Astronomové pojmenovali po Davidu Bowiem souhvězdí poblíž Marsu

Belgičtí astronomové našli uskupení sedmi hvězd, které připomíná blesk známý z přebalu alba Aladdin Sane.
18.01.2016 12:25 |

Skupina Olympic: Múza odešla, až když bylo hotovo

Dvacátým albem v diskografii kapely Olympic je novinka Souhvězdí romantiků. Je třetím a závěrečným dílem trilogie, když navazuje na kolekce Souhvězdí šílenců (2013) a Souhvězdí drsňáků (2014). Příští rok se kapela vypraví na turné k deskám.
24.11.2015 12:26 |

RECENZE: Skupina Olympic, jak má být

Olympic loni dokončil albovou trilogii. První deska Souhvězdí šílenců (2013) nastavila laťku na slušnou úroveň, následujícímu Souhvězdí drsňáků (2014) se ji přeskočit nepodařilo a s novinkou Souhvězdí romantiků kapela nabrala druhý dech.
09.01.2016 07:05 |

Seznamte se. Tohle miminko se jmenuje Bowie! Že by nová inkarnace zesnulého zpěváka?

Zoologická zahrada v americkém městě Cincinnati má smysl pro humor i pietu. Novorozené mládě tučňáka tu pojmenovali po Davidu Bowiem!
13.01.2016 21:01 |

Osobnosti: David Bowie (194 článků)

Šokující svědectví: Jagger spal s Bowiem!

Obrovské pozdvižení vyvolala v Británii kniha »Mick: Jaggerův divoký život a šílená genialita« od Christophera Andersona. Ten totiž tvrdí, že zpěvák legendárních Rolling Stones Jagger (68) měl před 39 lety homosexuální poměr se zpěvákem Davidem Bowiem (65).
11.07.2012 12:15 |

Susan Sarandon přiznala, že měla milostný románek s Davidem Bowiem

Sedmašedesátiletá herečka odhalila další ze svých tajemství – v osmdesátých letech randila s Davidem Bowiem.
28.07.2014 13:05 |

Osobnosti: David Bowie (194 článků) , Susan Sarandon (115 článků)

Obrazem: Lidé na celém světě se loučí s Davidem Bowiem

S Davidem Bowiem se loučí fanoušci na celém světě. Přináší květiny, zapalují svíčky.
14.01.2016 10:30 |

Osobnosti: David Bowie (194 článků)

Olympic: Nemůžeme mít všechny holky na světě

Souhvězdí drsňáků, tak se jmenuje nové album skupiny Olympic. Je druhým počinem zamýšlené trilogie, jejíž realizace původně přišla na svět jako šprým zpěváka a kytaristy Petra Jandy. Fanoušci ho ale vzali vážně, a tak série nazvaná Souhvězdí vzniká. Olympic jsou Petr Janda, baskytarista Milan Broum, klávesista Jiří Valenta a bubeník Martin Vajgl, jenž má v kapele po smrti Milana Peroutky v roce 2013 stále status hosta.
30.11.2014 16:51 |

Osobnosti: Petr Janda (638 článků) , Martin Vajgl (9 článků) , Milan Broum (3 články) , Jiří Valenta (80 článků) , Petr Janda (638 článků) , Petr Janda (180 článků)

Objev na Marsu: Sonda našla další důkazy života na rudé planetě

Několik týdnů po tom, co sonda Curiosity objevila na Marsu stopy metanu, které by mohly svědčit o biologické aktivitě na rudé planetě, objevili astronomové další zajímavý důkaz o možném životu.
13.01.2015 11:16 |

Američan objevil záhadnou strukturu na Marsu. Může to být vesmírná stanice?

Američan David Martines objevil neobvyklou strukturu na povrchu Marsu tím, že si prohlížel planetu pomocí aplikace Google earth. Jeho video záhadné „stanice“ na Marsu přilákalo na internetu stovky diváků.
10.06.2011 15:10 |

Misi k Marsu už se nepovede zachránit, ruská astronautika zažívá další neúspěch

Navázat spojení s ruskou meziplanetární sondou Fobos-Grunt, která po úterním startu do vesmíru nedokázala nabrat kurz k Marsu, se nepovedlo. Oznámila to dnes agentura Interfax s odvoláním na nejmenovaný zdroj z kosmodromu Bajkonur. "Šance, že se sondu podaří oživit a přimět letět k Marsu, je podle odborníků krajně nízká," dodal.
10.11.2011 09:50 |

Průzkumné vozítko vytvořilo na Marsu neslušný obrazec

Vozítka Spirit a Opportunity amerického Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) se dostala po devíti letech od přistání na Marsu opět do popředí zájmu. Není to ovšem díky převratnému objevu, ale kvůli obrazci, který jedno z vozítek na povrchu Marsu vytvořilo. Připomíná totiž mužské přirození.
26.04.2013 13:35 |

Šokující foto z rudé planety: Žijí na Marsu mimozemské ještěrky?

Marťani z Marsu mají podle všeho být zelená stvoření s tykadly. Pokud je ale objev bloggera z Japonska pravdivý, mají obyvatelé Marsu stejnou písčitou barvu jako povrch planety. Muž tvrdí, že na fotce od NASA nalezl mimozemskou ještěrku. Věříte tomu?
30.05.2013 23:40 |

Sonda Maven je u Marsu. Bude pátrat proč zmizela atmosféra

Americká vesmírná agentura NASA po desetiměsíčním letu brzy ráno SELČ navedla sondu MAVEN na oběžnou dráhu kolem Marsu. Aparát, který cestou k rudé planetě urazil 711 milionů kilometrů, bude získávat informace, jež by vědcům mohly pomoci pochopit, proč a jak zmizela většina atmosféry Marsu.
22.09.2014 14:55 |