Čeští vědci vynalezli nové řešení kloubních potíží!

O různých druzích kloubní výživy a zázračných přípravcích jsme již všichni mnohokrát slyšeli. Jen máloco nám však nakonec opravdu pomohlo. Přitom nás bolest kloubů, jejich ztuhlost a snížená hybnost dokáže velice potrápit, každodenní pohyb je pro nás totiž základ. Proto na nových produktech stále pracují odborníci na celém světě a jeden takový se nyní povedlo objevit českým vědcům.
04.03.2016 07:05 |

Úspěch českých vědců při řešení kloubních potíží!

Klouby, klouby, klouby…… o různých druzích kloubní výživy a zázračných přípravcích jsme již všichni mnohokrát slyšeli. Jen máloco nám však nakonec opravdu pomohlo. Přitom bolest kloubů, jejich ztuhlost a snížená hybnost nás dokáže velice potrápit, každodenní pohyb je pro nás totiž základ.
10.11.2015 09:05 |

Vakcína proti zákeřné borelióze je na světě! Vynalezli ji samozřejmě čeští vědci!

Čeští vědci "se opět vyznamenali v celosvětovém měřítku":http://www.extra.cz/myslite-si-ze-moderni-vynalezy-staly-vedce-roky-tvrde-prace-omyl-tohle-je-5-z-nich-ktere-vznikly-uplnou-nahodou!
18.06.2014 13:42 |

Japonci vynalezli oblek, ve kterém se cítíte na 75 let

Užitečných vynálezů není nikdy dost. A těch zbytečných? Těch bývá vždy více než dost. Experty jsou v tomto směru asi Japonci, kteří vyrábí ty nejšílenější věci s nepopsatelným nadšením. Poté, co nedávno představili oblek, ve kterém muži mohli zjišťovat, jaké to asi je být těhotný, vynalezli nyní úbor, ve kterém mladý člověk zjišťuje, jaké to asi bude, až mu bude 75 let.
07.01.2012 13:00 |

Američané v šoku: Hamburgery vynalezli v Číně už před 2 000 let!

Američané nepochybují o tom, že jsou hamburgery jejich národním pokrmem, který dali světu. Jenže ačkoli je nejznámější řetězec s rychlým občerstvením prodávajícím právě karbenátek v žemli z USA, historikové nesouhlasí s tím, že pokrm vynalezli Američané. Už dvě stě let před Kristem ho totiž prodávali na ulici v Číně.
14.04.2015 15:05 |

Léčba potíží s klouby? K pokroku přispěli čeští vědci!

Doposud se pro výživu kloubů využívaly složky, jejichž úkolem bylo především doplňovat látky pro klouby, vazy, šlachy. Jejich opravdové využití organizmem je ale diskutabilní. Pokrok jde však stále kupředu a podílejí se na něm i čeští vědci. Těm se podařilo skloubit tradiční kloubní výživu s účinky enzymů.
10.05.2016 08:10 |

Čeští vědci podali rekordní počet patentů, za Evropou ale zaostávají

Úřad průmyslového vlastnictví (ÚPV) zaznamenal loni rekordní počet patentových přihlášek. Čeští vědci přišli pro 984 registrací. Nejvíce patentů zaznamenaly obory organické chemie, skladování, lékařství a dopravy. Podle Českého statistického úřadu (ČSÚ) však čeští vědci zaostávají za ostatními státy Evropy.
08.04.2014 19:20 |

Angličtí vědci vynalezli speciální laser: Řekne vám, kdy zemřete!

Chtěli byste vědět, kolik života máte ještě před sebou? Pokud ano, vědci z anglické Lancaster University sestrojili vynálezem přesně pro vás!
14.08.2013 05:15 |

Nejlepší přípravek na klouby?

Vánoce znovu klepají na dveře a lékárny jsou přeplněné dárkovými baleními kloubních přípravků. V televizi běží od rána do večera reklama na výrobky, které už mnoho let obsahují jedno a to samé. Opravdu tak pomáhají? Možná, někdy a nebo nikoli? Zato však budete mít jistotu, že s nákupem těchto přípravků získáte dárek. Co takhle vyhrát pobyt v lázních nebo získat cédéčko se zpěvákem, kterého má babička ráda?
10.11.2014 00:15 |

Mýty a fakta o kloubech: Jak moc škodí křupání prstů?

