Článek
Podobné články

Sexy zadek v 5 krocích

 
Mít sexy zadek by si přál nejspíš každý, právě proto vám v dnešním článku přinášíme několik cviků, které vám ho pomůžou zpevnit. Jako u každého cvičení je důležité setrvat a nepovolit. U cvičení je dobré využít buďto závaží nebo vlastní váhu. Začínat je však vhodné s nižší váhou, osvojit si správnost provádění cviků a poté váhu navýšit. Výpady Vzpřímený postoj a lehce rozkročené nohy jsou základním postojem. Vykročte jednou nohou dopředu tak, že stehno vykročené nohy se dostane do vodorovné polohy. Nohy vždy prostřídejte a cvik provádějte, co nejníže. Opakujte po 15 cvicích na každou nohu po tři série. Dřepy se závažím Vezměte si do každé ruky závaží, pokud doma nemáte činky, poslouží i plné PET láhve. Udělejte 20 dřepů a protřepejte si nohy. Opakujte dřepy po dvaceti opět po třech sériích. Celkem uděláte 60 dřepů. Dřepy se židlí Židli si postavte před sebe a vždy udělejte podřep a nohou mihněte nad opěradlo židle. Nohu při každém podřepu vyměňte. Zase opakujte 20 x po třech sériích. Během cvičení nezapomínejte pít, a když pocítíte pnutí a bolest nohy protřepejte. Kroužení Klekněte si na měkkou podložku a opřete dlaněmi o zem. Natáhněte nohu do výšky a napodobujte malé kroužky, alespoň 30x. Poté nohy vyměňte a snažte se u cviku nekolébat. Tento cvik je vhodný i pro zádové svalstvo. Zvedání pánve Podložku ještě neschovávejte a lehněte si na záda, kdy nohy pokrčíte v kolenou. Ruce dejte podél těla, dlaně se dotýkají podložky. Opět je vhodné použít nějaké závaží, které si položíte do podbřišku a zvedáte pánev nahoru, dokud trup není v rovině se stehny. Při pokládání trupu postupujte pomalu a nikoli až na podložku. Pohyb ukončete pár centimetrů nad ní a opakujte cvik 20x. Cviků na posílení nejen zadečku existuje samozřejmě celá škála, a pokud se vám zdá toto cvičení brnkačka, zkuste výzvu 1000 dřepů. Sama jsem... Čtěte více Příspěvek Sexy zadek v 5 krocích pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2015 21:15 |

podobné články

Ranní cviky, které vás postaví na nohy

 
Vstáváte každé ráno rozmrzelí, bez energie, cítíte se unavení a nemáte na nic náladu? Postrádáte onu potřebnou hnací sílu, která by vás po ránu dokonale nastartovala? Pak vyzkoušejte naše ranní cviky, které vás postaví na nohy. Nikdo po vás nechce, abyste hned po probuzení běhali trasu dlouhou několik kilometrů, ještě před začátkem pracovní směny pospíchali do fitka nebo plavali dlouhé tratě v bazénu. Máme pro vás osvědčené ranní cviky, které vaše tělo rozehřejí, nabudí organismus a skvěle vás nastartují do nového dne. Ranní cviky, které vás postaví na nohy Ještě než začnete namítat, že po ránu rozhodně nemáte času na rozdávání a nedokážete se tak najít chvilku na provedení našich cviků, dovolíme si vás uklidnit: naše ranní cviky vám zaberou jen několik málo minut. Předklony Postavte se a jednou nohou vykročte vpřed, druhou zase vzad. Nohu, kterou jste vykročili vpřed, mírně pokrčte a zadní naopak propněte. Ruce dejte před sebe s rovnými zády se předklánějte vpřed, dokud se rukama nedotknete země. Kliky Kliky známe všichni, možná jste k nim měli ve škole odpor, ale věřte, že vás po ránu dokážou skvěle nabudit. Pamatujte, že u provádění tohoto cviku musíte tělo udržet rovné a zpevněné, jinak nedosáhnete kýžených výsledků a spíše si ublížíte. Dřepy Dřepy snad ani netřeba dlouze představovat. Jedná se o rychlý a účinný cvik, který zvládnete za pár minut. U dřepů mějte nohy rozkročené na šíři vašich ramen, ruce před sebou a vždy jděte tak nízko, dokud se pánev nedostane do úrovně kolen. Kočičí hřbet Mezi ranní cviky pro nabuzení zařazujeme i dobře známý kočičí hřbet, který slouží především k protažení těla. A to po ránu taky není na škodu. Při tomto cviku klečíte, dlaněmi se opíráte o zem. Nejdříve se prohnete v zádech a bradu vystrčíte vpřed, poté hlavu zabalíte pod sebe a vykulíte záda. Příspěvek Ranní cviky, které vás postaví na nohy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.06.2017 06:40 |

