Američtí vědci varují: Valí se na nás ničivá katastrofa!

Bílý dům na základě varování amerických vědců sestavil katastrofický plán, který by měl aplikován v roce 2022. V tomto roce by podle výpočtů měla Zemi zasáhnout ničivá sluneční bouře.
07.11.2015 14:10 |

Žene se k nám ničivá bouře: Na Západě zabíjela!

Ničivá tlaková níže Olivia, která se přehnala přes západní Evropu se valí na Česko. Ve Francii, Německu a Belgii napáchala vlna bouří velké škody a vyžádala si nejméně tři oběti. Objevila se i nevyzpytatelná tornáda. Bude ničit i u nás?
15.07.2010 12:35 |

Vědci varují: Japonsko může zasáhnout tsunami o výšce až 35 metrů

Vědci varují, že v budoucnu může Japonsko zasáhnout ničivá vlna tsunami o výšce až 35 metrů. Informuje o tom v neděli agentura AFP.
01.04.2012 09:45 |

Ničivá bouře se přehnala přes západní Evropu

Ničivá tlaková níže Olivia, která se přehnala přes západní Evropu se valí na Česko. Ve Francii, Německu a Belgii napáchala vlna bouří velké škody a vyžádala si nejméně tři oběti. Objevila se i nevyzpytatelná tornáda. Vlna bouří postupuje podle německých meteorologů dál směrem na východ. Vítr dosahuje rychlosti až 90 kilometrů v hodině a k nám nejspíše dorazí v následujících hodinách.
15.07.2010 13:36 |

Brisbane čeká ničivá povodeň, tisíce lidí jsou evakuovány

Video uvnitř článku. Do třetího největšího australského města Brisbane se valí ničivá povodeň. Tisíce lidí již opustily domovy a voda uzavřela centrum města. Hladina řeky Brisbane by měla kulminovat ve čtvrtek místního času.
12.01.2011 10:00 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

K Zemi míří gigantická sluneční bouře! Ničivá síla udeří už dnes

Na Slunci došlo ke gigantické erupci elektromagnetických částic. A jaký to má důsledek? Žene se na nás ničivá sluneční bouře!
12.09.2014 15:40 |

Američtí vědci našli zlato. Je v kanalizaci! Každý rok 2,3 milionu dolarů!

Kanalizace. Právě tady by asi poklady nikdo nehledal. Američtí vědci ano! V kanalizacích měst je prý spousta zlata. Mohlo by se „těžit" každý rok. Vědci dokonce spočítali i jeho hodnotu!
24.01.2015 09:06 |

VĚDCI VARUJÍ: Oceán ničí záhadné agresivní ryby! Hrozí obří katastrofa

Atlantickému oceánu hrozí ekologická katastrofa. A může za ni několik samiček perutýna - ryby, kterou kdysi vypustili akvaristé na Floridě do moře. Invaze žravých a jedovatých perutýnů teď likviduje korálové útesy.
07.11.2013 10:00 |

Česko zasáhla ničivá povodeň: Už 12 mrtvých!

AKTUALIZUJEME: Území České republiky zasáhla v noci ze středy na čtvrtek ničivá povodeň, která si přímo vyžádala 11 lidských životů. Dvanáctou obětí je žena z Jeseníku nad Odrou, která zemřela na komplikace.
25.06.2009 12:00 |

Ničivá bouře v New Yorku zabíjela

Ničivá bouře si v New Yorku ve čtvrtek večer vyžádala přinejmenším jednu oběť. Vítr o síle orkánu lámal stromy a větve na mnoha místech zablokovaly veřejnou dopravu.
17.09.2010 17:15 |

Ničivá BOUŘE pustošila USA! STATISÍCE lidí jsou bez elektřiny!