Klouby. Zdá se vám to jako nezajímavé téma? Pojďme si tedy hned na úvod říct dva fakty. V lidském těle je až 360 kloubů. A všechny zajišťují váš bezbolestný a bezproblémový pohyb. To je fakt číslo jedna. A ten druhý? Existuje přes dvě stě druhů kloubních onemocnění! Už chápete, doufám. Tak jako se staráte o své vlasy, protože vás děsí, že by vám vypadaly, tak jako se staráte o vaši pleť, tak je třeba pečovat o klouby.
11.05.2015 16:31 |

Bolest pohybového aparátu může být dílem parazitů

Příčinou bolesti kloubů mohou být parazité! Mohou žít v kloubech, v kloubních váčcích, v kostní dřeni, v páteřním kanále. Toxiny parazitů zvyšují riziko revmatu. Přírodní cestou, jak proti nim bojovat, jsou léčivé rostliny či jejich plody.
19.09.2016 08:10 |

Čeští vědci vyvinuli vakcínu proti borelióze. Klíšťat se už bát nemusíme

Čeští vědci vyvinuli vakcínu proti borelióze. Nová vakcína už dokázala vytvořit protilátky u myší a psů. Na vývoji přípravku se podíleli odborníci z Olomouce, Brna a Prahy a firma Bioveta z Ivanovic na Hané. Vědci budou následně připravovat látku pro použití u lidí, což ale bude trvat ještě roky.
17.06.2014 17:30 |

Žertovnou Nobelovku získali i čeští vědci za výzkum vyměšování psů

Na Harvardově univerzitě v americkém státě Massachusetts se již po čtyřiadvacáté udělovaly žertovné Nobelovy ceny. Vědci je obdrží za seriózní výzkumy, jejichž přínos pro společnost je ale diskutabilní. Takzvanou Ig Nobelovu cenu získali ve čtvrtek ve dvou kategoriích i čeští vědci, a to za mezinárodní výzkum vlivu koček na duševní zdraví člověka a za zdokumentování skutečnosti, že psi při vyprazdňování berou v potaz geomagnetické pole.
19.09.2014 10:45 |

Čeští vědci: Psi vnímají magnetické pole země

Psi vnímají magnetické pole Země. S tímto objevem přišli čeští vědci z České zemědělské univerzity společně s kolegy z německé University Duisburg-Essen, výsledky jejichž práce vyjdou v renomovaném vědeckém časopise Frontiers in Zoology. Když je magnetické pole klidné, natáčejí se psi při vyměšování severojižním směrem. O objevu informoval mluvčí univerzity Josef Beránek. Natočení těla v severojižní orientaci už čeští badatelé dříve zjistili třeba u kaprů nebo kachen.
03.01.2014 13:30 |

Osobnosti: Josef Beránek (10 článků)

Vakcína proti rakovině prsu? Možná už brzy!

Rakovina prsu je jednou z nejčastějších příčin úmrtí nejen českých žen. Nyní všem svitla naděje. Američtí vědci totiž vynalezli vakcínu, která by jedna mohla sloužit jako prevence, jednak jako lék na tento druh rakoviny.
01.06.2010 06:40 |

Vědci zřejmě vynalezli vakcínu proti rakovině prsu

Rakovina prsu je velmi závažné ženské ( v některých případech se může týkat i mužů) onemocnění, na které ročně v České republice zemře kolem 2000 žen. Možnosti prevence vzniku onemocnění na individuální úrovni jsou ...
16.06.2010 07:00 |

Konec omdlévání u odběrů krve? Ano!

Laboratorní odběry krve ze žíly jsou pro hodně lidí nutné zlo, najdou se i tací, a není jich zrovna málo, kteří při spatření injekční stříkačky a jehly omdlévají. Ti, ale i ostatní, se mohou radovat, vědci vynalezli přístroj, které poskytne totožné údaje, a to bez jediné kapky naší životodárné tekutiny!
11.05.2011 14:55 |

Vědci vynalezli zázračnou pilulku a slibují: Konec šedinám!

Zachovat si svou barvu vlasů je přáním většiny mužů a snad téměř všech žen. Pro všechny je tu dobrá zpráva: už zakrátko se sen může stát realitou. Experti na krásu z kosmetické firmy L´Oréal totiž vyvinuli unikátní pilulku, která prý zabrání vzniku šedin!
04.10.2011 12:15 |

Revoluce v hubnutí: Vědci vynalezli nápoj, který spálí kalorie za vás!

Zní to jako sen pro všechny, kteří se snaží zhubnout. Nápoj, který bude spalovat kalorie, zatímco vy můžete klidně odpočívat? Ano, tento brusinkový nápoj údajně spálí 209 kalorií jen za tři hodiny!
25.03.2012 09:05 |

Krušná rána opilcova? Už ne! Je tu náplast na kocovinu!

Rok 2012 nám pomalou končí, nezadržitelně se blíží Silvestr – svátek všech opilců. Novoroční probuzení bývá ovšem bolestivé... S tím by teď mohl být konec! Američtí vědci totiž přišli s převratnou novinkou – vynalezli náplast proti kocovině!
03.11.2012 05:10 |