podobné články

Pravidelné ponocování a jeho projevy na vašem zdraví

 
Je u vás pravidelné ponocování častým zvykem? Pracujete na směny, kde jsou noční povinnost nebo naopak často protáhnete večerku až do ranních hodin? Pak věřte, že svému zdraví hodně škodíte! Pro tělo a zdraví celkově je pravidelné ponocování obrovskou zátěží. Jak a v čem vám může noční ponocování ublížit, se dozvíte v dnešním článku! Pravidelné ponocování a jeho dopady na naše zdraví Lékaři v tom mají jasno: podle nich má pravidelné ponocování výrazný vliv na zvýšení rizika vzniku onemocnění žaludečními vředy. Mimo jiné může způsobit choroby cév nebo srdce, zapříčinit zhoršení reprodukční schopnosti nebo našemu tělu pomoci aby mnohem rychleji zestárlo. A to rozhodně není žádoucí jev. Nočním ponocováním své tělo matete Časté ponocování můžeme přirovnat k jet lagu,  neboli časovému posunu způsobenému dálkovému transoceanskému letu. V tomto případě totiž dochází k narušení vnitřních hodin. Pokud v noci ponocujete, narušujete tak přirozený biorytmus –  a je úplně jedno, zda jste v noci vzhůru kvůli změnám zaměstnání nebo se díváte na televizi, chodíte se bavit nebo třeba studujete. Jaké jsou následky? Časté ponocování a narušený biorytmus ovlivňuje nejen teplotu ale i spánek má vliv na hormonální změny a dopady na krevní tlak. Dlouhodobé následky Věřili byste tomu, že pravidelné ponocování může způsobit, že zestárnete? Je dokázáno, že lidé, kteří delší dobu pracovali ve střídavém rytmu, zestárli v průměru o šest let, což rozhodně není zanedbatelné číslo. Pokud zastáváte názor, že ke změně a zlepšení zdravotního stavu stačí, pokud přestanete ponocovat, pletete se. Tělo na noční ponocování reaguje ještě několik let poté, během nich sice dochází k regeneraci, ale následky přetrvávají stále. Příspěvek Pravidelné ponocování a jeho projevy na vašem zdraví pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.06.2017 18:30 |

podobné články

Jak hubnou světové top celebrity? Je to snadné! Ověřený a účinný recept na hubnutí zde!

 
Postava jak z hollywoodského filmu pro vás nemusí být už jen sci-fi představou. Ke krásnému tělu se můžete dopracovat za pomoci green coffe, tzv. zelené kávy, která se stala naprostým hitem a láme prodejní rekordy. Celebrity jako Demi Moore, Katy Perry či Jennifer Lopez na ni nedají dopustit a dopřávají si ji ve značné míře, aby udržely svoji postavu stále dokonalou. Využijte i vy mocné síly green coffe a získejte postavu, o kterou by se přetahovali nejen hollywoodští kameramani. Získejte díky green coffee postavu, na kterou budete hrdí a zkuste žít jako pravá celebrita.
21.10.2014 12:05 |

podobné články

Osobnosti: Jennifer Lopez (716 článků) , Demi Moore (562 článků) , Katy Perry (517 článků) , Perry Lopez (3 články) , Perry Moore (2 články)

Jak obléct postavu typu jablko?

