Článek

Česká televize letos za reklamy vybere téměř o 20 milionů navíc

 
Až o 19 milionů více než naplánovaných 630 milionů korun může letos získat Česká televize (ČT) z podnikatelské činnosti, tedy prodeje reklamy, sponzoringu a práv. Zaznělo to na středečním jednání televizní rady. Tyto příjmy však tvoří necelou desetinu ročních příjmů. Drtivou většinu tvoří stále koncesionářské poplatky.
26.08.2015 16:25 |

podobné články

Podobné články

ČT letos odhaduje propad příjmu z reklamy o 90 procent

 
Česká televize kvůli ukončení vysílání reklamy na ČT1 a ČT24 letos odhaduje meziroční propad příjmu z reklamy zhruba o 90 procent. Pro loňský rok plánovala příjem 480 miliónů korun, konečná částka byla ale nižší. Důvodem bylo mimo jiné dřívější ukončení vysílání reklamy na obou kanálech na podzim loňského roku, než televize plánovala, sdělila mluvčí ČT Michaela Fričová.
05.01.2012 12:10 |

podobné články

ČT letos odhaduje propad příjmu z reklamy o 90 %

 
Česká televize kvůli ukončení vysílání reklamy na ČT1 a ČT24 letos odhaduje meziroční propad příjmu z reklamy zhruba o 90 %. Pro loňský rok plánovala příjem 480 milionů Kč, konečná částka byla ale nižší.
05.01.2012 13:55 |

podobné články

Reklama na ČT zůstane jen na dvou programech. Klaus souhlasil

 
Prezident Václav Klaus dnes podepsal novelu zákona, podle které může Česká televize vysílat od příštího roku reklamu jen na programech ČT2 a ČT4. ČTK to sdělil prezidentův mluvčí Radim Ochvat. Veřejnoprávní televize bude za peníze z reklamy na kanále ČT2 nově financovat Státní fond kultury a z reklamy na ČT4 výrobu sportovních pořadů. Státní fond pro podporu a rozvoj české kinematografie pak budou místo ČT financovat televize Nova, Prima s TV Barrandov, podle novely do něj budou posílat dvě procenta ročních čistých výnosů z reklamy.
27.09.2011 13:40 |

podobné články

Osobnosti: Václav Klaus (8730 článků)

Česká televize reklamu na alkohol stáhla a radí se. Ostatní televize vyčkávají

 
Tuzemské televize ještě v pátek pozdě večer odvysílaly televizní reklamy na tvrdý alkohol, přestože již platil zákaz prodeje a nalévání tohoto moku. Zatímco ale Česká televize již v neděli takovéto spoty stáhla a radí se s právníky, co dál, televize Nova a FTV Prima nechávají celou záležitost na objednavatelích reklamy.
18.09.2012 13:30 |

podobné články

Většina reklamy z České televize přešla na Primu, Nova oslabuje i v hlavním vysílacím čase

 
Na ukončení reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 veřejnoprávní České televize, který přišel loni v listopadu, vydělala hlavně televize Prima. Lídr trhu Nova naopak nedokázala přetáhnout víc inzerentů a její podíl na penězích investovaných do televizní reklamy v Česku oslabil.
03.05.2012 11:45 |

podobné články

Na omezení reklamy na ČT komerční televize moc nevydělaly

 
Na loňském podzimním zrušení vysílání reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 veřejnoprávní České televize ostatní televize zatím příliš nevydělaly. Zadavatelé reklamy šetří a snížili své výdaje za televizní reklamu až o polovinu. Na konferenci Digimedia to ve čtvrtek uvedli šéfové komerčních televizí a agentur zabývajících se reklamou v médiích.
07.06.2012 11:20 |

podobné články

Veřejný ochránce práv: Za vadný obsah reklamy odpovídá i ten, kdo ji šíří

 
Za reklamu a její obsah nese odpovědnost i šiřitel reklamy, nejen zadavatel a zpracovatel. Pokud je tedy reklama nekalou obchodní praktikou, má dohledový orgán zahájit správní řízení pro delikt podle zákona o regulaci reklamy i s tím, kdo takovou reklamu šíří. Jen důsledný dohled a vymáhání odpovědného přístupu šiřitelů reklamy mohou vést ke skutečné ochraně spotřebitele.
13.07.2017 11:30 |

podobné články

Válka o billboardy: Půjdou dolů, i když je majitelé přelepí, míní Ťok

 
Provozovatelé venkovní reklamy neodstraní billboardy podél dálnic a silnic první třídy. Stáhnou z nich prý reklamy a nahradí je nekomerčním motivem. Podle právního výkladu Svazu provozovatelů venkovní reklamy se tak vyhnou povinnosti billboardy bourat. Na středeční tiskové konferenci to uvedl prezident svazu Marek Pavlas. Podle ministerstva plán provozovatelů reklamy nejspíš neuspěje. Spor nevyřešilo ani odpolední setkání Pavlase s ministrem dopravy Danem Ťokem.
30.08.2017 13:10 |

