Američtí vědci varují před zkázou lidstva. "Hodiny posledního soudu" ukazují za tři minuty dvanáct

"Hodiny posledního soudu" odměřují riziko globální katastrofy. Již druhým rokem ukazují za tři minuty dvanáct. Půlnoc znamená konec lidstva. Pohyb ručičky určují výbory ředitelů a sponzorů Bulletinu amerických jaderných vědců, které zahrnují ekologické odborníky, fyziky a 18 nositelů Nobelovy ceny. "Pravděpodobnost globální katastrofy je velmi vysoká," upozornila vydavatelka Bulletinu Kennette Benedictová. "Jedná se o konec civilizace, jak ji známe," dodala.
26.01.2016 23:50 |

Ne za pět, ale za tři minuty dvanáct. Lidstvu už moc času na vzpamatování nezbývá. A nepíše to žádný pochybný server, ale...

Podle amerických vědců je pravděpodobnost globální katastrofy velmi vysoká. Půlnoc znamená konec lidstva, hodiny posledního soudu přitom ukazují za tři minuty dvanáct. Píše to server Aktuálně.cz.
27.01.2016 15:16 |

Hodiny konce světa ukazují letos dvanáct: Zkáza lidstva je nevyhnutelná!

Světový tým atomových fyziků posunul ručičkou na hodinách „Konce světa“. Ty ukazují, kolik zbývá do technologické katastrofy, po níž by byla lidská civilizace vážně ohrožena. Ručičku teď vědci posunuli do pozice dvanáct. A míní tím, že zkáza lidstva je nevyhnutelná.
27.01.2016 18:05 |

Apokalyptické hodiny se pohnuly: Do konce světa zbývají 3 minuty!

Svět se přiblížil ke své zkáze! Apokalyptické hodiny lidstva, tzv. Doomsday Clock, které ukazují čas do zničení světa atomovou válkou, se opět pohnuly! Vědci je přiblížili směrem k půlnoci a momentálně ukazují čas 23:57!
23.01.2015 07:21 |

Tak ale lidi! Přestaňte jíst ty rostliny. Bolí je to, tvrdí vědci

Tohle je vážná věc! A tvrdí to i američtí vědci. A "američtí vědci mají vždycky pravdu":http://www.extra.cz/konecne-potvrzeno-vedci-prokazali-ze-majitele-kocek-jsou-mnohem-inteligentnejsi-nez-majitele-psu, víme?
18.11.2014 12:56 |

Američtí vědci našli zlato. Je v kanalizaci! Každý rok 2,3 milionu dolarů!

Kanalizace. Právě tady by asi poklady nikdo nehledal. Američtí vědci ano! V kanalizacích měst je prý spousta zlata. Mohlo by se „těžit" každý rok. Vědci dokonce spočítali i jeho hodnotu!
24.01.2015 09:06 |

Rolins: Za tři minuty playbacku vydělá 125 tisíc

Dara Rolins (38), ta se má! Za pouhé tři minuty si dokáže vydělat slušnou sumu peněz! Nikomu ani nevadí, že za tři minuty zpívání na playback, zaplatí organizátoři vystoupení na Miss Universe Rolins 5 tisíc eur (125 tisíc korun).
11.03.2011 09:00 |

Osobnosti: Dara Rolins (2058 článků)

Tři minuty a Maruška (†21) mohla žít: Grázl v BMW ji zabil, když čekala na autobus

Stačily pouhé tři minuty a Maruška mohla žít. Možná právě to se nyní honí v hlavě jejím rodičům… Marek P. Marušku srazil v úterý v 4:35, když čekala na autobus. Jen o tři minuty později autobus přijel.
09.08.2014 05:15 |

Máme se bát? Nad Zemí proletí kometa, která má být zkázou lidstva!

