké pohlavní buňky, které ve slovníku zoologů mají přívlastek „obří“.
19.05.2014 08:40 |

Vědci navrtají italskou sopku, mohou způsobit obří zemětřesení

Italští vědci přišli s velmi ambiciózním, ale zřejmě docela riskantním plánem. Hodlají se provrtat asi čtyři kilometry do nitra aktivního vulkánu ve snaze ochránit tak nedaleké město Neapol. Jiní experti však odvážlivce varovali, že jejich počínání může zapříčinit erupci magmatu či dokonce obří zemětřesení.
22.09.2010 12:20 |

Na Galapágách objevili vědci nový druh obří želvy. Pojmenovali ji podle správce parku

Američtí vědci objevili nový druh obří želvy. Na Galapágách tak už jde o patnáctý druh. Existenci živočicha s kupolovitým tvarem krunýře potvrdili díky genetickým testům.
23.10.2015 12:00 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Vědci založili odbornou platformu Vědci pro Šumavu

Vědci, kteří se dlouhodobě zabývají výzkumem šumavské přírody, založili novou odbornou platformu s názvem Vědci pro Šumavu. Jejím posláním je prezentace vědeckých poznatků týkajících se Šumavy směrem k médiím, státní správě i široké veřejnosti. Prvním krokem je podpora vládního návrhu novely zákona č. 114/1992 Sb.
02.02.2016 14:15 |