Článek

1600 call center za námi: ČEZ číslo pro tento týden

 
1600 konkurenčních call center porazily ČEZ Zákaznické služby a získaly zlatou medaili za nejlepší kontaktní centrum v Evropě.
25.06.2015 15:27 |

podobné články

Podobné články

Česká správa sociálního zabezpečení provozuje tři call centra. Lidem poradí každý pracovní den

 
Nejvíce lidí se v loňském roce obrátilo s dotazem na call centrum pro důchodové pojištění, které k 31. 12. 2015 uskutečnilo celkem 218 497 hovorů. Ze tří call center České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) se tak stalo tradičně nejvytíženějším. Call centrum pro nemocenské pojištění vyřídilo ke stejnému datu 78 487 hovorů, a call centrum technické pomoci pak 33 614 hovorů.
07.03.2016 17:05 |

podobné články

V call centrech často vládne teror, lidé v nich pracují ve stoje i zadarmo

 
Praktiky v call centrech se často blíží teroru. Pracovníci jsou například nuceni pracovat ve stoje a mnohdy zadarmo. Serveru Aktuálně.cz to řekli Roman Šťastný a Tomáš Růžička. Ti původně pracovali ve firmě, která si služby call center objednávala, a mohli je tedy porovnávat. Nyní provozují vlastní call centrum.
02.02.2014 07:05 |

podobné články

V call centrech často vládne teror, lidé v nich pracují vestoje i zadarmo

 
Praktiky v call centrech se často blíží teroru. Pracovníci jsou například nuceni pracovat ve stoje a mnohdy zadarmo. Serveru Aktuálně.cz to řekli Roman Šťastný a Tomáš Růžička. Ti původně pracovali ve firmě, která si služby call center objednávala, a mohli je tedy porovnávat. Nyní provozují vlastní call centrum.
03.02.2014 07:55 |

podobné články

ČEZ Zákaznické služby otevřou v Třebíči nové call centrum a vytvoří 60 pracovních míst

 
Skupina ČEZ rozšiřuje počet svých call center. K Plzni, Zábřehu na Moravě a Kolíně od října přibude i Třebíč. ČEZ má na Třebíčsku desítky let významné postavení díky Jaderné elektrárně Dukovany, nyní bude z druhého největšího města na Vysočině obsluhovat zákazníky z celé České republiky.
20.09.2016 10:50 |

podobné články

Call of Duty Elite roste, službu platí už přes 2 miliony hráčů

 
Neustále rostoucí prodeje Call of Duty reflektuje také neustále rostoucí služba Call of Duty Elite. Pro někoho zpočátku kontroverzní věc, která se ukázala být nakonec jen docela normální a příjemnou službou navíc, se těší úspěchu a pomalu, ale jistě roste. Call of Duty Elite využívá už přes 12 milionů hráčů. Z nich si za službu platí přes 2,3 milionu hráčů....
03.08.2012 11:55 |

podobné články

ČEZ Zákaznické služby vybojovaly zlato v mezinárodní soutěži kontaktních center

 
Skupina ČEZ získala zlatou medaili v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již podesáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 11. června na závěr regionální konference v Londýně a na podzim se utkají o světový titul v Las Vegas. ČEZ Zákaznické služby postoupily do finále z regionální skupiny Evropy, Středního Východu a Afriky.
16.06.2015 18:31 |

podobné články

ČEZ zlevňuje elektřinu s novým produktem ČEZ FIX

 
ČEZ představil zákazníkům novou produktovou řadu ČEZ FIX s garancí stálé ceny silové elektřiny do konce roku 2014. Přechodem na ČEZ FIX dosáhne zákazník průměrné 5% úspory oproti stávajícím cenám silové elektřiny. Další novinkou v nabídce Skupiny ČEZ je asistenční služba ČEZ ASISTENT, zajišťující pomoc při řešení mimořádných situací v domácnostech včetně poruch elektrických a plynových spotřebičů.
02.10.2012 18:40 |

podobné články

LMC: Firmy těžko hledají lidi do call center

 
Zaměstnávání operátorů v call centrech, obsluhy oddělení péče o zákazníky či pracovníků telesales center je jedním z problematických jevů současného trhu práce.
25.05.2010 11:25 |

podobné články

freeSAT a Competence Call Center jsou Týmem zákaznických služeb roku v rámci Stevie Awards

