Budete umírat, umírat a umírat: Recenze hardcore videohry Bloodborne!

Jsou hry, které sfouknete za odpoledne. Pak jsou gamesy, které dohrajete za víkend, i takové, jež zaberou k dohrání několik dní. A pak je tu Bloodborne, nástupce uznávané série Dark Souls, propracované akční RPG s hardcore obtížností. Postaví vás před herní výzvu vašeho života a nebude se s vámi vůbec mazlit. Než ho dohrajete, uplynou možná i týdny. A připravte se na to, že při hraní budete umírat. Často! Popravdě natáhnete brka hned na začátku.
05.04.2015 15:40 |

Deformované zrůdy vám půjdou po krku! Recenze herní temnoty Bloodborne: The Old Hunters

Bloodborne, exkluzivní RPG pro PlayStation 4 přineslo kromě depresivní atmosféry, nechutných monster, vlkodlaků, upírů a jiné nadpřirozené havěti především ultratěžkou hardcore hratelnost, která se zavděčila jenom nejzarytějším vyznavačům žánru. V téhle hře natáhl brka prostě každý, kdo ji zkusil, a do konce vydrželi jen ti nejzkušenější a nejschopnější. A právě pro ně vyšel přídavek Bloodborne: The Old Hunters.
30.11.2015 08:45 |

Brno rozezní ty nejtvrdší kopáky! Slavný hardcore DJ Partyraiser vystoupí poprvé v Česku

Donedávna nemožné se stalo skutečností. V současnosti nejžádanější hardcore DJ světa vystoupí v Česku! Partyraiser, kterého nikdo jiný neměl odvahu k nám dosud pozvat, vystoupí na sedmém díle klubovky Hardcore Operation. Tak co hardcoreheads, udržíte jeho zběsilé tempo? Všichni, kdo si věří, ať zamíří do Brna!
17.03.2017 12:10 |

Budete chcípat, umírat a pak zhebnete! Dark Souls III je hardcore videohra

Požadavky víkendových hráčů obvykle ukojí série jako Call of Duty, které mají příběhovou kampaň, jež lze projít za pár hodin. Obtížnost taktéž nebývá vysoká. A pak tu máme hardcore ságu Dark Souls určenou pouze pro zapálené hráče s dostatkem volného času a skutečně pevnými nervy. V této sérii totiž umíráte skoro stejně často jako lumíci v kultovních Lemmings.
21.04.2016 14:10 |

Orgie pro hardcore hráče, utrpení pro všechny ostatní. Nioh je pekelně těžká videohra

Existují lehké videohry, pak ty normálně obtížné a samozřejmě i ty těžké. Jednou za čas se však objeví titul, jehož dohrání vyžaduje extrémní úsilí a jeho obtížnost z něj dělá záležitost hodnou těch nejdrsnějších a nejzkušenějších hráčů. A mezi tyto výjimečné hardcore hry patří i Nioh, který vyšel exkluzivně pro PlayStation 4.
20.02.2017 20:10 |

Hardcore RPG Dark Souls vyjde v srpnu i na PC

Bude se umírat, konečně i na PC. Dvě hry trvalo šéfstvu Namco Bandai, než se rozmyslelo, rozhodlo se zariskovat a dát PC hráčům možnost, aby poznali, že na konzolích nevychází jenom herně jednoduché záležitosti, ale i pořádně macaté hardcore výzvy. Po jistých náznacích (viz článek) a několik měsíců probíhající fanouškovské petici dojde brzy k oficiálnímu oznámení...
07.04.2012 15:35 |

FOTO Úspěšnější než Avatar. Videohry jsou miliardový byznys

Videohry patří v současnosti mezi nejvýnosnější byznys v oblasti zábavního průmyslu, jak dokládá prodejní úspěch videohry Destiny. Za první den zaznamenala tržby 500 milionů dolarů.
11.09.2014 10:45 |

SEXY BLOGERKA: Nejdříve psala o módě, pak hrála videohry a ty ji přivedly k pornu! Ta suma vás dostane!

