Brit (13) s unikátní formou leukémie: Umírá, ale léčbu mu nezaplatí...

Třináctiletý Brit Daryl Allinson je držitelem smutného prvenství. Je totiž jediným člověkem na světě, který má extrémně vzácnou formu leukémie. Tak vzácnou, že ho britské zdravotnictví odsoudilo k smrti – nechce mu zaplatit léčbu. Je prý moc nákladná...
17.06.2016 05:15 |

Dětem, jejichž otec kouří, hrozí ve vyšší míře leukemie

Dětem, jejichž otcové kouřili v době kolem jejich početí, hrozí větší nebezpečí, že se u nich rozvine leukemie. Vyplývá to z výzkumu australských vědců, jehož závěry byly zveřejněny v nejnovějším čísle amerického odborného časopisu Journal of Epidemiology. Vědci také došli k závěru, že kouření matky nemá na možnost vzniku leukemie vliv.
15.12.2011 13:10 |

Vzkaz hospitalizované: Co je mi do Kalouska. Češi, probuďte se, hlavní je zdraví

Tým lékařských expertů z Masarykovy univerzity zabodoval. Podařil se jim unikátní objev, který přispěje velkou mírou k léčbě chronické lymfocytární leukémie. Jedná se o nejčastější druh leukémie, který postihuje především bělochy.
02.05.2012 21:40 |

Objev českých vědců může pomoci léčit akutní leukémii

Čeští vědci z Ústavu molekulární genetiky učinili podle Českého rozhlasu (ČRo) unikátní objev, který by v budoucnu mohl pomoci v léčbě leukémie. Popsali princip, jak se zhoubné buňky u akutní myeloidní leukémie dostávají z kostní dřeně do krve a zaplavují organismus, uvedl rozhlas.
21.02.2013 07:50 |

Naděje pro pacienty: Čeští vědci objevili, jak funguje leukémie!

V Ústavu molekulární genetiky se vědcům podařilo učinit unikátní objev, který výrazně pomůže v léčbě smrtelné leukémie.
21.02.2013 09:00 |

Módní výstřelky z Brit Awards: nařasený zadek a Amy Winehouse na vestě

Hudební ceny Brit Awards nejsou tak hvězdné jako ceny Grammy, i na ně se ale hosté snaží vyfiknout a zazářit na červeném koberci. Letos se to povedlo především Taylor Swiftové, která byla nezvykle sexy. Objevilo se ale i několik módních přeludů. Další články k tématu: Britské album roku má favoritka Emeli Sandé. Adele jela radši na Oscary Britové rozdají hudební ceny s Hirstovými puntíky za miliony Amy Winehouse je ještě rok a půl po smrti nominována na Brit Awards Po Grammy jsou na řadě Brit Awards. První cenu už má producent Adele
16.11.2012 10:15 |

Osobnosti: Jaromír Jágr (2231 článků) , Dominik Hašek (335 článků) , Amy Winehouse (388 článků) , Emeli Sandé (10 článků)

Mia (3) umírá: Nemocnice za její trápení nezaplatí!

Obrovské zklamání prožívali včera u hradeckého krajského soudu rodiče malé Mii (3) z Novobydžovska. Jejich ochrnutá dcerka umírá na zánět mozku. Přitom zbytečně a odškodné nedostanou.
24.04.2013 11:20 |

Mia (3) umírá: Nemocnice za její trápení nezaplatí!

25.04.2013 08:05 |

Máma se vyléčila z leukémie, jejím dětem ale hrozí! Čeští vědci objevili souvislost s dědičností

Vědci objevili dosud nepopsanou dědičnou krevní nemoc, která se projevuje sníženým počtem krevních destiček. Vzácná genová mutace zvyšuje riziko propuknutí leukémie. Na dlouholetém výzkumu pracovali experti z Lékařské fakulty Masarykovy univerzity v Brně společně s laboratořemi v Itálii a Spojených státech.
29.05.2015 14:00 |

Světová kapacita v oboru speciální urologie prof. Patel doporučuje protonovou léčbu pro karcinom prostaty

