Článek

ATO: Dvojí měření sledovanosti televizí by poškodilo mediální trh

 
Dvojí měření sledovanosti televizí, ke kterému se v Česku schyluje, by podle Asociace televizních organizací (ATO) poškodilo mediální trh. ČTK to dnes sdělila jednatelka asociace Vlasta Roškotová. Sdružení pro měření sledovanosti, jehož vznik v uplynulých dnech iniciovala televize Nova, vyhlásilo výběrové řízení na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání. Konkurenčním televizím se to nelíbí.
19.06.2012 19:20 |

podobné články

Podobné články

Vzniklo nové Sdružení pro měření sledovanosti

 
Minulý týden se uskutečnila ustavující valná hromada Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), na které se jeho zakládající členové – TV Nova, lídr trhu v televizní sledovanosti a jednička na trhu televizní reklamy, a mediální agentura Médea, největší mediální agentura v České republice, dohodly na vypsání výběrového řízení na realizátora měření sledovanosti televize metodou TV metrů (PEM).
18.06.2012 11:55 |

podobné články

Do nového měření sledovanosti jde s Novou mediální agentura Médea

 
Dvojí měření sledovanosti, které změní 15 let staré pořádky na televizním trhu, nepodporuje jen televize Nova, která už iniciovala tendr na nová data pod hlavičkou nově založeného Sdružení pro měření sledovanosti. „Již nyní v něm nejsme sami. Naším partnerem je největší mediální agentura v zemi Médea,“ prohlásil generální ředitel Novy Jan Andruško v rozhovoru pro časopis Týden.
18.06.2012 13:25 |

podobné články

Nova požádala o členství v ATO, uvedla vedoucí výzkumu ČT

 
Televize Nova požádala o řádné členství v Asociaci televizních organizací (ATO), která poskytuje údaje o sledovanosti. Na konferenci Forum media to uvedla vedoucí výzkumu České televize Renata Týmová. Nova z organizace loni vystoupila a založila Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které přišlo s dalším projektem měření.
14.11.2013 16:16 |

podobné články

TV Nova zakládajícím členem nového Sdružení pro měření sledovanosti

 
TV Nova se stala zakládajícím členem Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), které vzniká jako platforma pro měření sledovanosti otevřená všem hráčům na trhu televizní reklamy, včetně televizních médií, mediálních agentur a zadavatelů televizní reklamy.
19.06.2012 09:25 |

podobné články

Do tendru na měření sledovanosti organizovaného Novou a Médeou se přihlásily dvě firmy

 
Do tendru na provozovatele elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v České republice, které organizuje Sdružení pro měření sledovanosti (SPMS), se přihlásily dvě firmy. Informoval o tom ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček. Server Mediaguru.cz píše, že tendru se zúčastní agentury AC Nielsen a GfK Czech.
09.09.2012 20:00 |

podobné články

Spor o peoplemetry opět bez řešení. Rozhodnutí se tentokrát přesouvá na 5. listopadu

 
Dnešní jednání členů Asociace televizních organizací (ATO) ani napočtvrté nepřineslo žádné vyřešení patové situace ve sporu o měření televizní sledovanosti. Česká televize a komerční Nova a Prima a další členové tak budou v jednání pokračovat 5. listopadu. ČTK o tom informovala jednatelka ATO Vlasta Roškotová.
18.10.2012 22:25 |

podobné články

ATO: Tendr na peoplemetry byl v pořádku

 
Antimonopolní úřad vydal v pondělí 3. června 2013 rozhodnutí, kterým zastavil správní řízení vedené s Asociací televizních organizací (ATO) ve věci veřejné zakázky na projekt elektronického měření televizní sledovanosti. Úřad přezkoumal postup veřejné zakázky a nezjistil důvody pro uložení sankce.
07.06.2013 18:45 |

podobné články

Nova neuznává uzavření smlouvy se společností Mediaresearch

 
Společnost CET 21 neuznává čtvrteční podpis smlouvy se společností Mediaresearch jednatelkou ATO Vlastou Roškotovou. Jednatelka ATO se tímto krokem dopustila protiprávního jednání a závažným způsobem překročila svoje pravomoci v rámci ATO, uvedla Marie Fianová z tiskového oddělení TV Nova.
24.11.2011 10:55 |

podobné články

Sledovanost Novy dál klesá, přesto loni dominovala

 
Nejsledovanější tuzemskou televizí loni zůstala TV Nova. Dominantní postavení ve sledovanosti si drží dlouhodobě, i když její podíl neustále klesá. Loňský podíl Novy na celodenní sledovanosti ve skupině lidí starších 15 let činil 29,13 procenta, což bylo meziročně o 3,79 procentního bodu méně. Podíl na sledovanosti klesl také ČT1, naopak vzrostl u Primy a TV Barrandov. Vyplývá to z údajů zveřejněných na webu Asociace televizních organizací (ATO).
05.01.2012 16:50 |

podobné články

Nova, ČT a Prima, znesvářené kvůli měření sledovanosti, odložily rozhodnutí na 21. září