Jih Spojených států devastovala ničivá bouře, která se přes něj dnes v noci přehnala. Následky pocítily statisíce lidí.
05.04.2011 13:15 |

Ničivá bouře u Simony Krainové: Přišla o kus střechy a vymáchala kabelku s doklady

Ničivá letní bouřka se nevyhnula ani našim celebritám. Modelka Simona Krainová  (40) si společně se svými dětmi a přáteli užívala sluníčka a vodních radovánek u bazénu. Bouře, která se zběsile přehnala přes naše území, však Simonu natolik zaskočila, že si při úprku domů zapomněla u bazénu kabelku i s doklady.
05.08.2013 12:00 |

Osobnosti: Simona Krainová (1718 článků)

Británii a další země zasáhla ničivá bouře, nejméně osm mrtvých

Británii, Francii a poté i další evropské země dnes zasáhla ničivá bouře, která si podle tamních médií vyžádala nejméně osm mrtvých. Vichr, vydatné srážky a stovky popadaných stromů výrazně omezily silniční, železniční i leteckou dopravu. Na některých místech Británie, pro kterou šlo o nejhorší bouři za posledních pět let, ráno naměřili vichr o síle až 159 kilometrů v hodině.
28.10.2013 19:45 |

Prolhaný opilec Havel, hanebný Kalousek. Chce se mi zvracet. Čeká nás katastrofa, zničení Evropy nájezdníky. Dienstbier a Šabatová nenávidí náš národ. Senátor Doubrava promlouvá k výročí

ROZHOVOR Senátor Jaroslav Doubrava se velmi kriticky vyjádřil k polistopadovému vývoji. Náš vstup do EU je tragickou chybou. EU se změnila ve stupidní moloch ovládaný největšími státy a nadnárodními korporacemi. Migrační krize ukázala, že EU a NATO jsou neschopné organizace plné hloupých hlav zralých pro pověstného Chocholouška. Protože nejsou schopny zastavit záměrnou, dobře řízenou migrační invazi k oslabení, ne-li k likvidaci Evropy, čeká nás jenom katastrofa, jejíž důsledky si ty hlavy „moudré“ nedokážou ani představit.
17.11.2015 04:45 |

Osobnosti: Jaroslav Doubrava (180 článků)

Američtí vědci udajně rozluštili celou genetickou výbavu viru HIV

Milionům lidem nakaženým virem HIV a nemocných AIDS vysvitla další jiskřička naděje, že se podaří vyvinout ještě dokonalejší léky proti této zabijácké nemoci. Američtí vědci totiž údajně rozluštili strukturu RNA viru HIV.
06.08.2009 17:40 |

Američtí vědci hledají vakcínu proti závislosti na cigaretách a drogách

Američtí vědci experimentují s vakcínou, která by mohla lidi odnaučit závislosti na cigaretách nebo na drogách.
05.10.2011 13:45 |

Američtí vědci prý našli řešení plešatosti

Američtí vědci tvrdí, že našli řešení plešatosti. Podle televizní stanice CBS totiž vyvinuli metodu, která poprvé umožní, aby lidem rostly nové vlasy. Pomoci by to mohlo ženám, obětem popálení a dalším lidem se ztrátou vlasů, jimž nelze pomoci tradičními metodami. Klinické testy objevu mohou podle vědců začít v brzké době.
22.10.2013 15:35 |

Američtí vědci zřejmě objevili Kolumbovu slavnou loď Santa Maria

Američtí vědci tvrdí, že ve vodách u severního Haiti nalezli vrak, který odpovídá svou stavbou lodi Santa Maria, na níž se plavil slavný italský mořeplavec Kryštof Kolumbus. Ten s ní hledal cestu do Asie, přičemž právě Santa Maria v Karibiku ztroskotala a on se vrátil do Evropy s loděmi La Nina a La Pinta.
19.05.2014 08:35 |

Osobnosti: Kryštof Kolumbus (17 článků)

Pivo je zázračný lék: Neuvěříte, na co teď přišli američtí vědci!

Milujeme "americké vědce":http://www.extra.cz/tema/americti-vedci-zjistili. Vždycky přijdou na nějakou boží věc, třeba jako teď.
23.06.2014 15:15 |