podobné články

Česká televize reklamu na alkohol stáhla

 
Tuzemské televize ještě v pátek pozdě večer odvysílaly televizní reklamy na tvrdý alkohol, přestože již platil zákaz prodeje a nalévání tohoto moku. Zatímco ale Česká televize již v neděli takovéto spoty stáhla a radí se s právníky, co dál, televize Nova a FTV Prima nechávají celou záležitost na objednavatelích reklamy.
18.09.2012 13:55 |

podobné články

ČT očekává nižší příjem z reklamy

 
Česká televize odhaduje svůj letošní příjem z reklamy o devět procent nižší, než měla loni. Výnos z reklamy by měl klesnout na 480 miliónů korun.
04.01.2011 15:10 |

podobné články

Sazka se letos vrátila mezi deset největších zadavatelů reklamy

 
Loterijní společnost Sazka sázková kancelář, která loni v listopadu převzala podnikatelskou činnost zkrachovalé Sazky, výrazně zvýšila investice do reklamy a letos se vrátila mezi deset největších zadavatelů inzerce v Česku. Loni na jaře Sazka kvůli finančním problémům snížila investice do reklamy na historické minimum. Ukazují to statistiky společností, které monitorují reklamní investice.
06.06.2012 10:10 |

podobné články

Mareš je letos v balíku: 19 milionů za tři reklamy!

 
I když moderování není žádná dřina, Leoš Mareš (35) si našel  ještě jednodušší způsob jak vydělat miliony. Točí reklamy jak na běžícím pásu. Letos už svou tvář propůjčil třem společnostem a zkasíroval téměř dvacet milionů korun.
26.09.2011 11:25 |

podobné články

Osobnosti: Leoš Mareš (2858 článků)

Společnost neuspěla se stížností na ČT kvůli vysílání reklamy

 
Obecně prospěšná společnost Acta non verba neuspěla se stížností na Českou televizi ohledně údajného obcházení zákona při vysílání reklamy. Organizaci se nelíbilo, že se místo reklamy, omezené zákonem, na obrazovkách začalo častěji objevovat takzvané sponzorování pořadu. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání však ve své odpovědi uvedla, že Česká televize se zákonem řídí.
12.04.2013 11:25 |

podobné články

Reklamy se ztišují. Začíná platit nový zákon

 
Televizní diváci si mohou oddechnout. Reklamy musí ode dneška ztišit všechny televize, které mají v Česku na vysílání licenci. Začíná platit novela vysílacího zákona a vyhláška, které hlasitost reklam v televizním vysílání regulují. Česká republika se tak připojila k řadě evropských zemí, které už také reklamy ztlumily.
01.06.2013 14:10 |

podobné články

Kolínská (SZ): Pokračujeme v kultivaci reklamy

 
Rada hlavního města schválila nová pravidla pro umísťování reklamy na sloupech. Již v lednu schválila, že z Pražské památkové rezervace zmizí všechny reklamní nosiče, v dalších částech Prahy budou muset nyní navíc reklamy na sloupech splnit přísnou regulaci. Pravidla v gesci zelené náměstkyně pro územní rozvoj, Petry Kolínské, připravil Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR Praha), konzultována byla s provozovateli reklamních zařízení. Platit začnou od počátku roku 2018.
06.07.2017 22:40 |

podobné články

Reklamy v televizi stále řvou, protože pořady jsou tišší, stěžují si diváci

 
Pokud jste si mysleli, že od 1. června vás přestane obtěžovat příliš hlasitá reklama v televizi, jak to nařídila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, byla to radost předčasná. Televize vymyslely podařenou fintu: reklamy ztlumily, ale současně některé pořady vysílají tišeji než reklamy. Divák si tak zvýší hlasitost na svém ovladači, aby svůj pořad dobře slyšel, a reklamní blok na něj opět řve. Stejně jako dřív.
14.08.2013 05:05 |

podobné články

Pořád to řve, nadávají prý na televizní reklamy diváci

 
Navzdory tomu, že od 1. června platí nařízení, které televizním stanicím ukládá ztišit reklamy na přijatelnou úroveň, jsou stále hlučnější než běžný program. Televize, které reklamy živí, je sice ztišily, ale souběžně s tím utlumily i další pořady, takže divák si televizi zesílí sám a brzy se dočká hlučné propagace nejrůznějšího zboží přímo ve svém obýváku. Informuje o tom server Novinky.cz.
14.08.2013 17:05 |

podobné články

RETRO VZPOMÍNKY: Jak nás lákaly firmy k nákupu? Ty nejlepší reklamy a inzeráty

 
Inzeráty, kterými nás firmy lákaly k nákupu, jsou staré jako noviny. Hrané reklamy jsou vidět na obrazovkách od vzniku televize. Jejich vývoj ale postupuje možná ještě rychleji než technologický vývoj. A jaké byly ty nej inzeráty a nej televizní reklamy?
11.01.2014 14:25 |

podobné články

Chystá Sony reklamy do her a streamování?

 
Sony dost možná chystá nějaké zajímavé novoty. Jedna hráče určitě potěší, druhá už asi moc ne. Začněme tou, která se může jevit negativně a to reklamy. I když pár pokusů bylo, reklamy v dnešních západních hrách téměř nejsou. A pokud ano, omezuje se to většinou jen na nějaké jednorázové akce typu Subway + Uncharted 3. Zajímavé byly třeba taky billboardy v Burnout...
11.12.2010 15:45 |

podobné články