Tahle kočička začínala s blogováním o módě jako spousta jiných holek po celém světě. Pak se rozhodla, že bude hrát videohry, to přece jenom zase tolik holek nedělá. A přes videohry se souhrou náhod dostala k pornu, které ji v současné době pohádkově živí.
08.12.2016 18:50 |

Hardcore festival Brutal Assault navštíví Biohazard, MadBall, Testament i Brujeria

14. ročník hardcore festivalu Brutal Assault se letos uskuteční ve vojenské pevnosti Josefov v Jaroměři od středy 5. srpna do soboty 8. srpna. Jako tradičně zde vystoupí šedesát kapel z celého světa, které se střídavě představí na dvou velkých pódiích. Vystoupí Biohazard, Immortal, Testament, Brujeria nebo Walls of Jericho.
04.08.2009 08:00 |

Sex vášnivý a tvrdý? To je teprve hardcore!

Hardcore sex je nejčastějším porno žánrem
01.01.2012 09:25 |

Kojima: hardcore a sociální hry se sloučí

Hideo Kojima, tvůrce série Metal Gear Solid, teď dělá čert ví co. Loni se nám chlubil se svým Fox Enginem, letos na E3 nebyl. Přesto si ale udělal čas na rozhovor pro CVG, kde mimo jiné řekl, že se podle něj hardcore hry dříve či později sloučí se sociálními hrami. A nejen to, v některém z budoucích Metal Gearů máme asi nějaké ty sociální prvky očekávat, protože...
09.06.2012 12:25 |

Osobnosti: Hideo Kojima (10 článků)

Filmové premiéry: Kniha džunglí, Lovec: Zimní válka, Carol a Hardcore Henry

Premiérou týdne je nejnovější adaptace Knihy džunglí. Lovec Erik ze Sněhurky se stal hrdinou svého vlastního filmu Lovec: Zimní válka. Cate Blanchettová a Rooney Mara podávají skvělé výkony v milostném dramatu Carol. Zběsilý akční nářez čeká diváky filmu Hardcore Henry. Na cestě za pomstou je Christopher Plummer ve filmu Vzpomeň si. Hlavu vzhůru je sociální drama o dospívání na hraně zákona. V obnovené premiéře jde do kin Mlčení jehňátek a restaurovaný Dobrý voják Švejk.
21.04.2016 07:10 |

Osobnosti: Christopher Plummer (1 článek) , Rooney Mara (17 článků) , Carol Henry (1 článek) , Erik Henry (3 články)

Hardcore Henry je film pro youtubery a běsy

Režisér filmu Hardcore Henry Ilja Najšuller dostal na Mezinárodním filmovém festivalu v Torontu za svůj snímek Cenu diváků pro „půlnoční běs“ a byla to cena naprosto přesná. Najšuller ho natočil de facto stejným způsobem, jakým točí kluci, kteří dávají své „filmy“ na YouTube, jenže na to sehnal spoustu peněz (producentem je Timur Bekmambetov) a vznikl celovečerní formát plný brutálního násilí.
22.04.2016 11:35 |

6 filmů natočených z prvního pohledu

Jeden z nejoriginálnějších a nejvíce nebezpečných filmů historie - právě tímto titulem se pyšní akční snímek Hardcore Henry, který tento týden míří do kin! Celá jeho stopáž je totiž jako střílečka natočena z pohledu první osoby. Výsledek už podle trailerů působí notně zajímavě, přesto není Hardcore Henry prvním filmem podobného ranku. Čtěte, jak se o totéž snažili režiséři v minulosti, a proč jejich výsledky nevzbudily podobnou pozornost!
28.04.2016 11:10 |

Drum'n'bass a hardcore hvězdy opět spojí síly. Imagination Festival slaví páté výročí

Festival, který na jednom místě spojil elektronické žánry drum'n'bass, hardcore a jejich příbuzné styly a podžánry, slaví letos už páté výročí. Jak se ukázalo, tahle kombinace v Česku funguje. Co si připravil Imagination Festival pro rok 2016, který se odehraje na pražském Výstavišti 25. listopadu?
27.09.2016 20:15 |