 
Silnější horní polovina těla, větší poprsí, nevýrazný pas a štíhlé nohy – to jsou znaky typické pro postavu typu jablko, které se rovněž někdy přezdívá postava do písmene „O“. Máte-li takový typ postavy, pak si určitě často lámete hlavu nad tím, jak se obléknout tak, aby vám to slušelo a nevypadala jste jako chodící kulička. Nebo pořádná koule. Kdo má postavy typu jablko, ten se mnohdy za své baculaté tvary stydí. Tento typ postavy má sklon k celulitidě, což není příjemná věc. I s touto postavou se ale můžete obléknout stylově. Poradíme vám, jak na to! Jak obléct postavu typu jablko Možná se za svou postavu stydíte, i když vlastně vůbec nemusíte. Vaší největší předností jsou větší ňadra, která jsou největší ženskou zbraní. Proto je hrdě ukažte světu, když už je máte, přece je nebudete schovávat. Snažte se vybírat volný horní díl Pro vaší postavu typu jablko jsou nejlepší volbou volné a vzdušné halenky, tuniky a trička. Zbytečně se netrapte v upnutých modelech. Bát se nemusíte hlubších výstřihů, se svým poprsím si to rozhodně můžete dovolit. Úzké kalhoty vyhoďte Pro postavu typu jablko jsou typické štíhlé nohy, na které je většina žen pyšná a hrdá. I přes tento fakt ale nespoléhejte na příliš úzké kalhoty. Protože máte širší pas, zbytečně byste na něho upozornily a to by vám nepomohlo. Naopak vyhledejte rozšířený typ kalhot. I šaty si můžete dovolit Pokud jste si mysleli, že díky své postavě nemůžete nosit šaty, jste na omylu. Nosit je totiž můžete a to klidně s grácií! Jak? Stačí, když si vyberete správný model. Tím jsou vzdušné a rozevláté maxi šaty, kterými zamaskujete problematické partie. Příspěvek Jak obléct postavu typu jablko? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 15:25 |

podobné články

Jak zeštíhlit postavu pomocí plavek

 
Ačkoli letní sezoně již dávno odzvonilo a my tak plavky s osuškami a brýlemi uschovali na dno našich skříní, stejně to spoustě ženám nedá, aby se nezamyslely nad otázkou, jak zeštíhlit postavu pomocí plavek. Možná si říkáte, že je zbytečné řešit tuto problematiku právě teď, kdy máme koupací období za námi a do další sezony zbývá ještě pořádný kus cesty. Ale ruku na srdce milé dámy: která z vás by nechtěla znát odpověď na otázku, jak zeštíhlit postavu pomocí plavek? Zle jazyky nám určitě odpustí, pokud se ještě na chvíli přeneseme do období léta a letních prázdnin, kdy jsme spoustu času trávili u vody – ať už u bazénu, u moře nebo u jezera. Hodně z nás obdivně sledovalo jiné ženy a dívky, jejichž postava se i v tak malém množství oblečení jevila naprosto dokonale. Pojďte se společně s námi podívat na to, jak zeštíhlit postavu pomocí plavek, abyste příští rok mohli vyrazit k vodě s úsměvem! Jak zeštíhlit postavu pomocí plavek – jde to vůbec?! Samozřejmě, jinak bychom tento článek ani nepsali! Je logické, že jakmile se oblečete do plavek, neshodíte rázem dvacet kilo, což by bylo moc fajn, ale bohužel to takto nefunguje. Máme ale jiné tipy, s jejichž pomocí můžete zhubnout alespoň opticky. Jste připravené? Jdeme na to! Jen černá to může být! O černé je obecně známo, že dokáže postavu zeštíhlit, a proto se není čemu divit, že na ulici můžete potkat tolik žen a dívek oblečených právě do této barvičky. Budete se možná divit, ale u plavek je to stejně tak. Stačí si zvolit dobře padnoucí černý model a rázem tak opticky shodíte několik centimetrů. Tankiny vítězí! Znáte tankiny? Pak se o hodně připravujete! Určitě jste si letos u vody všimli žen nebo dívek, které na sobě neměly klasické plavky, ale jejich vrchní díl vám... Čtěte více Příspěvek Jak zeštíhlit postavu pomocí plavek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
06.11.2016 05:45 |