 
Společnost freeSAT, poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v České republice a na Slovensku, získala spolu se svým partnerem Competence Call Center ocenění Tým zákaznických služeb roku.
16.10.2012 19:55 |

podobné články

Daniel Beneš potvrzen v pozici předsedy představenstva Skupiny ČEZ

 
Dozorčí rada ČEZ dnes svou volbou potvrdila Daniela Beneše ve funkci předsedy představenstva společnosti ČEZ i pro další čtyřleté funkční období. „Rozhodnutí o prodloužení mandátu předsedy představenstva je signálem, jenž potvrzuje směřování Skupiny ČEZ v období, které je pro další vývoj energetického sektoru v Evropě kritické. ČEZ stojí před zásadními strategickými kroky, kterými bude muset na změny v energetice reagovat, aby zabezpečil úkoly uložené akcionáři a Českou republikou, pro niž je Skupina ČEZ hlavním garantem energetické bezpečnosti a soběstačnosti,“ uvedl k tomu předseda dozorčí rady prof. Václav Pačes.
22.12.2016 17:55 |

podobné články

ČEZ Zákaznické služby opět uspěly v soutěži kontaktních center

 
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ vybojovala na světové soutěži kontaktních center (2012 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v Londýně 3. místo.
11.07.2012 09:10 |

podobné články

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

 
Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.
17.11.2015 19:51 |

podobné články

Babiš svým plánem vybrat 100 procent zisku z ČEZ posílil akcie firmy

 
Akcie společnosti ČEZ od pondělního rána výrazně posilují. Reagují tak na návrh ministra financí Andreje Babiše (ANO), aby ČEZ vyplatil celý loňský zisk akcionářům. Čistý zisk ČEZ loni činil 35,2 miliardy korun. Stát, který ve firmě vlastní 70procentní podíl, by tak získal zhruba 25 miliard korun, o deset miliard více než loni. Dosud ČEZ vyplácel zhruba 50 až 60 procent zisku. Akcie ČEZ kolem 10:30 posilovaly o 3,40 procenta na 559,90 koruny.
24.03.2014 17:50 |

podobné články

Osobnosti: Andrej Babiš (7804 článků)

Skupina ČEZ má nejlepší kontaktní centra v Evropě

 
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ zvítězila v soutěži kontaktních center (2013 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ a zajistila si tak postup do celosvětového finále, které se uskuteční ve dnech 11. – 15. listopadu letošního roku v americkém Las Vegas. Jde tak o další ocenění péče Skupiny ČEZ o své zákazníky a pozornosti, kterou zákaznické obsluze věnuje.
08.07.2013 11:20 |

podobné články

Skupina ČEZ obhájila svou pozici mezi nejlepšími kontaktními centry v Evropě

 
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ zvítězila v soutěži kontaktních center 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ. Nadstandardní péče Skupiny ČEZ o zákazníky a pozornost, kterou zákaznické obsluze věnuje, tak získaly další mezinárodní ocenění v podobě jedné zlaté a dvou bronzových medailí společně s postupem do celosvětového finále soutěže.
02.07.2014 18:55 |

podobné články

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru v Liberci

 
Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
18.05.2015 21:51 |

podobné články

ČEZ v Hradci Králové obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

 
Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
07.07.2015 10:06 |

podobné články

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

 
Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
11.07.2015 11:56 |

podobné články

Ladislav Štěpánek pověřen vedením divize výroba ČEZ

 
Ladislav Štěpánek, dosavadní ředitel útvaru palivový cyklus ČEZ, bude od 1. 2. 2013 pověřen řízením divize výroba ČEZ. Nahradí tak Vladimíra Hlavinku, který se minulý týden rozhodl odejít z vedení ČEZ a nadále působí v ČEZ jako poradce generálního ředitele.
30.01.2013 20:05 |

podobné články