Přesvědčivé výsledky léčby karcinomu prostaty v Protonovém centru v Praze dokazují minimální rizika protonové terapie. Světově uznávaný chirurg se specializací robotická chirurgie doporučuje pro karcinom prostaty léčbu protony. Přestože provedl tisíce chirurgických zákroků na pacientech s karcinomem prostaty, dnes jim doporučuje protonovou léčbu: „Existuje celá řada metod – chirurgie, standardní radioterapie – ale ty mají mnoho vedlejších účinků, způsobují erektilní dysfunkci, pacienti nemusí udržet moč, následkem těchto poruch propadají depresím a jejich život není kvalitní tak, jak by mohl být. Protonová léčba naopak zapadá do rovnice maximální účinnost = minimální riziko. Je to jako když mistr krejčí na dokonale padnoucí oblek vybírá tu nejlepší látku, já pro své pacienty doporučuji v současnosti tu nejlepší léčbu“.
23.03.2016 09:45 |

Leukémie už nemusí strašit, většinu lidí se daří zachránit

Léčba leukémie udělala za posledních deset let snad největší pokrok ze všech onkologických disciplín. Většinu lidí se daří vyléčit anebo dlouhodobě udržovat v kondici, takže nemoc již nemusí být strašákem.
23.06.2010 06:15 |

Brno: Lékaři zlepšili diagnostiku leukémie

Výzkumný tým z brněnské Masarykovy univerzity vyvinul nový postup, jak zlepšit diagnostiku chronické lymfocytární leukemie. Daří se díky němu lépe odlišit pacienty se špatnou prognózou od těch, kteří budou bez vážných potíží s nemocí žít i desítky let.
12.04.2012 13:25 |

Britka se probudila s fialovými fleky po celém těle, lékaři ji šokovali: Modřiny? Paní, to je leukémie!

Britka Thea Wilson (37) se probudila po večírku s kamarádkami a nestačila se divit – celé její tělo bylo poseté modřinami! Další šok ji čekal v nemocnici. „Je to leukemie,“ oznámili jí lékaři.
14.06.2015 12:00 |

Jakuba (20) pronásleduje akutní leukemie: Dvakrát porazil zubatou! A má pro vás vzkaz...

Je mu dvacet a již podruhé unikl ze spárů smrti. Akutní leukemie na Jakuba Lekeše (20) ze Šumic na Uherskohradišťsku poprvé zaútočila v patnácti. Znovu o sobě dala vědět loni. Život mu zachránila transplantace kostní dřeně.
20.08.2015 05:12 |

Mladý zpěvák se musí postarat o dvoje dvojčata: Matku zabila leukémie

Velmi těžké chvíle momentálně prožívá zpěvák kapely One Direction Louis Tomlinson (24), který před pár dny přišel o svoji maminku Johannah Deakin (†42). Tu velmi mladou zabila agresivní forma leukémie...
13.12.2016 17:00 |

Osobnosti: Louis Tomlinson (50 článků) , One Direction (92 článků)

Reportérku Leonu (†32) zabila leukémie během pár hodin: Mohla žít, říká primářka hematologie

Záhadná smrt blonďaté moderátorky Leony Kočkovičové Fučíkové (32) ze Slovenska byla objasněna. Může za ni akutní leukémie. Kdyby nedošlo k jejímu pádu během silvestrovské lyžovačky, mohla mladá maminka dvou dcer ještě žít. Říká to renomovaná primářka Hematologicko-transfuziologického oddělení v Lučenci Mária Mičková.
03.01.2017 12:05 |

Sophiina volba: Mám dítěti říct, že umírá?

Řekli byste dítěti, že umírá na rakovinu? Heather to neudělala a věří, že právě to dceři prodloužilo život...Když se Heather dozvěděla, že její dcera Ellie umírá na rakovinu, rozhodla se, že jí tuto skutečnost zamlčí, aby jí nezkazila dětství. Dodnes si myslí, že udělala dobře a že jí tím prodloužila život o několik měsíců.
18.08.2010 09:20 |

Policie hledá hotelového fantoma. Ubytuje se, nezaplatí a vždy uteče

V hotelích a penzionech v Česku řádí už od dubna hotelový fantom. Vždy se ubytuje, ale nikdy nezaplatí. Občas se nechá i zadarmo nakrmit a někdy něco ukradne.
02.11.2012 15:40 |

Podnikatel Winterstein dluhy za Fischerovu kampaň nezaplatí, píše deník

Pražský podnikatel Tamir Winterstein mnohamilionové dluhy za prezidentskou kampaň Jana Fischera nezaplatí. Podle něj došlo ke špatné interpretaci. Fischerovi chce pomoci situaci řešit, ale ne úhradou dluhů. Informuje o tom Mladá fronta Dnes (MfD). Dluhy podle deníku činí sedm až osm milionů korun.
28.02.2013 06:10 |