 
Dnešní valná hromada Asociace televizních organizací (ATO) skončila odkladem řešení největšího problému o šestnáct dní. Jednat se mělo o dalším vývoji poté, co výběr dodavatele klíčových dat o sledovanosti pro léta 2013 až 2017 skončil ostrou rozepří mezi Českou televizí, Primou a Asociací komunikačních agentury, které vybraly stávajícího provozovatele Mediaresearch, a Novou, která s tím nesouhlasí.
05.09.2012 17:05 |

podobné články

Ochutnejte poctivé koláče a oslavte výročí peoplemetrového projektu

 
Mediální trh a uživatelé peoplemetrových dat si připomínají výročí peoplemetrového projektu. Druhého června 2013 tomu bude již 16 let, kdy v Česku funguje jednotné měření sledovanosti televize pomocí elektronických zařízení - peoplemetrů - pod hlavičkou ATO (Asociace televizních organizací). Tuto skutečnost budou připomínat i aktivity pro veřejnost.
29.05.2013 17:25 |

podobné články

Fanda měl první měřený týden podíl přes 1 %. Nejvíc diváků přilákal fotbal a box

 
Dva a půl měsíce od svého startu, v první týden v elektronickém měření sledovanosti dosáhl Fanda, kanál pro muže z rodiny televize Nova, podílu na sledovanosti 1 % za celý den v obecné skupině 15+ (diváci starší patnácti let), v lukrativnější, mladší skupině 15-54 pak za celý den 1,3 % a v hlavním vysílacím čase dokonce 1,5 %. Ukazují to data ATO-Mediaresearch.
09.10.2012 07:55 |

podobné články

Šéf ČT Dvořák: Dvojím měřením sledovanosti bude televizní trh trpět

 
Vyřešit spor o provozovatele peoplemetrů spuštěním dalšího systému elektronického měření sledovanosti žádné televizi nepomůže, míní generální ředitel České televize Petr Dvořák. Reagoval tak na dotaz Médiáře ohledně dnes zveřejněného plánu televize Nova a agentury Médea, které učinily první kroky plánu uvést na trh dalšího dodavatele dat o počtu a skladbě diváctva.
18.06.2012 15:20 |

podobné články

Osobnosti: Petr Dvořák (559 článků) , Petr Dvořák (554 článků)

Televize Prima k plánu na další měření sledovanosti: krok Novy nás dopředu neposune

 
Ani televize Prima nevítá plán konkurenční Novy spustit na tuzemském trhu další měření sledovanosti, vedle stávajícího, z něhož televize a mediální agentury dostávají data od roku 1997. K vytvoření další televizní organizace a snahám o nová data se už dnes rezervovaně vyjádřil šéf České televize.
18.06.2012 18:40 |

podobné články

Televizní diváci si v září nejčastěji zapnuli Novu

 
V měsíční sledovanosti televizí si v září nejvíce polepšila Nova. Dařilo se i Primě, která ve sledovanosti předstihla veřejnoprávní ČT jedničku. Většině ostatních stanic podíl na publiku klesl, přičemž nejvíce ztratila Nova Cinema. Vyplývá to ze statistik, které ve středu zveřejnily Asociace televizních organizací (ATO) a společnost Mediaresearch.
13.10.2010 12:25 |

podobné články

Debatu vítězů sledovalo 873.000 diváků, Události 1,3 milionu

 
Debatu vítězů sněmovních voleb v sobotu v České televizi sledovalo v průměru 873.000 diváků nad 15 let, což znamenalo podíl na sledovanosti 22,94 procenta. Mimořádný zájem vyvolaly večerní Události, které na programech ČT1 a ČT24 vidělo 1,248 milionu lidí. ČTK o tom dnes informovala Česká televize. Podle výsledků ATO-Mediaresearch byla zpravodajská ČT24 za celý den nejsledovanější stanicí, když v podílu na sledovanosti překonala hlavní programy Novy i Primy. 
27.10.2013 12:20 |

podobné články

Televize kritizují návrh zákona o ztlumení reklamy jako neproveditelný

 
Asociace televizních organizacích (ATO) – sdružující hlavně Českou televizi, Novu a Primu – roztrhala na kusy krátkou novelu vysílacího zákona, kterou chtějí poslanci nařídit ztlumování reklam. ATO kritizuje, že ji zákonodárci nepřizvali k tvorbě nového zákona, jinak by se prý od odborníků dozvěděli, že to, co navrhují, je stěží uskutečnitelný nesmysl.
23.02.2012 21:10 |

podobné články

ČT měla o Vánocích rekordní podíl na sledovanosti 37 procent

 
Letošní vánoční vysílání České televize (ČT) od 24. do 26. prosince získalo v celodenním průměru 36,98 procenta na sledovanosti diváků starších patnácti let. Ve srovnání s loňskem to znamená nárůst o pět procentních bodů. Zároveň je to rekordní hodnota od roku 1997, kdy se v Česku zavedlo elektronické měření sledovanosti.
04.03.2013 09:15 |

podobné články

ČT měla o Vánocích rekordní podíl na sledovanosti 37 procent

 
Letošní vánoční vysílání České televize (ČT) od 24. do 26. prosince získalo v celodenním průměru 36,98 procenta na sledovanosti diváků starších patnácti let. Ve srovnání s loňskem to znamená nárůst o pět procentních bodů. Zároveň je to rekordní hodnota od roku 1997, kdy se v Česku zavedlo elektronické měření sledovanosti.
03.08.2015 18:25 |

podobné články