podobné články

Cvičení pro nesportovce : 15 minut denně stačí

 
Chcete víc cvičit, vytvarovat si postavu a zlepšit fyzickou kondici. Mnohem lepší než se jednou týdně „zničit“ ve fitku, je cvičit raději málo, ale pravidelně. Stačí jen 15 minut denně, ale opravdu každý den… Jednoduché cviky pro každou část těla Jak na krásná ramena – kliky Klasické kliky jsou vynikajícím prostředkem pro posílení tricepsu a bicepsu (celých ramen). Ruce jsou opřené o podložku v šíři ramen, váha není na špičkách ale na kolenou. Cvik cvičte pomalu, nespěchejte. Jak na krásná stehna – výpady Postavte se vzpřímeně a pravou nohou proveďte výpad vpřed. Lýtko a stehno vytvářejí pravý úhel, zadní noha se kolenem téměř dotkne podložky. Váha těla zůstane na zadní noze. Nohy po několika sériích vystřídejte. Jak na krásný zadek – zanožování Postavte se vzpřímeně před stěnu nebo před jinou oporu. Levou nohu pokrčte v koleni do pravého úhlu, špička směřuje k podložce. Pomalu pritahujte levé chodidlo k natažené noze. Celé nohy jsou v napětí, pohyb provádějte tahem, ne švihem. Vydržte několik sekund a vraťte se do výchozí polohy. Nohy opět vystřídejte. Jak na krásné nohy – upravený sed leh Lehněte si na podložku a anatažené nohy zvedněte kolmo na podložku. V kolenou je mírně pokrčte a pozici fixujte překřížením v kotnících. Ruce dejte za hlavu a zvedejte horní část těla směrem ke kolenům. Hlava je rovněž fixována, nehýbejte s ní. Jak na krásné bříško – šlapání na kole Lehneme si na podložku a ruce dejte za hlavu, kolena přitáhneme k hrudníku, zvedneme hlavu a ramena od země. Narovnáme levou nohu a tělo natočíme tak, abychom se loktem dotkli pravého kolena. Takto opakujeme cvik 20x po 4 sériích. Jedná se o velice intenzivní cvičení, díky kterému procvičujete všechny břišní svaly! Začátečníci by měli tento cvik opakovat 15x po 2 sériích. Důležité upozornění – nepřehánějte to Ve snaze shodit za krátkou... Čtěte více Příspěvek Cvičení pro nesportovce : 15 minut denně stačí pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.06.2015 09:12 |

podobné články

Posilování břišních svalů s expanderem

 
Abychom komplexně zformovali celé tělo, je důležité nezapomenout na posilování břišních svalů. I když v průběhu cvičení s expanderem břišní svaly zabírají, aby udržely stabilitu těla, přesto je vhodné je procvičit pomocí samostatných cviků. Cvičte ...
14.03.2011 19:55 |

podobné články

5 tipů, jak být krásná bez čekání! Vyzkoušejte fenomén Spirulina a Green Coffee!

 
Postava jak z hollywoodského filmu pro vás nemusí být už jen sci-fi představou. Svezte se na zelené vlně a krásné tělo získejte opravdu snadno. Zapojte do hubnutí green coffee i spirulinu a sledujte překvapivé výsledky! Zbavujte se kil příjemně a účinně s vláknitou sinicí spirulinou a s magickou green coffee. Využijte i vy přírodní zelené síly a získejte postavu, na kterou budete hrdí.
24.11.2014 08:05 |

podobné články

5 nečekaných způsobů, jak si každý den zkracovat život

 
Cvičte 150 minut týdně a budete žít o 3,4 let déle. To tvrdí nová studie z Harvardu. Jasně, klasika, cvičte, jezte zeleninu, přestaňte kouřit a dočkáte se možná i pravnoučat.
02.05.2013 15:10 |

podobné články

Plavková sezona velí: Mějte ploché bříško! 8 cviků, jak na to!

 
V jiná roční období je bezpečně skryto pod haldami oblečení. V létě je ale všechno jinak. A ani jednodílné plavky nás nezachrání. Máme pro vás 8 jednoduchých cviků, se kterými budete mít za chvíli bříško pevné a přímo výstavní!
18.06.2015 10:05 |

podobné články

Vytvarujte si sexy nohy!

 
Cvičte se Šípem: Obalují se vám nohy tukem a útočí na ně celulitida? Pak je nejvyšší čas na účinný protiútok. S Šípem to dokážete! Připravili jsme pro vás lekci cviků, zaměřených právě na partie stehenních, lýtkových a sedacích svalů.
20.11.2009 10:10 |

podobné články

Cvičte se Šípem: Pevná záda nebolí!

 
Hrbíte se za počítačem a pohybu máte poskrovnu? Pak není divu, že vás bolí záda. Ale každý prohřešek se dá napravit. Připravili jsme pro vás lekci cviků, díky kterým se dá velmi rychle zlepšit stav vašich zádových svalů a odstranit nepříjemné bolesti. Stačí si doporučený cvičební plán naordinovat dvakrát týdně. Do lepší formy se dostanete už za dva měsíce!
20.12.2009 22:30 |

podobné články

VIDEO: Holky, chcete mít zadek jako Ewa Farna? Víme, jak na to!