Vloni objevená kometa ISON má být za posledních padesát let nejviditelnější kometou pouhým lidským okem. Zahlédnout ji můžeme od konce listopadu až do začátku nového roku. Co její zjevení ale bude předpovídat?
15.11.2013 21:56 |

Lidstvu hrozí do sta let vyhynutí, tvrdí vědci

Mezinárodní tým vědců, matematiků a filozofů z Institutu budoucnosti lidstva Oxfordské univerzity řeší technologické hrozby, kterým možná brzy bude muset náš druh čelit. Futurolog Nick Bostrom, který institut vede, se domnívá, že sázky na náš osud již nemohou být vyšší, protože před sebou můžeme mít poslední století života lidstva.
25.04.2013 12:05 |

Američtí vědci chtějí sestavit stupnici odolnosti hokejových helem

Každý model každé značky hokejových helem by měl být opatřen hodnotícím systémem, který kupujícímu řekne, jak dovede daná helma čelit nárazům a chránit před otřesem mozku. Američtí vědci začnou helmy v brzké době s cílem vytvořit speciální stupnici odolnosti podrobně analyzovat.
23.07.2014 19:50 |

Američtí vědci udajně rozluštili celou genetickou výbavu viru HIV

Milionům lidem nakaženým virem HIV a nemocných AIDS vysvitla další jiskřička naděje, že se podaří vyvinout ještě dokonalejší léky proti této zabijácké nemoci. Američtí vědci totiž údajně rozluštili strukturu RNA viru HIV.
06.08.2009 17:40 |

Američtí vědci hledají vakcínu proti závislosti na cigaretách a drogách

Američtí vědci experimentují s vakcínou, která by mohla lidi odnaučit závislosti na cigaretách nebo na drogách.
05.10.2011 13:45 |

Američtí vědci prý našli řešení plešatosti

Američtí vědci tvrdí, že našli řešení plešatosti. Podle televizní stanice CBS totiž vyvinuli metodu, která poprvé umožní, aby lidem rostly nové vlasy. Pomoci by to mohlo ženám, obětem popálení a dalším lidem se ztrátou vlasů, jimž nelze pomoci tradičními metodami. Klinické testy objevu mohou podle vědců začít v brzké době.
22.10.2013 15:35 |

Američtí vědci zřejmě objevili Kolumbovu slavnou loď Santa Maria

Američtí vědci tvrdí, že ve vodách u severního Haiti nalezli vrak, který odpovídá svou stavbou lodi Santa Maria, na níž se plavil slavný italský mořeplavec Kryštof Kolumbus. Ten s ní hledal cestu do Asie, přičemž právě Santa Maria v Karibiku ztroskotala a on se vrátil do Evropy s loděmi La Nina a La Pinta.
19.05.2014 08:35 |

Osobnosti: Kryštof Kolumbus (17 článků)

Pivo je zázračný lék: Neuvěříte, na co teď přišli američtí vědci!

Milujeme "americké vědce":http://www.extra.cz/tema/americti-vedci-zjistili. Vždycky přijdou na nějakou boží věc, třeba jako teď.
23.06.2014 15:15 |

Američtí vědci představili test, jenž má předpovědět homosexualitu. Analýzou DNA

Američtí vědci prý našli způsob, jak předpovědět homosexualitu na základě analýzy DNA. "Sexuální orientace je zásadní součástí života, není to ale mnoho, co bychom o ní věděli na genetické a molekulární úrovni. Doufám, že tento výzkum nám pomůže k tomu, abychom pochopili, proč jsme takoví, jací jsme," přiblížil jeden z vědců.
11.10.2015 07:00 |

Zika skutečně způsobuje mikrocefalii a nejspíš i další vady, potvrdili američtí vědci

Dosud se mluvilo pouze o pravděpodobném spojení viru zika a mikrocefalie, která děsí matky nejen v Latinské Americe, ale po celém světě. Američtí vědci ale mají konečně jasno a považují spojitost ziky a těžké vývojové poruchy za potvrzenou. Tím to ale nekončí.
14.04.2016 12:15 |

Nevídaný experiment V USA se narodily děti s DNA tří lidí

Američtí vědci v rámci experimentu dopomohli na svět třiceti geneticky modifi kovaným dětem. Ty mají DNA od třech lidí. Jde o první úspěšný pokus svého druhu v historii lidstva.
06.07.2012 23:15 |

Haiti čeká ničivé zemětřesení, varují vědci

Karibský ostrov Hispaniola, na kterém leží státy Haiti a Dominikánská republika, se musí připravit na další mohutná zemětřesení. Američtí vědci zjistili, že se zřejmě opakuje cyklus, který ostrov zažil před 240 lety, informuje v pátek server ABC.
27.01.2012 07:55 |