Partyraiser v Brně: Klubovka ve zběsilém tempu, kterou si česká hardcore scéna nezasloužila

Konečně přijel! Nejznámější hardcore DJ Angerfist vystoupil v Česku již několikrát, ale neméně žádaný Partyraiser se naší domovině vyhýbal jako čert kříži. Česká kletba byla ale konečně prolomena. Hvězda tvrdé elektronické hudby vystoupila v brněnském klubu Favál, kde rozjela rychlý a drsný set. Bohužel se králi uptempo hardcoru nedostalo takové pozornosti, jakou by si zasloužil.
11.05.2017 18:55 |

Hledáte své povolání snů? V Belgii otevřeli školu pro majordomy, neuvěříte, jaký povedete život a budete mít plat!

Bude vás to stát čtyři týdny vašeho času a 180 tisíc korun. A budete muset kvůli tomu zajet až do Belgie. Ovšem za svoje vydané peníze a úspěšné "absolvování kurzu":http://www.extra.cz/tema/skola pro majordomy si pak budete už jenom pískat, nejenže budete žít v luxusu, ale finančně na tom budete líp, než se vám kdy snilo.
30.09.2013 19:00 |

Myslete na vybavení své ložnice ještě před svatbou, vyplatí se to!

Nadcházející červnové období využívá mnoho snoubenců k uzavření sňatku. Patříte-li mezi ně, zamyslete se, co vám ještě chybí – prstýnky, šaty, oblek, hostina… A co domácnost? Budete-li se po svatbě stěhovat do nového bytu či domu, vybavte alespoň některý z pokojů už teď! Poradíme vám, na co se zaměřit. Romantiku můžete zažít i doma Srdce domácnosti tvoří kuchyň. V ní se odehrává to nejdůležitější z celého dne – příprava a konzumace jídla, povídání, sdílení zážitků, řešení problémů, odpočinek u šálku kávy nebo čaje. Zařízení kuchyně ovšem vyžaduje vyšší finanční částku, proto se vyplatí vyčkat, jaké svatební dary dostanete. Třeba mezi nimi najdete vysněného robota, utěrky, nádobí nebo hrnce. Co ovšem nepočká je ložnice. Tu možná budete potřebovat už ve svatební den. Proč byste měli zbytečně utrácet za nocleh v hotelu, když romantickou svatební noc můžete zažít již „ve svém“.  Zařiďte si tedy ložnici ještě před svatbou – jednak ji hned využijete, a jednak budete mít o jednu starost méně! Jak účelně a prakticky zařídit ložnici pro novomanžele Soustřeďte se na postel a její vybavení, to je z celé ložnice nejdůležitější. Předpokládáme, že si postel budete kupovat na několik let, proto ji vybírejte z kvalitního masivního dřeva – to vydrží nejdéle. V dnešní době si můžete vybrat z mnoha moderních i tradičních designů. Při výběru matrace si nechte poradit od odborníků. Nejdříve si v klidu domova udělejte „předvýběr“ pomocí on-line konfigurátora. Po zadání základních parametrů jako je vaše výška, hmotnost, oblíbená tuhost, typ postavy a podklad získáte přehled matrací, které by vám měly vyhovovat. Pak s tímto seznamem navštivte některou ze specializovaných prodejen matrací a postelových doplňků. Tam si matraci budete moci přímo vyzkoušet a objednat. Náš tip: Určitě se vám budou hodit partnerské matrace – jednotlivé strany mají rozdílné tuhosti, které si nastavíte pouhým otočením matrace. Oba si tak vyberete... Čtěte více Příspěvek Myslete na vybavení své ložnice ještě před svatbou, vyplatí se to! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.05.2016 03:35 |

Michael Jackson se po smrti dočká další videohry

Král popu byl vášnivým hráčem. Po smrti se dočká videohry.