 
Mít zadek jako Ewa Farna a ještě u toho zpívat Ooo ou, ooo ou... Tak to se vám teď, milé dámy, může splnit - je to celkem jednoduché. Pokud chcete být slavnými baculkami, jako je známá zpěvačka, stačí si přečíst náš návod, jak na to. Základem všeho je zejména navléknout se do legín, čokoláda a plejáda skvělých cviků...
03.03.2017 08:45 |

podobné články

Osobnosti: Ewa Farna (966 článků)

Recenze: „Posilování bez nářadí“ poradí nejen cviky, ale také jídelníček

 
Sto cviků, které můžete bez problémů stihnout doma po práci, aniž byste se museli trmácet do „fitka“ – to je kniha německého profesora a odborníka na rehabilitaci Inga Froböseho. Kromě cviků a několika tréninkových plánů se dozvíte také nezbytně nutnou teorii a zásady stravování, včetně toho, co svaly potřebují a co je naprosto zbytečné jíst.
09.02.2016 13:45 |

podobné články

Nebuďte na Vánoce sami! Registrujte se na naši on-line seznamku a získejte 2 měsíce členství zdarma

 
Denně se přes internet seznámí desítky lidí se svým partnerem. A co vy? Už někoho máte, nebo jste stále single? Pokud se vám nedaří najít životní lásku, jděte na to jinak! Nedělejte stále stejné chyby. Skoncujte už jednou pro vždy se svou samotou a začněte nový rok vztahem! Chcete-li se seznámit a navíc ušetřit, využijte naší vánoční nabídky. Získejte prémiové členství v hodnotě 602 Kč zdarma!
20.12.2015 12:05 |

podobné články

Chcete si pořídit nový kávovar? Pomůžeme vám s výběrem!

 
Káva bezesporu patří mezi nejoblíbenější nápoje, jejíž chuti a vůni podléhá stále více lidí. Uvařit si doma šálek kávy není vůbec nic složitého – stačí vzít obyčejnou zrnkovou kávu a tu zalít vodou. Jestliže ale pro sebe chcete něco víc a chcete si pochutnat na skutečně kvalitní kávě, která bude připravena tím nejlepším způsobem, pak si domů pořiďte kávovar. Těch je v současné době k dostání celá řada a vybírat mezi nimi je tak hotová radost. Možná ale právě ona pestrá nabídka se postarala o to, že si mnoho z vás neví s výběrem rady –  a od toho je tu dnešní článek, ve kterém se vám pokusíme s výběrem pomoci. Určitě si jej nenechte ujít! Jaký kávovar pro vás bude ten pravý? Není kávovar jako kávovar a vy si v první řadě musíte ujasnit, co od něho vlastně očekáváte. Obecně bychom druhy kávovarů mohli rozdělit do tří skupin podle kvality kávy, kterou vám připraví a to na: kávovary na překapávané kafe presovače kapslové kávovary 1. Kávovary na překapávané kafe jsou klasikou, která bohatě uspokojí milovníky kávy, jež si rádi pochutnají na větším množstvím tohoto nápoje. 2. Kávovar na kapsle naopak potěší toho, kdo si rád dopřeje kvalitněji připravenou kávu, které nechybí výraznější chuť a navíc si chce vybírat mezi druhy kávy. 3. Kapslové kávovary jsou třešničkou v tomto odvětví. Připraví vám tu nejkvalitnější kávu, která bude mít perfektní chuť a výraznou vůni. Do tohoto kávovaru stačí vložit kapsli a mléko, o zbytek se kávovar postará sám. Čemu při nákupu věnovat pozornost Asi jako u všeho, i u nákupu kávovarů je třeba mít se na pozoru, abyste si domů neodnesli zajíce v pytli a později tiše neoplakávali vyhozené peníze. U každého typu kávovaru je nutné zohlednit něco jiného. Překapávače Jestliže se rozhodnete pro tento typ, pak si dejte pozor, aby... Čtěte více Příspěvek Chcete si pořídit nový kávovar? Pomůžeme vám s výběrem! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.01.2016 09:05 |

podobné články